E-sklep:
Integracja z kurierami DPD, UPS, GLS, DHL, Paczkomat, Inpost Kurier, Apaczka, furgonetka.pl
Karta technologiczna:
- Możliwość automatycznego generowania karty technologicznej ze szczegółami zamówienia, gotowej do wydruku
- Kod QR na karcie technologicznej
- Możliwość edycji karty technologicznej
Rozszerzenia:
- Możliwość integracji z zewnętrznymi aplikacjami
Pozycjonowanie:
- Kompletne wsparcie działań SEO
Rabaty:
- Rabat na Klienta
- Rabat na Grupę
- Rabat od koszyka
- Rabat od zamówień
- Rabat na produkt
- Rabat na zestaw parametrów
Kody:
- Kody na klienta
- Kody na produkt
- Kody na element koszyka
- Kody wysyłane po opłaceniu zamówienia
Mailing:
- Możliwość masowego wysyłania wiadomości
- Obsługa newsletterów i kampanii mailingowych
- Powiadomienia mailowe – Automatyczna komunikacja z klientem po wystąpieniu określonych zdarzeń
Social media:
- Możliwość integracji z wszystkimi portalami społecznościowymi
Opinie klientów:
- Możliwość edycji oraz usuwania opinii klientów
- Możliwość dodawania opinii klientów
Grupy klientów:
- Tworzenie grup klientów w celu nadania im rabatów lub wysyłania maili
Stawki VAT:
- Możliwość ustawienie różnych stawek VAT dla poszczególnych produktów w oparciu o numery ISBN/ISSN
VIES:
- Możliwość sprzedawania w krajach Unii Europejskiej z zerową stawką VAT
Reklamacje:
- Obsługa procesu reklamacji
Produkty promocyjne:
- Możliwość tworzenia „szybkich” promocji np. dla określonego nakładu czy gramatury
Statystyki sprzedaży:
- Raporty sprzedaży drukarni, produktów, Klientów, i wiele innych
Google Analytics:
- Możliwość integracji z Google analytics i Google e-commerce
Relacje B2B:
- Dostęp do narzędzi do obsługi kluczowych klientów
Program lojalnościowy:
- Możliwość nagradzania klientów wymienialnymi punktami za dokonane zakupy
Płatności terminowe:
- Możliwość opłacania zamówienia w określonym terminie po zakończeniu realizacji
Zaawansowane wyceny:
- Możliwość stworzenia dowolnie skomplikowanej kalkulacji
Rozbudowane produkty:
- Możliwość definiowania parametrów, cenników, opisów, galerii zdjęć oraz szablonów
Własne formularze:
- Możliwość tworzenia własnych formularzy z dowolnymi polami
Blokada sklepu:
- Możliwość zablokowania sklepu przed niezalogowanymi użytkownikami
Możliwość wgrywania plików bezpośrednio z panelu sklepu
Możliwość ustawienia własnego url po wylogowaniu klienta
Kalkulator dodatkowych kosztów:
- Możliwość utworzenia kalkulatora dodatkowych kosztów, który wylicza wartości niezależnie od nakładu
API:
- Dostęp i operacje na obiektach w drukarni internetowej takich jak m.in. zamówienia, produkty, pliki klientów i użytkownicy.
Aplikacja desktopowa do tworzenia kalkulatorów w plikach CSV:
- Dostęp do aplikacji której celem jest ułatwienie i znaczne przyspieszenie pracy na dokumentach excel i tworzeniu kalkulatorów
Tłumaczenie:
- Możliwość przetłumaczenia sklepu na dowolny język, dzięki zbudowanym słownikom
Opóźnienia zamówień:
- Dostęp do listy zamówień, których czas realizacji został opóźniony
Możliwość grupowania zamówień
Kalkulator kosztów dostawy:
- Możliwość wyliczenia ceny dostawy na podstawie wagi, podziału na paczki itp.
Zarządzanie sposobami dostawy:
- Możliwość definiowania dowolnych sposobów dostawy i rozliczeń
Automatyczne generowanie faktur FV zamówień:
Mierzenie konwersji:
- Nieograniczone możliwości umieszczania kodów analitycznych
Wsparcie działań SEO:
Płatności online:
- Natychmiastowe księgowanie wpłat na koncie drukarni (integracja z PayU, PayPal, Sofort, DotPay, Trust Pay)
Możliwość załączania plików do zleceń:
Panel klienta:
- Historia i ponawianie zamówień. Zarządzanie wgranymi projektami
Domena:
- Możliwość dodania oraz konfiguracji własnej domeny
Możliwość konfiguracji SMTP