Zdarzenia mailowe to funkcjonalność służąca do automatycznego wysyłania maili ze zdefiniowaną wcześniej treścią po wystąpieniu konkretnego zdarzenia w systemie np. rejestracji do systemu lub złożenia zamówienia.
Treść maili systemowych możemy dodawać i edytować w zakładce Ustawienia > Mailing > Dodaj (gdy chcemy dodać nową wiadomość) lub Edytuj przy konkretnym mailu (gdy chcemy zmodyfikować treść istniejącej wiadomości). Na liście widnieje spis wszystkich zapisanych w systemie maili automatycznych wysyłanych do klientów lub do pracowników.
W zakładce Ustawienia > Mailing zdarzenia > Dodaj możemy przypisać zdarzenie w systemie (np. Nowe zamówienie) do wiadomości dotyczącej tego zdarzenia. W tej sytuacji, kiedy klient dokona jakiegoś zamówienia, otrzyma automatycznie wiadomość ze szczegółami jego zlecenia.
Jeżeli w systemie nie ma zdarzenia, które jest Państwu potrzebne, prosimy o kontakt przez system zapytań – ticket tracking (Jak wysłać zapytanie poprzez ticket tracking?)
Możliwość komentowania została wyłączona.
Cenimy sobie dobry kontakt
Grzegorz Jastrzębski Sprzedaż +48 533 025 708 grzegorz.jastrzebski@iware.pl
Copyright © 2022 Iware Software House Sp. z o.o.