Po wejściu w link https://calendly.com/iware-print-sprzedaz możesz umówić się na spotkanie online z działem Sprzedaży. Należy wybrać interesujący temat i wybrać dostępny termin prezentacji (terminy na 60 dni do przodu)
Prezentacje przeprowadzamy najchętniej za pomocą video hangouts (stąd bliżej spotkania prosimy o podanie adresu gmail). Osoba, która bierze udział w spotkaniu, widzi ekran prowadzącego i może swobodnie z nim rozmawiać, w trakcie spotkania.Po naszej stronie zazwyczaj znajduje się jedna osoba, po Waszej, – to już zależy tylko od Was.
W praktyce każdy moduł ma swój osobny kanał do umawiania spotkań.
HELPDESK – Poznaj wybraną funkcjonalność w systemie
30 minutowa video rozmowa z naszym działem Helpdesk
Jeśli wiedza, którą dostarczamy na https://help.iwareprint.pl/ w poruszanym temacie jest niewystarczająca, chcecie dodatkowo skonsultować temat podczas video rozmowy z działem Helpdesk, który na co dzień komunikuje się z Wami za pomocą systemu Ticketów, – zapraszamy.
Video rozmowy dotyczą zagadnień z działu Helpdesk, stricte techniczne, z pracy na systemie. Spotkania z działem Helpdesk należy traktować jako krótkie spotkanie szkoleniowe z zakresu obsługi systemu, pojedynczych funkcjonalności. Tematy poruszane podczas rozmowy muszą dotyczyć zdefiniowanych wcześniej tematów przez klienta przy rejestracji (48 h przed spotkaniem). Wybrany termin spotkania powinien być umówiony z 48h wyprzedzeniem.
Link do rezerwacji terminów: https://calendly.com/iware-print-sprzedaz/helpdesk-poznaj-wybrana-funkcjonalnosc-w-systemie
Zespół iP prowadzi webinaria szkoleniowe. Rejestracja (wymagana) odbywa się zawsze na stronie http://webinaria.iwareprint.pl/
Na 30 min przed startem webinarium otrzymujecie od nas maila wraz z linkiem do wydarzeniem na kanale YouTube. W trakcie transmisji można z nami czatować.
Na ww. stronie można zapoznać się z wcześniej organizowanymi przez nas wydarzeniami.
http://konferencja.podzlecdruk.pl/
Konferencja organizowana przez zespół iP.
Co zyskujesz biorąc udział w Konferencji?
Zwiększysz możliwość sprzedaży swoich produktów
Powiększysz swój asortyment produktowy
Poznasz ludzi z branży z którymi nawiążesz relacje biznesowe
Poznasz możliwości pełnej automatyzacji outsourcingu w module Podzlecania IwarePrint
Poznasz nowoczesne narzędzia, które pomogą Ci w pracy codziennej
Wydarzenie jest skierowane do wszystkich ludzi z branży poligraficznej, którzy outsourcują bądź chcą zacząć outsourcować procesy produkcyjne. To wydarzenie również dla tych Agencji i Drukarni, które chcą zwiększyć zakres usług bez konieczności inwestowania w nowe maszyny.
Tym wszystkim, którzy nie korzystają jeszcze z iP w pierwszej kolejności polecamy – „Prezentacja systemu iP”
>>> https://calendly.com/iware-print-sprzedaz/prezentacja-systemu-iwareprint
Podczas 60 minutowej prezentacji opowiemy Ci z grubsza o wszystkich modułach jakie występują w iP. To spotkanie głównie dla tych, którzy jeszcze nie korzystają z iP a chcą dowiedzieć się całościowo o naszej pełnej ofercie.
Opowiemy Ci o procesie uruchomienia systemu do testów. Wprowadzimy w świat szkoleń dedykowanych bezpośrednio dla Ciebie. Na tym pierwszym spotkaniu pokażemy jak poruszać się po systemie i jak będą wyglądały Twoje dalsze szkolenia wprowadzające. Zaprosimy do odpalenia systemu na https://creator.iwareprint.pl/ i wystartujemy z….testami i szkoleniami.
Terminy rezerwować można z 60 dniowym wyprzedzeniem. Po naszej stronie zazwyczaj znajduje się jedna osoba, po Waszej, – to już zależy tylko od Was.
Informacji wprowadzających w świat iP jest naprawdę sporo. Warto dobrze się do tego przygotować.
Komplet materiałów (aktualna Oferta, Przewodniki techniczne) znajdziesz w sekcji – DO POBRANIA.
