Dostępna jest nowa wersja zarządzania zapytaniami i systemem powiadomień systemowych.
Obydwa systemy są bardziej czytelne i bogatsze w nowe opcje. Teraz w bardzo prosty sposób, można przekazać nam swoje pytania, uwagi czy zgłoszenia techniczne w postaci Ticketów czy też dowiedzieć o najważniejszych wydarzeniach, aktualizacjach systemu IwarePrint. Zaletą nowego systemu jest możliwość szybkiego wglądu w aktualny status naszego zgłoszenia, zarówno z Panelu Administracyjnego jak również poprzez powiadomienie mailowe. Teraz, przy wpisywaniu fraz przy zgłoszeniu ticketowym, system sugeruje nam rozwiązania naszego problemu w postaci trafnych odniesień do instrukcji czy artukułów na help.iwareprint.pl czy blog.iwareprint.pl. Dodatkową funkcjonalnością jest możliwość zmiany adresu mailowego dla przychodzących powiadomień. Ponadto, w każdej chwili, w prosty sposób, zwolennicy pracy na starszej wersji systemu ticketowego, mają możliwość szybkiego przełączenia się na dotychczasową wersję.
Dla obydwu rodzajów powiadomień, wyświetlana jest informacja liczbowa w Panelu Administracyjnym na kopercie lub na dzwoneczku
Powiadomienia posiadają oznaczenia kolorystyczne:
niebieskie-informacja,
pomarańczowe-wiadomość systemowa,
zielone-nowa funkcjonalność.
W menu znajduje się również zakładka archiwum powiadomień.
Aby zacząć pracę z systemem ticketowym należy najpierw skonfigurować konto:
Po wpisaniu adresu skrzynki pocztowej oraz imię i nazwiska i zapisaniu danych, pojawi się komunikat:
Po tych czynnościach będzie dostępna możliwość wysłania zgłoszeń albo przeglądania już wysłanych (przyciski odpowiednio „Nowe zapytanie” oraz „Lista zapytań”):
Zachęcamy także do zapoznania się z poniższym filmem instruktażowym, który w prosty sposób pokazuje jak poruszać się po systemie
Możliwość komentowania została wyłączona.
Cenimy sobie dobry kontakt
Grzegorz Jastrzębski Sprzedaż +48 533 025 708 grzegorz.jastrzebski@iware.pl
Copyright © 2022 Iware Software House Sp. z o.o.