Startuj już jednym kliknięciem

1 500 zł
netto, miesięcznieWsparcie techniczne
we wdrożeniu własnych grafik
Zawsze możesz elastycznie powiększać pakiety.
Wdrażamy za Ciebie
grafiki na sklep
Musisz je nam tylko dostarczyć.
Nie masz grafik? Zapytaj o ofertę.
Rozbudowa interfejsu
i jeszcze więcej funkcjonalności
Indywidualny wygląd systemu lub dodatkowe funkcjonalności?
Zapytaj o ofertę.
Powiększ funkcjonalność systemu
Rozszerz funkcjonalność podstawowego systemu o nowe moduły, które przyspieszą
i jeszcze bardziej zautomatyzują procesy w drukarni.

Podzlecanie
250 zł
Produkcja
500 zł
Handlowiec
250 zł
Reseller
250 zł
Preflight
250 zł
Kreator
500 zł
Kreator
Zaawansowany edytor
do projektowania on-line:
- wizytówki
- ulotki
- plakaty
- fotoksiążki
- fotokalendarze
- fotoobrazy
- gadżety
- inne produkty poligraficzne
Korzyści dla Twojej drukarni:
- nowe rynki zbytu: B2C i B2B
- możliwości tworzenia atrakcyjnych wizualnie szablonów
- większa sprzedaż niższym kosztem
- pełna integracja z systemem IwarePrint
Do działania Modułu Kreator wymagane jest uruchomienie Pakietu Startowego IwarePrint. Moduł może zostać uruchomiony najwcześniej 10 dni od daty uruchomienia Pakietu Startowego IwarePrint.
Umów Prezentacje Demo
Pakiet wdrożeniowy Nowość
Pakiet Wdrożeniowy jest Usługą dodatkową, którą można konfigurować na dowolne sposoby
- Minimalny Pakiet miesięczny wynosi 1000 zł
- = 4 h pracy Programistów i 2 h pracy Testerów
- lub 10 h obsługi sklepu za klienta
- Wybierasz spośród dwóch Pakietów: Czasowy lub Stały
- Czasowy to np modyfikacja skórek graficznych, konfiguracja sklepu
- Stały to np wdrożenia indywidualne, integracje dodatkowe
- Pakiet Wdrożeniowy Stały to taki, który wymaga stałego wsparcia
- Pakiet Wdrożeniowy Czasowy to taki, który można zakończyć po określonym czasie
Korzyści dla Twojej drukarni:
- Indywidualny team wdrożeniowy
- Nieograniczony Dostęp do API IwarePrint
- Możliwość podłączenia dedykowanych zasobów serwerowych
- Możliwość ustawienia dodatkowych backupów bazy danych, wszystkich plików
- Wpływ na globalny rozwój IwarePrint
Skupiasz się na sprzedaży, my zajmujemy się resztą. Klarowne rozliczanie i oszczędność czasu w jednym. Pakiet Wdrożeniowy IwarePrint jest usługą nieobowiązkową i niezależną od opłaty za korzystanie z Systemu IwarePrint
Cennik - wsparcie techniczne
Podstawowy Bezpłatnie |
Start 400zł netto/msc |
Premium 800zł netto/msc |
|
![]() |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
Instrukcje techniczne - Baza wiedzy > help.iwareprint.pl
|
|
|
|
Tutoriale video techniczne > help.iwareprint.pl
|
|
|
|
Podpowiedzi systemowe - FAQ > help.iwareprint.pl
|
|
|
|
Materiały techniczne - Do pobrania(PDF) > help.iwareprint.pl
|
|
|
|
Dostęp do wszystkich webinarów szkoleniowych
|
|
|
|
|
|
|
|
Czas odpowiedzi na zgłoszenie techniczne (Ticket Tracking)
|
do 10 dni roboczych
|
do 48 godzin
|
do 24 godzin
|
Indywidualne szkolenie on-line (30 min)
"Poznaj wybraną funkcjonalność w systemie" |
1 x miesiąc
|
4 x miesiąc
|
8 x miesiąc
|
Indywidualne szkolenie on-line (45 min)
"Poznaj możliwości pojedynczych modułów w systemie" |
1 x miesiąc
|
4 x miesiąc
|
8 x miesiąc
|
Konsultacje programistyczne on-line (30 min)
"Konsultacje z działem IT - rozwiązania techniczne w systemie. Przyszłe lub obecne" |