Najczęściej zadawane pytania znajdziesz w sekcji FAQ
Instrukcje techniczne w sekcji Baza Wiedzy – HelpDesk
Video techniczne w sekcji – TUTORIALE
Oprócz tego warto zajrzeć na strony dedykowane:
Moduł Podzlecania
https://podzlecdruk.pl/
Moduł Kreator Wydruków https://kreatorwydrukow.pl/
Cyklicznie organizujemy również szkoleniowe Webinaria, podczas których krok po kroku przechodzimy przez techniczne aspekty modułów. Poprzednie webinary jak i te przyszłe znajdziesz na
http://webinaria.iwareprint.pl/
Polecamy również zajrzeć na naszego Bloga – publikujemy tam masę materiałów, które mogą dostarczyć dodatkowej wiedzy na temat systemu i nie tylko https://blog.iwareprint.pl/
Po założeniu systemu do testów kontaktuj się z nami za pomocą wewnętrznego systemu Ticket Tracking. Jak to zrobić? Odsyłacz do filmu instruktażowego.
Podczas tworzenia zapytania możesz automatycznie otrzymać podpowiedź dotyczącą poruszanego przez Ciebie problemu. Nasz dział HelpDesk na bieżąco będzie odpowiadać na Twoje zapytania.
Sami też kontaktujemy się z Wami za pomocą ticketów. Tickety mogą być indywidualne (skierowane do Was), lub systemowe (komunikujące zmiany, nowe funkcjonalności, wiadomości systemowe).
Tak zawsze lepiej. Jesteśmy po to by pomóc i sprawnie przeprowadzić przez rozstawienie systemu. Nie ma złych pytań, są tylko te, które z jakiegoś powodu nie zostały zadane. Mamy większe doświadczenie od Twojego a sami nawet czasem korzystamy z naszej Bazy Wiedzy. System jest rozbudowany, stale aktualizowany. Zajmujemy się ciągłym rozwojem od przeszło 10 lat, nie sposób poznać go w ciągu 2 dni. Jesteśmy jednak pewni,że rzeczy, które na początku mogą wydawać się skomplikowane po 2 tygodniach pracy na systemie będą błahostką. Dlatego, jeśli tylko z czymś sobie nie radzisz – Daj nam znać.
To zależy od tego co chciałbyś zrobić. Jeśli jest to pytanie techniczne w pierwszej kolejności skontaktuj się z działem HelpDesk za pomocą systemu ticket tracking. Podczas tworzenia zapytania możesz automatycznie otrzymać podpowiedź dotyczącą poruszanego przez Ciebie problemu. Jeśli nie, biuro obsługi klienta na bieżąco będzie odpowiadać na Twoje zapytania.
Samych podpowiedzi technicznych szukaj też bezpośrednio w zakładce Baza Wiedzy – Helpdesk. Jest to największe kompendium wiedzy w jednym miejscu w systemie.
Jeśli wciąż poruszany przez Ciebie temat dotyczy spraw technicznych, ale chciałbyś poznać jakąś funkcjonalność w systemie i wolisz, krótkie 30 minutowe przeszkolenie on-line z danej funkjconalności zapraszamy na wideoprezentacje z działem HelpDesk.
Szczegóły tutaj :
https://calendly.com/iware-print-sprzedaz
Jedyną rzeczą z jakiej nie prowadzimy szkoleń to edycja grafiki w zakresie CSS,HTML, JS. Tu wymagana jest specjalistyczna wiedza z zakresu CSS po stronie klienta.
Jeśli chciałbyś omówić temat z programistami. Firma iwareprint nie jest wyjątkiem na rynku i nie udostępnia numerów telefonów do swoich programistów. Spotkanie z programistami możliwe jest w ramach Konsultacji programistycznych.
Jeśli rzecz wymaga zwykłego kontaktu Handlowego. Możesz też zawsze umówić się na widoprezentacje systemową, gdzie możemy omówić tematy i zaprezentować działanie systemu.
Numery telefonów do naszych przedstawicieli podane są również bezpośrednio na stronie :
Pierwsze 10 dni do podjęcia decyzji zorganizujemy 5 szkoleń:
Szkolenie 1 – Cykl zamówienia w iP / Dodanie grafika do modułu E-commerce
Szkolenie 2 – Jak dodać produkty w iP
Szkolenie 3 – Jak skonfigurować Przesyłki, Kurierów i Rodzaje Wysyłek w iP
Szkolenie 4 – Jak edytować grafikę w iP / CMS
Szkolenie 5 – Marketing, Klienci, Ustawienia dodatkowe w systemie iP
Na podstawie naszych szkoleń, możliwości systemowych podejmujesz decyzję czy kontynuujemy współpracę abonamentową. Jeśli tak, po pierwszych 10 dniach testów wnosisz opłatę abonamentową (wprost proporcjonalną do ilości dni wykorzystanych w miesiącu) za Moduł E-Commerce na testowanym systemie. Na tym etapie możesz oczywiście zrezygnować z kontynuowania współpracy abonamentowej.
