Blog

Status plików w historii zamówienia w Panelu Klienta

Opublikowano 10 grudnia 2021

System IwarePrint posiada nową funkcjonalność, dzięki której klient, w historii zamówienia otrzymuje aktualne informacje na temat statusu wgranego w zamówieniu pliku pod kątem jego akceptacji czy odrzucenia.

Funkcjonalność ta widoczna jest po stronie Panelu Klienta w Szczegółach zamówienia

Działa to w ten sposób:

Klient dodaje pliki w swoim zamówieniu:

W Panelu Administracyjnym otrzymujemy to zlecenie:

Weryfikujemy pliki i nadajemy im odpowiedni status, klikając status “Odrzucony”, (gdzie mamy możliwość skomentowania powodu jego odrzucenia) lub klikając “Zaakceptowany”

Informacje o nadaniu przez nas statusu dla plików, pojawiają się klientowi w szczegółach zamówienia w Panelu Klienta:

Możliwość komentowania została wyłączona.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

    IwarePrint Code & Design
    Umów się na prezentację systemu
    Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
    +48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)