-
|
1 x kwartał
|
1 x miesiąc
|
Indywidualny opiekun klienta
|
-
|
-
|
|
-
Stałe aktualizacje systemowe
(nowe funkcjonalności) -
Wpływ na rozwój listy Wdrożeniowej
-
Instrukcje techniczne - Baza wiedzy > help.iwareprint.pl
-
Tutoriale video techniczne > help.iwareprint.pl
-
Podpowiedzi systemowe - FAQ > help.iwareprint.pl
-
Materiały techniczne - Do pobrania(PDF) > help.iwareprint.pl
-
Dostęp do wszystkich webinarów szkoleniowych
-
Możliwość przesyłania zgłoszeń technicznych za pomocą wewnętrznego systemu Ticket Tracking
-
Czas odpowiedzi na zgłoszenie techniczne(Ticket Tracking) - do 10 dni roboczych
-
Indywidualne szkolenie on-line(30 min) "Poznaj wybraną funkcjonalność w systemie" 1x miesiąc
-
Indywidualne szkolenie on-line(45 min) "Poznaj możliwości pojedynczych modułów w systemie" 1x miesiąc
-
Stałe aktualizacje systemowe
(nowe funkcjonalności) -
Wpływ na rozwój listy Wdrożeniowej
-
Instrukcje techniczne - Baza wiedzy > help.iwareprint.pl
-
Tutoriale video techniczne > help.iwareprint.pl
-
Podpowiedzi systemowe - FAQ > help.iwareprint.pl
-
Materiały techniczne - Do pobrania(PDF) > help.iwareprint.pl
-
Dostęp do wszystkich webinarów szkoleniowych
-
Możliwość przesyłania zgłoszeń technicznych za pomocą wewnętrznego systemu Ticket Tracking
-
Czas odpowiedzi na zgłoszenie techniczne(Ticket Tracking) - do 48 godzin
-
Indywidualne szkolenie on-line(30 min) "Poznaj wybraną funkcjonalność w systemie" 4x miesiąc
-
Indywidualne szkolenie on-line(45 min) "Poznaj możliwości pojedynczych modułów w systemie" 4x miesiąc
-
Konsultacje programistyczne on-line(30 min) "Konsultacje z działem IT - rozwiązania techniczne w systemie. Przyszłe lub obecne" 1x kwartał
-
Stałe aktualizacje systemowe
(nowe funkcjonalności) -
Wpływ na rozwój listy Wdrożeniowej
-
Instrukcje techniczne - Baza wiedzy > help.iwareprint.pl
-
Tutoriale video techniczne > help.iwareprint.pl
-
Podpowiedzi systemowe - FAQ > help.iwareprint.pl
-
Materiały techniczne - Do pobrania(PDF) > help.iwareprint.pl
-
Dostęp do wszystkich webinarów szkoleniowych
-
Możliwość przesyłania zgłoszeń technicznych za pomocą wewnętrznego systemu Ticket Tracking
-
Czas odpowiedzi na zgłoszenie techniczne(Ticket Tracking) - do 24 godzin
-
Indywidualne szkolenie on-line(30 min) "Poznaj wybraną funkcjonalność w systemie" 8x miesiąc
-
Indywidualne szkolenie on-line(45 min) "Poznaj możliwości pojedynczych modułów w systemie" 8x miesiąc
-
Konsultacje programistyczne on-line(30 min) "Konsultacje z działem IT - rozwiązania techniczne w systemie. Przyszłe lub obecne" 1x miesiąc
-
Indywidualny opiekun klienta
Najczęściej zadawane pytania
Jak długo trwa okres testowy?
Czy decydując się na współpracę z systemem muszę podpisywać długoterminowe umowy?
Założyłem system do testów. W jaki sposób kontaktować się z Wami?
Czy dane wprowadzone w trakcie testów przenoszą się do płatnej wersji?
W jaki sposób podejmuje decyzję co do współpracy na module Kreator?
Chciałbym się z Wami spotkać przed podjęciem decyzji, czy jest to możliwe?
Czy możecie za mnie skonfigurować cały system?
Pamiętaj, że w ramach miesięcznego abonamentu klient otrzymuje cykliczne wsparcie (5 godzin w miesiącu) od zespołu IwarePrint przy modyfikacji interfejsu graficznego frontu sklepu IwarePrint 3.0.