Menu

e-Commerce

Bazowy moduł iwarePRINT. Do niego można dobierać dodatkowe moduły, które rozbudowują system o dodatkowe funkcjonalności.

Zaawansowana platforma e-commerce, w której klient po wybraniu interesującego go produktu otrzymuje natychmiastową wycenę, oraz możliwość zamówienia produktu online.

E-sklep umożliwia podgląd historii zamówień, płatność przez internet, przesyłanie projektów, śledzenie etapów realizacji i trasy przesyłki.

Główne funkcjonalności modułu e-commerce

Sprzedaż przez internet

Sklep internetowy dla branży reklamowej i poligraficznej

Zintegrowany system CMS

Nieograniczone zarządzanie wyglądem i treścią strony www

Rozbudowane produkty

Definiowanie parametrów, cenników, opisów, galerii zdjęć, szablonów

Modyfikacja grafiki

Wygląd w oparciu o własny projekt lub darmowe skórki (7 do wyboru, w tym 2 responsywne)

Zaawansowane wyceny

Możliwość stworzenia dowolnie skomplikowanej kalkulacji

Panel Klienta

Historia i ponawianie zamówień. Zarządzanie wgranymi projektami

Wgrywanie plików

Możliwość załączania plików do zleceń

Płatności online

Natychmiastowe księgowanie wpłat na koncie drukarni (payU, paypal, Sofort, DotPay, Trust Pay)

Płatności terminowe

Możliwość opłacania zamówienia w określonym terminie po zakończeniu realizacji

Kurierzy

DPD, UPS, GLS, furgonetka.pl

Program lojalnościowy

Nagradzanie Klientów wymienialnymi punktami za dokonane zakupy

Relacje B2B

Narzędzia do obsługi kluczowych Klientów

Mailing

Obsługa newsletterów i kampanii mailingowych

Pozycjonowanie

Kompletne wsparcie działań SEO

Mierzenie konwersji

Nieograniczone możliwości umieszczania kodów analitycznych

Google Analytics

Integracja z Google analytics i Google e-commerce

Statystyki sprzedaży

Raporty sprzedaży drukarni, produktów, Klientów, i wiele innych

Grupy Klienckie

Grupowanie Klientów w celu nadania rabatu lub wysyłania mailingów

Produkty promocyjne

Tworzenie "szybkich" promocji np. dla określonego nakładu czy gramatury

Faktury

Automatyczne fakturowanie realizowanych zleceń

Karta technologiczna

Wydruk karty technologicznej ze szczegółami zlecenia

Powiadomienia mailowe

Automatyczna komunikacja z Klientem po wystąpieniu określonych zdarzeń

Zarządzanie sposobami dostawy

Możliwość definiowania dowolnych sposobów dostawy i rozliczeń

Zamawianie kuriera

Integracja z firmami kurierskimi umożliwiająca zamówienie odbioru paczek z poziomu systemu

Kalkulator kosztów dostawy

Możliwość wyliczenia ceny dostawy na podstawie wagi, podziału na paczki itp.

Grupowanie zamówień

Możliwość łączenia zamówień w paczki

Opóźnienia

Lista zamówień po przekroczonym czasie ostrzegawczym

Reklamacje

Obsługa procesu reklamacji

Komunikaty z drukarni

Informacje dla przełożonego o zaistniałych zdarzeniach

Rabaty

Na klienta, na grupę, od koszyka, od zamówień, rabaty na produkt, rabaty na zestaw parametrów, kody na klienta, kody na produkt, kody na element koszyka, kody wysyłane po opłaceniu zamówienia

Social media

Możliwość integracji z wszystkimi portalami społecznościowymi

Upload plików

Bezpośrednio z panelu sklepu

Blokada sklepu

Możliwość zablokowania sklepu przed niezalogowanymi użytkownikami

Opinie klientów

Klienci mogą wystawiać opinie o Twoim sklepie

Bezpłatne próbki

Możliwość zamawiania bezpłatnych próbek

Własne formularze

Tworzenie własnych formularzy z dowolnymi polami

API

API dające dostęp i operacje na obiektach w drukarni internetowej takich jak m.in. zamówienia, produkty, pliki klientów i użytkownicy

Budowanie słowników

Możliwość przetłumaczenia sklepu dla klientów na dowolny język

VIES

Możliwość sprzedawania w krajach UE z zerową stawką VAT

Różne stawki dla różnych produktów

Stawki Vat w oparciu o numery ISBN/ISSN

Moduł rozszerzeń

Możliwość integracji z zewnętrznymi aplikacjami m.in. SALESmanago, furgonetka.pl, Fakturownia, Wfirma, Dotpay, Freshmail, planeupload.com, Allegro, Google Merchant, Let's Encrypt Certyfikat SSL

Wypróbuj za darmo przez 30 dni!