Flaga Premium w systemie IwarePrint dotyczy Klientów, którzy są na aktywnym Planie Wdrożeniowym Stałym.
Wygląda ona tak:
Flaga informuje o kilku rzeczach:
Po pierwsze informuje, że Klient został przeniesiony na osobny serwer. Przeniesienie na osobny serwer zwiększa wydajność naszego systemu oraz uniezależnia go od innych naszych systemów.
Dodatkowo daje możliwość ustawienia backupów baz danych oraz wszystkich plików na serwer AWS S3 do, którego Klient ma dostęp.
Flaga informuje również o nielimitowanym dostępie do API IwarePrint oraz do Funkcjonalności Arkusza konfiguracji parametrów dla produktów kalkulowanych.
Klienci z Flagą Premium nie muszą zakładać ticketów. Otrzymują indywidualnego opiekuna. Właściwie jest to cały proces. Zawiązujemy dedykowany team wdrożeniowy. Mamy dedykowanego Key Account’a obsługującego danego Klienta Wdrożeniowego. W całą obsługę zaliczamy również Indywidualny Kontakt z działem Customer Success Management, działem Testerów, Działem DEV. Współpraca na linii Team IwarePrint a Klient pozwala na konsultacje wszystkich zmian w omawianych wdrożeniach. Dla takiego Klienta tworzymy indywidualny Kanał na Slacku. Możliwość zgłaszania błędów przy Pakiecie Wdrożeniowym występuje za pomocą zarówno systemu ticketów, drogą mailową, czy za pomocą kanału Slack.
Więcej szczegółów o pakiecie wdrożeniowym stałym i czasowym w artykule
Możliwość komentowania została wyłączona.
Cenimy sobie dobry kontakt
Grzegorz Jastrzębski Sprzedaż +48 533 025 708 grzegorz.jastrzebski@iware.pl
Copyright © 2022 Iware Software House Sp. z o.o.