arrow back

Anulowanie i akceptacja projektu klienta stworzonego w Kreatorze w Panelu administracyjnym

uwaga
Uwaga!

W Panelu Administracyjnym anulujemy projekt w Menedżerze plików zamówienia.

Po anulowaniu akceptacji przez administratora klient będzie miał na nowo możliwość dokonania zmian w projekcie, usunięcia projektu oraz na nowo akceptacji projektu do druku.

Administrator może zaakceptować projekt w zamówieniu, jeśli klient jeszcze tego nie zrobił.

Po złożeniu zamówienia w Panelu Administracyjnym projekt będzie w widoku z plikami. Zapisany jako pdf, który jest plikiem końcowy do pobrania.

Po realizacji zamówienia przez drukarnię, klient będzie nadal posiadał dostęp do swoich projektów. Będą one dostępne w Panelu klienta – przypisane do danych produktów, widoczne po kliknięciu na przycisk „Stwórz projekt

Możliwość komentowania została wyłączona.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

    IwarePrint Code & Design
    Umów się na prezentację systemu
    Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
    +48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)