Nie lubisz czytać, wolisz kontakt bezpośredni i swobodną wymianę zdań? My też, zatem zaraz po tym wpisie zapraszamy na CALENDLY. Już od jakiegoś czasu funkcjonuje nasz indywidualny kalendarz spotkań on-line. Każdy może się zarejestrować i umówić na wideokonferencję z przedstawicielem iwarePRINT. Wypada zatem przedstawić bardziej, jak to wszystko działa. Opowiedzieć ze szczegółami o możliwościach spotkań on-line zarówno z działem Sprzedaży jak i działem Helpdesk.
Bezpośrednia strona startowa naszego kalendarza, absolutne centrum dowodzenia, znajduje się pod adresem >> https://calendly.com/iware-print-sprzedaz
W nagłówku wita Was napis „Witajcie na stronie planowania indywidualnych spotkań on-line z działem sprzedaży i helpdesk systemu iwarePRINT. Poniżej lista możliwych tematów. Prezentacje prowadzimy najchętniej za pomocą video hangouts. Do usłyszenia, do zobaczenia!”
To tutaj wybieracie interesujący Was temat spotkania, dogodną dla Was datę oraz godzinę. My zapraszamy, ale to Wy decydujecie o terminie. Co najlepsze, daty na ewentualne spotkania podane są na 2 miesiące do przodu.
Technikalia
Prezentacje przeprowadzamy najchętniej za pomocą video hangouts (stąd bliżej spotkania prosimy o podanie adresu gmail). Zatem: internet, komputer, dostęp do skrzynki gmail i możemy startować. Osoba, która bierze udział w spotkaniu, widzi ekran prowadzącego i może swobodnie z nim rozmawiać, w trakcie spotkania.Po naszej stronie zazwyczaj znajduje się jedna osoba, po Waszej, – to już zależy tylko od Was. To my dzwonimy do Was, sterowaniem ekranu możemy się wymieniać.
Jakie możliwe tematy sprzedażowe na spotkanie?
Tematów do poruszenia jest kilka, przygotowaliśmy drobną ściągawkę. W praktyce każdy moduł ma swój osobny kanał do umawiania spotkań.
Dla tych, którzy dopiero interesującą się tematyką iwarePRINT
Tym wszystkim, którzy nie korzystają jeszcze z iP, dopiero myślą o 30 dniowym okresie testowym w pierwszej kolejności polecamy:
Prezentacja systemu iwarePRINT
https://calendly.com/iware-print-sprzedaz/prezentacja-systemu-iwareprint
Podczas godzinnej prezentacji opowiemy z grubsza o wszystkich modułach jakie występują w iP. Podpowiemy jak uruchomić system do testów i jak się poruszać po Panelu Administracyjnym. To spotkanie głównie dla tych, którzy jeszcze nie korzystają z iP a chcą dowiedzieć się całościowo o pełnej ofercie https://iwareprint.pl/ Pierwsza część prezentacyjna, druga już pokazująca system iP od środka. W niej, najmocniej skupiamy się na bazowym module e-commerce.
Pojedynczy moduł, ale bardziej szczegółowo?
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby po pierwszym wprowadzającym spotkaniu, uruchomieniu systemu do testów,wybrać szczegółowo, konkretny pojedynczy moduł do omówienia na spotkaniu. To także właściwy wybór dla wszystkich naszych aktualnych Klientów, którzy z danego modułu nie korzystają lub chcą się z nim bardziej szczegółowo zapoznać.
Te prezentacje są już bardziej techniczne. De facto pokazujące jak dany moduł pracuje w środowisku produkcyjnym i jakie są jego największe zalety. Z doświadczenia wiemy, że nawet nasi Klienci, nie znają dokładnie możliwości wszystkich naszych modułów, dlatego wprowadzamy w temat pojedynczo i szczegółowo. Tutaj do wyboru mamy:
Moduł Podzlecanie + podzlecdruk.pl
https://calendly.com/iware-print-sprzedaz/modul-podzlecanie
45 minutowa wideokonferencja on-line nt. modułu Podzlecanie w systemie iwarePRINT.
To spotkanie dla tych wszystkich, których interesuje temat outsourcingu w poligrafii. Na wideoprezentacji pokażemy w jak prosty sposób Udostępniać swoje własne produkty innym, oraz jak Zaciągać produkty podwykonawcy, sprzedawać je na swoim sklepie on-line i zlecać je na produkcję. Pokażemy jakie Drukarnie / Agencje Udostępniają aktualnie swoje produkty, oraz jak wygląda cykl zamówienia w najczęściej wybieranym module w iP.
Na tych spotkaniach możemy też pomóc Wam w konfiguracji współpracy z innymi drukarniami / agencjami.
Moduł Kreator Wydruków + kreatorwydrukow.pl
https://calendly.com/iware-print-sprzedaz/modul-kreator-wydrukow
60 minutowa wideokonferencja on-line nt. najnowszego modułu Kreator Wydruków w systemie iwarePRINT.
Na wideoprezentacji pokażemy jak wgrywać szablony do projektów w kreatorze. Tworzenie projektów graficznych w module Kreator Wydruków jest ściśle powiązane z szablonami graficznymi tworzonymi (PSD, IDML). Pokażemy jak w prosty i szybki sposób stworzyć własny projekt w kreatorze. Dowiesz się więcej o takich rzeczach jak Impozycja, Mockupy, Placeholdery.
