arrow back

Główne funkcjonalności modułu E-commerce

uwaga
Uwaga!

E-sklep: 

  • Gotowe szablony do wyboru
  • Możliwość złożenia zamówienia on-line
  • Rozbudowane produkty definiowanie parametrów, cenników opisów, galerii zdjęć szablonów

Modyfikacja wyglądu strony:

  • Możliwość edycji w pełni responsywnych dostępny skórek graficznych z panelu CMS
  • Możliwość dokonywania szerokich zmian graficznych za pomocą HTML oraz CSS
  • Panel klienta

Integracja z kurierami DPD, UPS, GLS, DHL, Paczkomat, furgonetka.pl

Karta technologiczna:

  • Możliwość automatycznego generowania karty technologicznej ze szczegółami zamówienia, gotowej do wydruku
  • Kod QR na karcie technologicznej
  • Możliwość edycji karty technologicznej

Rozszerzenia:

  • Możliwość integracji z zewnętrznymi aplikacjami

Pozycjonowanie:

  • Kompletne wsparcie działań SEO

Rabaty:

  • Rabat na Klienta
  • Rabat na Grupę
  • Rabat od koszyka
  • Rabat od zamówień
  • Rabat na produkt
  • Rabat na zestaw parametrów

Kody:

  • Kody na klienta
  • Kody na produkt
  • Kody na element koszyka
  • Kody wysyłane po opłaceniu zamówienia

Mailing:

  • Możliwość masowego wysyłania wiadomości
  • Obsługa newsletterów i kampanii mailingowych
  • Powiadomienia mailowe – Automatyczna komunikacja z klientem po wystąpieniu określonych zdarzeń

Możliwość zamawiania bezpłatnych próbek

Social media:

  • Możliwość integracji z wszystkimi portalami społecznościowymi

Opinie klientów:

  • Możliwość edycji oraz usuwania opinii klientów
  • Możliwość dodawania opinii klientów

Grupy klientów:

  • Tworzenie grup klientów w celu nadania im rabatów lub wysyłania maili

Stawki VAT:

  • Możliwość ustawienie różnych stawek VAT dla poszczególnych produktów w oparciu o numery ISBN/ISSN

VIES:

  • Możliwość sprzedawania w krajach Unii Europejskiej z zerową stawką VAT

Reklamacje:

  • Obsługa procesu reklamacji

Produkty promocyjne:

  • Możliwość tworzenia „szybkich” promocji np. dla określonego nakładu czy gramatury

Statystyki sprzedaży:

  • Raporty sprzedaży drukarni, produktów, Klientów, i wiele innych

Google Analytics:

  • Możliwość integracji z Google analytics i Google e-commerce

Relacje B2B:

  • Dostęp do narzędzi do obsługi kluczowych klientów

Program lojalnościowy:

  • Możliwość nagradzania klientów wymienialnymi punktami za dokonane zakupy

Płatności terminowe:

  • Możliwość opłacania zamówienia w określonym terminie po zakończeniu realizacji

Zaawansowane wyceny:

  • Możliwość stworzenia dowolnie skomplikowanej kalkulacji

Rozbudowane produkty:

  • Możliwość definiowania parametrów, cenników, opisów, galerii zdjęć oraz szablonów

Własne formularze:

  • Możliwość tworzenia własnych formularzy z dowolnymi polami

Blokada sklepu:

  • Możliwość zablokowania sklepu przed niezalogowanymi użytkownikami

Możliwość wgrywania plików bezpośrednio z panelu sklepu

Możliwość ustawienia własnego url po wylogowaniu klienta

Kalkulator dodatkowych kosztów:

  • Możliwość utworzenia kalkulatora dodatkowych kosztów, który wylicza wartości niezależnie od nakładu

Skórki graficzne. Zmiana DOCTYPE na html5 w 3 miejscach: na panelu, na sklepie, na scaffolding

API:

  • Dostęp i operacje na obiektach w drukarni internetowej takich jak m.in. zamówienia, produkty, pliki klientów i użytkownicy.

Aplikacja desktopowa do tworzenia kalkulatorów w plikach CSV:

  • Dostęp do aplikacji której celem jest ułatwienie i znaczne przyspieszenie pracy na dokumentach excel i tworzeniu kalkulatorów

Tłumaczenie:

  • Możliwość przetłumaczenia sklepu na dowolny język, dzięki zbudowanym słownikom

Opóźnienia zamówień:

  • Dostęp do listy zamówień, których czas realizacji został opóźniony

Możliwość grupowania zamówień

Kalkulator kosztów dostawy:

  • Możliwość wyliczenia ceny dostawy na podstawie wagi, podziału na paczki itp.

Zarządzanie sposobami dostawy:

  • Możliwość definiowania dowolnych sposobów dostawy i rozliczeń

Automatyczne generowanie faktur FV zamówień:

Mierzenie konwersji:

  • Nieograniczone możliwości umieszczania kodów analitycznych

Wsparcie działań SEO:

Płatności online:

  • Natychmiastowe księgowanie wpłat na koncie drukarni (integracja z PayU, PayPal, Sofort, DotPay, Trust Pay)

Możliwość załączania plików do zleceń:

Panel klienta:

  • Historia i ponawianie zamówień. Zarządzanie wgranymi projektami

Domena:

  • Możliwość dodania oraz konfiguracji własnej domeny

Możliwość konfiguracji SMTP

Możliwość komentowania została wyłączona.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

    IwarePrint Code & Design
    Umów się na prezentację systemu
    Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
    +48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)