Nie można zmienić roli już istniejącego pracownika na “Pracownika BOK”, jeśli ma przypisane oferty. Wyłączenie poprzedniej roli i włączenie innej np. “Pracownika BOK”, spowoduje usunięcie przypisanych ofert
Termin wdrożenia: 2019-12-05
Aktualizacja: 6.9.0
Dodano w systemie nowy typ pracownika: pracownik Biura Obsługi Klienta (BOK)
Pracownik BOK jest rodzajem pracownika handlowego. Z założenia jest to osoba pracująca w biurze, i która obsługuje klientów. W systemie ma możliwość dodawania nowych klientów, edycji danych, złożenia i wyszukania zamówienia czy stworzenia oferty.
Dla tego pracownika jednakże nie jest przewidziana prowizja od zamówień tak jak ma to miejsce w przypadku handlowca.
W celu dodania nowego pracownika BOK przechodzimy do sekcji:
Pracownicy > Zarządzaj > Dodaj
Nadawanie uprawnień, uzupełnianie danych personalnych pracownika BOK
W celu uzupełnienia danych pracownika, wprowadzenia danych do logowania na jego konto w systemie oraz nadania mu uprawnień w różnych sekcjach, należy wejść w zakładkę:
Pracownicy > Zarządzaj
Zapisujemy dane
Nowo dodany pracownik BOK pojawia się na liście pracowników naszej drukarni
Następnym krokiem w konfiguracji konta pracownika BOK jest przypisanie mu roli Pracownik BOK. W tym celu klikamy Edytuj role:
Zaznaczamy pole Handlowiec i wybieramy z listy rozwijanej Pracownik BOK
Po zalogowaniu się na swoje konto, Pracownik BOK w zależności od przydzielonych mu sekcji do wglądu lub edycji, ma m.in możliwość dodawania klientów, edytowania jego danych, wyszukiwania klientów, wgląd i edycję swojego kalendarza
czy samodzielnego tworzenia oferty:
Możliwość komentowania została wyłączona.
Cenimy sobie dobry kontakt
Grzegorz Jastrzębski Sprzedaż +48 533 025 708 grzegorz.jastrzebski@iware.pl
Copyright © 2022 Iware Software House Sp. z o.o.