Moduł Handlowiec
https://calendly.com/iware-print-sprzedaz/modul-handlowiec
45 minutowa wideokonferencja on-line nt. modułu Handlowiec w systemie iwarePRINT.
Tutaj poznasz nowoczesny CRM przeznaczony dla przedstawicieli handlowych firm z branży poligraficznej oraz ich kadry zarządzającej. Pokażemy jakie handlowiec posiada narzędzia do dyspozycji. M.in. kalendarz, notatki, lista zadań, integracja z pocztą, tworzenie ofert, jak również niestandardowego produktu z wyceną.
Moduł produkcja
https://calendly.com/iware-print-sprzedaz/modul-produkcja
45 minutowa wideokonferencja on-line nt. modułu Produkcja w systemie iwarePRINT.
Na tej prezentacji pokażemy jak zarządzać procesem produkcyjnym w drukarni. Stworzymy przykładowe konto pracownicze i pokażemy jak delegować poszczególne osoby do obsługi pod-statusów. Poznasz sposoby tworzenie kont dla grafika, pracownika produkcyjnego i księgowego. Zobaczysz jak nadawać im uprawnienia do przeglądania i do zmian systemowych. Pokażemy jak tworzyć dowolną ilość wspomnianych pod-statusów opisujących proces produkcyjny np. introligatornia, druk cyfrowy, druk offsetowy, gilotyna, falcowanie, foliowanie, wysyłka itd. itp.
Moduł Reseller
https://calendly.com/iware-print-sprzedaz/modul-reseller
45 minutowa wideokonferencja on-line nt. modułu Reseller Multi – Drukarnia
Czyli moduł, który umożliwia stworzenie dowolnej ilości drukarni pod różnymi brandami z różną szatą graficzną, inną grupą docelową i, przede wszystkim, z inną ofertą. Każda z tych drukarni jest połączona z drukarnią matką i to ona realizuje wszystkie zamówienia. Podczas 45 minut zaprezentujemy jak utworzyć dodatkową drukarnie z produktami. Wprowadzać i kopiować treści i szablony, obsługiwać zamówienie w danym module. Tworzyć różne waluty i języki.
Moduł Preflight
https://calendly.com/iware-print-sprzedaz/modul-preflight
45 minutowa wideokonferencja on-line nt. modułu Preflight
Sam preflight w iP, umożliwia automatyczne sprawdzanie plików przesyłanych przez klientów. Użytkownik po wgraniu plików otrzymuje zwrotną informację o wynikach weryfikacji z adnotacją, co należy w przesłanym pliku poprawić. Na wideoprezentacji dowiesz się m.in. o tym jak skonfigurować preflight, do jakich produktów najlepiej go użyć. Słów kilka poświęcimy na pewno kierunkom rozwoju omawianego modułu. W 2020 r. sporo prac wdrożeniowych przed nim.
Co jeśli – temat jest sprzedażowy, ale nie znalazłeś interesującego Cię tematu spotkania? Wtedy zapraszamy na:
Inny temat – Hyde park z przedstawicielem iP
https://calendly.com/iware-print-sprzedaz/inny-temat-sprzedazowy
Tutaj omawiamy inny temat sprzedażowy podczas 30 minutowej video rozmowy. Podaj temat, który Cię interesuje przy rejestracji a my odpowiednio przygotujemy się do wspólnego spotkania. To spotkanie, może też służyć jako dogrywka do omawianego wcześniej modułu.
Spotkanie z Helpdesk – HELPDESK – Poznaj wybraną funkcjonalność w systemie
https://calendly.com/iware-print-sprzedaz/helpdesk-poznaj-wybrana-funkcjonalnosc-w-systemie
Tutaj przygotowaliśmy propozycję szybkich 30 minutowych video rozmów z naszym działem Helpdesk. Podczas tych wideokonferencji można poznać szczegółowo konkretną funkcjonalność, która Was interesuje. Jeśli wiedza, którą dostarczamy na https://help.iwareprint.pl/ w poruszanym temacie jest niewystarczająca, chcecie dodatkowo skonsultować temat podczas video rozmowy z działem Helpdesk, który na co dzień komunikuje się z Wami za pomocą systemu Ticketów, – zapraszamy.
Video rozmowy dotyczą zagadnień z działu Helpdesk, stricte techniczne, z pracy na systemie. Spotkania z działem Helpdesk należy traktować jako krótkie spotkanie szkoleniowe z zakresu obsługi systemu, pojedynczych funkcjonalności. Tematy poruszane podczas rozmowy muszą dotyczyć zdefiniowanych wcześniej tematów przez klienta przy rejestracji.
Krótko podsumowując
Cel jest jeden. Większa dostępność dla Was, lepsza komunikacja i większe poznanie Waszych potrzeb. Tym, którzy potrzebują większego indywidualnego podejścia technicznego, dajemy taką możliwość. To w praktyce, taką przynajmniej mamy nadzieję. Co przyniesie więcej, zobaczymy. Nie ma co przedłużać. Zapraszamy na spotkania 🙂