e-Commerce
Bazowy moduł iwarePRINT. Do niego można dobierać dodatkowe moduły, które rozbudowują system o dodatkowe funkcjonalności.
Zaawansowana platforma e-commerce, w której klient po wybraniu interesującego go produktu otrzymuje natychmiastową wycenę, oraz możliwość zamówienia produktu online.
E-sklep umożliwia podgląd historii zamówień, płatność przez internet, przesyłanie projektów, śledzenie etapów realizacji i trasy przesyłki.

Główne funkcjonalności modułu e-commerce
Sprzedaż przez internet
Sklep internetowy dla branży reklamowej i poligraficznej
Zintegrowany system CMS
Nieograniczone zarządzanie wyglądem i treścią strony www
Rozbudowane produkty
Definiowanie parametrów, cenników, opisów, galerii zdjęć, szablonów
Modyfikacja grafiki
Wygląd w oparciu o własny projekt lub darmowe skórki (7 do wyboru, w tym 2 responsywne)
Zaawansowane wyceny
Możliwość stworzenia dowolnie skomplikowanej kalkulacji
Panel Klienta
Historia i ponawianie zamówień. Zarządzanie wgranymi projektami
Wgrywanie plików
Możliwość załączania plików do zleceń
Płatności online
Natychmiastowe księgowanie wpłat na koncie drukarni (payU, paypal, Sofort, DotPay, Trust Pay)
Płatności terminowe
Możliwość opłacania zamówienia w określonym terminie po zakończeniu realizacji
Kurierzy
DPD, UPS, GLS, furgonetka.pl
Program lojalnościowy
Nagradzanie Klientów wymienialnymi punktami za dokonane zakupy
Relacje B2B
Narzędzia do obsługi kluczowych Klientów
Mailing
Obsługa newsletterów i kampanii mailingowych
Pozycjonowanie
Kompletne wsparcie działań SEO
Mierzenie konwersji
Nieograniczone możliwości umieszczania kodów analitycznych
Google Analytics
Integracja z Google analytics i Google e-commerce
Statystyki sprzedaży
Raporty sprzedaży drukarni, produktów, Klientów, i wiele innych
Grupy Klienckie
Grupowanie Klientów w celu nadania rabatu lub wysyłania mailingów
Produkty promocyjne
Tworzenie "szybkich" promocji np. dla określonego nakładu czy gramatury
Faktury
Automatyczne fakturowanie realizowanych zleceń
Karta technologiczna
Wydruk karty technologicznej ze szczegółami zlecenia
Powiadomienia mailowe
Automatyczna komunikacja z Klientem po wystąpieniu określonych zdarzeń
Zarządzanie sposobami dostawy
Możliwość definiowania dowolnych sposobów dostawy i rozliczeń
Zamawianie kuriera
Integracja z firmami kurierskimi umożliwiająca zamówienie odbioru paczek z poziomu systemu
Kalkulator kosztów dostawy
Możliwość wyliczenia ceny dostawy na podstawie wagi, podziału na paczki itp.
Grupowanie zamówień
Możliwość łączenia zamówień w paczki
Opóźnienia
Lista zamówień po przekroczonym czasie ostrzegawczym
Reklamacje
Obsługa procesu reklamacji
Komunikaty z drukarni
Informacje dla przełożonego o zaistniałych zdarzeniach
Rabaty
Na klienta, na grupę, od koszyka, od zamówień, rabaty na produkt, rabaty na zestaw parametrów, kody na klienta, kody na produkt, kody na element koszyka, kody wysyłane po opłaceniu zamówienia
Social media
Możliwość integracji z wszystkimi portalami społecznościowymi
Upload plików
Bezpośrednio z panelu sklepu
Blokada sklepu
Możliwość zablokowania sklepu przed niezalogowanymi użytkownikami
Opinie klientów
Klienci mogą wystawiać opinie o Twoim sklepie
Bezpłatne próbki
Możliwość zamawiania bezpłatnych próbek
Własne formularze
Tworzenie własnych formularzy z dowolnymi polami
API
API dające dostęp i operacje na obiektach w drukarni internetowej takich jak m.in. zamówienia, produkty, pliki klientów i użytkownicy
Budowanie słowników
Możliwość przetłumaczenia sklepu dla klientów na dowolny język
VIES
Możliwość sprzedawania w krajach UE z zerową stawką VAT
Różne stawki dla różnych produktów
Stawki Vat w oparciu o numery ISBN/ISSN
Moduł rozszerzeń
Możliwość integracji z zewnętrznymi aplikacjami m.in. SALESmanago, furgonetka.pl, Fakturownia, Wfirma, Dotpay, Freshmail, planeupload.com, Allegro, Google Merchant, Let's Encrypt Certyfikat SSL