Narodowy spis powszechny dla klientów, użytkowników, osób decyzyjnych, którzy korzystają z systemu IwarePrint odbywać się będzie w dniach od 10 maja 2022 r. do 30 maja 2022 r. według stanu na 6 maja 2021. Pierwotnie odbyć miał się on znacznie wcześniej w latach poprzednich, ale termin ten wydłużono z niewiadomych powodów : ) Parafrazując frazę Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 chcieliśmy zakomunikować drogi kliencie, że chcemy się z Tobą spotkać i idziemy do Ciebie.
Zanim przejdę dalej, słowem wstępu. Przedstawię się.
Czy my aby na pewno się znamy?
Ja Was na pewno za dobrze nie znam. Pracuje w IwarePrint od lutego 2022 r. Zajmuje się głównie analizą danych, statystyk, automatyzacji procesów. Działam lekko z boku i pomagam w pracy wszystkim działom. Sprzedaży, Obsłudze Klienta, Programistom i Testerom. Jestem ich “przypominaczem”, próbuje trzymać w ryzach terminowość i usprawniać realizowane projekty. Jestem pomostem łączącym komunikację i działy w naszej firmie. Taki typ co wszędzie go pełno. Jestem świeżakiem w branży poligraficznej. Z biegiem czasu zamierzam również “złapać” kontakt z naszymi klientami. Gdzie? Np na przeróżnych serwisach społecznościowych czy też przesyłając wiadomości mailowe czy aranżując spotkanie. Dlaczego? By zbierać opinię zwrotną i wychwytywać błędy komunikacyjne. Nie pracuje ściśle w dziale Opieki Klienta, nie odpowiadam na pytania techniczne, ale jestem odpowiedzialny za sprawną komunikację i automatyzację procesów z tym związanych. Również za zbieranie opinii, ankiet od klientów. Po to mnie tu zatrudniono. W Umowie o Pracę mam zapis, że decyzje służbowe mam podejmować tylko i wyłącznie na bazie danych, testów i ankiet a nie intuicji. Ciężko z tym polemizować. Jeśli ktoś zamierza mnie dodać do znajomych na FB lub Linkedin jestem do dyspozycji. Mówię w języku polskim, angielskim, rosyjskim. Nawet po Hiszpańsku możemy spróbować.
W najbliższym okresie chcemy zorganizować pierwsze większe badanie dotyczące sprawnej współpracy i komunikacji między nami.
Trochę statystyk na start
Nie muszę znać branży by wiedzieć, że czas, który możecie poświęcić na edukację w celu zrozumienia jak działa nasz produkt macie coraz mniej. Statystyki mówią, że 27% specjalistów i managerów ma problem ze znalezieniem czasu na poznawanie nowych narzędzi czy procesów. 61% mówi jednak, że są otwarci na nauczenie się czegoś nowego, jeśli wynikiem będzie poprawa jakości ich pracy. Wiemy również, że tylko 31% ankietowanych przyznało, że aktywnie poszukuje tego typu rozwiązań. My mamy to szczęście, że nasze rozwiązanie posiadacie. Chcielibyśmy się dowiedzieć na jakim etapie znajomości jesteśmy. Z których funkcjonalności systemowych korzystacie. Na, które warto byście zwrócili uwagę celem optymalizacji Waszej pracy. Chcemy dowiedzieć się czy w pełni korzystacie z możliwości naszego systemu w ramach modułów, które posiadacie.
Zdążyłem się zorientować, że nie każdy z Was potrafi korzystać z wielu istotnych funkcjonalności naszego systemu, nie mówiąc już o ich znajomości. Widzę to po statystykach odwiedzanych instrukcji technicznych na naszym Help’ie. Widzę po ilości zapytań w systemie ticketowym. Co gorsza dla IwarePrint, widzę to również po ilości zapisów na cykliczne wydarzenia pt. Nowości w systemie IwarePrint.
Ktoś tu wyraźnie daje ciała. Albo my nie potrafiąc dotrzeć do własnego klienta z komunikacją, albo Wy, którzy nie zdajecie sobie sprawy z ogromu możliwości jakie daje IwarePrint. Jest też gorsza dla nas możliwość (choć też daje jakiś drogowskaz) nie jesteście nimi zainteresowani. Wydaje mi się, że błąd leży gdzie indziej, sprawdźmy to.
Zabrzmi to buńczucznie, ale w perspektywie długofalowej – korzystanie w pełni z możliwości systemowych prowadzi Was m.in do zwiększenia przychodów ze sprzedaży lub optymalizacji produkcji. Kto nie lubi słowa zwiększenie przychodów i optymalizacji produkcji niech pierwszy rzuci kamieniem.
Jak możemy to zmienić?
Pewnie to słyszałeś. Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów – powiedział kiedyś Albert Einstein. Może po prostu ze sobą porozmawiajmy?
Dział Opieki Klienta (Customer Success Management) ma do Was pytania. Dział sprzedaży również. Dział testerów IwarePrint ma sugestie jak usprawnić współpracę przy przekazywaniu błędów do odtworzenia. Jestem przekonany, że z Waszej strony w trakcie takiego spotkania też pojawią się pytania. Chyba wszyscy chcielibyśmy się dowiedzieć na jakim etapie znajomości jesteśmy.
Kiedy zapukamy do Twoich wirtualnych drzwi?
W terminach między 10 maja 2022 r. do 30 maja 2022 r. chcemy się z Wami spotkać na 45 minut. Wideo Spotkanie będzie całkiem okej. Nasz przedstawiciel skontaktuje się z Wami i umówi dogodny termin dla stron. Jeśli idea jest szczytna i podoba Wam się już teraz pomysł – automatyzujmy. Kto chce pierwszy się zapisać w dogodnym dla siebie terminie ZAPRASZAMY DO REZERWACJI SPOTKANIA
Do usłyszenia za kilka dnia.
Z pozdrowieniami
Igor W Woźniak
# zespół IwarePrint