Regularnie organizujemy webinary i szkolenia produktowe. Mniej regularnie konferencje on-line. Od dawna po głowie chodzi nam podcast. Kto wie, może właśnie tym zakończy się nasze pierwsze spotkanie z nowej serii. Serii spotkań? Tak, zamierzamy regularnie dostarczać Wam ciekawych tematów i zapraszać ciekawych gości. Postanowiliśmy stworzyć, jak to się ostatnio modnie mówi, nowy format – “Rozmowy w kolorze”. Premiera już 02 marca br. Zapraszamy!
“Rozmowy w kolorze” Premiera 02 marca 2022 r.
Spotykać będziemy się raz w miesiącu. Zawsze z gościem specjalnym. Zawsze z innym motywem przewodnim. Działamy na rynku e-commerce dla branży poligraficznej, ale nie zadeklarujemy, że zawsze będzie tylko o druku i reklamie. Oprócz gości ze świata poligrafii, na pewno, zdarzy się odcinek (lub odcinki) w, których zaprosimy ekspertów z innych dziedzin, wykraczających poza “naszą rodzimą gałąź”.
Zrobimy wszystko co w naszej Iware’owej mocy, żeby było merytorycznie, bogato w treści i z lekkim przymrużeniem oka. Nasi rozmówcy przedstawią zróżnicowane spojrzenie i opowiedzą o własnych doświadczeniach w omawianych tematach. Spotkania zajmą w zależności od naszego rozgadania od 45 do 60 minut. W trakcie “Rozmów w kolorze” będzie można zadawać pytania “od publiczności”. W pierwszych odcinkach widzimy się i słyszymy on-line na naszej stronie : https://iwareprint.pl/webinaria/
Rozmowy w kolorze. Cz. 1 „Jak zwiększyć przychody w drukarni internetowej?”
Data: 02.03.2022 [śr] godz: 14:00
Rejestracja / Transmisja: https://iwareprint.pl/webinaria/
Gościem premierowego odcinka będzie Adam Burzyński. CEO takich marek, jak choćby: spiroprint.pl , taniegadzety.pl Producent, specjalista od gadżetów reklamowych, działający na rynku poligraficznym od ponad 15 lat.
Porozmawiamy sobie o rynku gadżetów reklamowych. Zapytamy o to jak zmieniały się trendy przez ostatnie lata. Dopytamy o aktualne hity branżowe. Zaciągniemy informacji o doświadczeniach we współpracy z tymi największymi internetowymi drukarniami, jak i tymi mniejszymi – oczami producenta gadżetów reklamowych, który ma bogate doświadczenie w tym segmencie. Jak to wszystko przełożyć na zwiększenie portfela w Waszej drukarni internetowej? Mamy nadzieję, że odpowiedź na te pytania poznacie w środę 2 marca.
Zapraszam w imieniu własnym i naszego gościa!
Łukasz Głośny
# zespół IwarePrint