W Panelu Administracyjnym anulujemy projekt w Menedżerze plików zamówienia.
Po anulowaniu akceptacji przez administratora klient będzie miał na nowo możliwość dokonania zmian w projekcie, usunięcia projektu oraz na nowo akceptacji projektu do druku.
Administrator może zaakceptować projekt w zamówieniu, jeśli klient jeszcze tego nie zrobił.
Po złożeniu zamówienia w Panelu Administracyjnym projekt będzie w widoku z plikami. Zapisany jako pdf, który jest plikiem końcowy do pobrania.
Po realizacji zamówienia przez drukarnię, klient będzie nadal posiadał dostęp do swoich projektów. Będą one dostępne w Panelu klienta – przypisane do danych produktów, widoczne po kliknięciu na przycisk „Stwórz projekt”
Możliwość komentowania została wyłączona.
Cenimy sobie dobry kontakt
Grzegorz Jastrzębski Sprzedaż +48 533 025 708 grzegorz.jastrzebski@iware.pl
Copyright © 2022 Iware Software House Sp. z o.o.