W sekcji Menu > Marketing > Kody na produkt można ustawić kody rabatowe na produkt.
Ustawienia Kodów rabatowych na produkt
W celu ustawienia Kodu rabatowego na produkt należy:
- zdefiniować Kod. Jest to ciąg znaków, który klient będzie musiał wpisać w koszyku, aby naliczył mu się upust.
Istnieje możliwość dodania wielu kodów na raz, wystarczy wybrać zakładkę Dodaj wiele
Każdy kod należy umieścić w osobnym wierszu.
- wybrać wszystkich lub konkretnego użytkownika
- wybrać wartość procentową upustu
Możliwe są również dodatkowe opcje kodu rabatowego na produkt:
- Data wygaśnięcia kuponu – należy wybrać z kalendarza datę zakończenia kuponu. Pozostawienie pola pustym oznacza, że kupon jest bezterminowy.
- Ilość złożonych zamówień z rabatem – pozostawienie pola pustym lub wpisanie 0 (zero) oznacza brak limitu złożonych zamówień z danym rabatem. Limit ten określa ile razy jedna osoba może złożyć zamówienie wykorzystując kupon.