Jak wygląda sytuacja po 10 dniach? Rozpoczynamy cykl kolejnych szkoleń.
Tym razem, szkolenia z poszczególnych modułów
Szkolenie 1 – Moduł Produkcja
Szkolenie 2 – Moduł Podzlecanie
Szkolenie 3 – Moduł Handlowiec
Szkolenie 4 – Moduł Preflight
Szkolenie 5 – Moduł Reseller
Przez okres 80 dni spokojnie przeprowadzimy Cię przez wszystkie moduły IwarePrint. Na koniec podejmiemy wspólną decyzję co do korzystania z pojedynczych modułów.
Czyli inaczej cały IwarePrint z, którego klient korzysta po uruchomieniu. System to zarówno „front” (E-sklep) jak i „beckhend”(Panel Administracyjny). W zależności od tego z ilu modułów klient korzysta, tak bardzo rozbudowany jest jego „System”. Więcej o tym piszemy w sekcji FAQ – Wprowadzenie w iP.
Sami często stosujemy zamienne nazwy, jak np: iP, E-sklep, Panel administracyjny. Równie dobrze słowo „System”, zastąpić mogłoby określenie: CRM, ERP, E-shop, rozbudowana platforma e-commerce.
Główny element składowy modułu e-commerce. E-sklep umożliwia sprzedaż internetową produktów oferowanych przez drukarnię / agencję, korzystającą z systemu iP. Więcej o tym piszemy w sekcji FAQ – Wprowadzenie w iP. Nazw zamiennych dla E-sklep jest wiele. Jeszcze inaczej to sklep on-line, sklep internetowy, e-shop, e-commerce.
System Ticket Tracking – czyli inaczej wewnętrzny system do kontaktu z działem Customer Success Management, działem DEV, działem Sprzedaży dla wszystkich korzystających z IwarePrint.
Każdy kto korzysta z systemu IwarePrint i chce nam przekazać swoje pytania, uwagi i zgłoszenia techniczne kieruje je do nas z poziomu własnego systemu wysyłając do nas zgłoszenia za pomocą Ticketa.
Korzystając z tego sposobu komunikacji, podczas tworzenia zapytania technicznego można otrzymać automatyczną podpowiedź
dotyczącą poruszanego problemu. O każdej odpowiedzi w tickecie klient zostaje poinformowany również drogą mailową.
Odpowiadamy na Tickety zgodnie z kolejnością zgłoszeń.
O najważniejszych wydarzeniach w systemie i aktualizacjach informujemy za pomocą powiadomień systemowych dostępnych z poziomu Panelu Administracyjnego systemu iP.
Dla każdego z trzech rodzajów powiadomień wyświetli się indykator na kopercie w Panelu Administracyjnym (szara koperta powiadomień Ticketowych lub dzwoneczek w nowym widoku systemu Ticketowego)
Powiadomienia posiadają oznaczenia kolorystyczne: niebieskie, pomarańczowe, zielone – oznaczają one odpowiednio: informacja, wiadomość systemowa, nowa funkcjonalność.
W menu znajduje się również zakładka archiwum powiadomień.
Inaczej mówiąc Biuro Obsługi Klienta w iP. To dział wchodzący w skład działu IT, który regularnie odpowiada na zgłoszenia (tickety) naszych klientów. W skład Helpdesku wchodzą zarówno osoby odpowiadające na tickety, jak również testerzy oprogramowania. Helpdesk w iP to nie są programiści. Ci są podłączani do Ticketów w zależności od potrzeb.
Czyli rozwój systemu iP o nowe funkcjonalności, które stale dochodzą do naszego oprogramowania. Aktualizacje systemowe dostępne są w zakładce „AKTUALIZACJE”
Lista Wdrożeniowa to narzędzie, dzięki któremu każdy ma realny wpływ na to, jak będzie się rozwijał system iP. Każdego miesiąca można oddawać dostępne głosy na poszczególne wdrożenia, by te trafiły do realizacji i zostały dodane do systemu. Więcej informacji o działaniu LW tutaj.
Jeśli chcecie mieć realny wpływ na to, jak będą wyglądały nowe funkcjonalności dodawane do iP, oprócz podsuwania nam pomysłów na Ticketach musicie dołączyć do grupy na SLACK`u. Na grupie komentujemy najnowsze wdrożenia, wymieniacie się opiniami z innymi użytkownikami iP. za największe aktywności nagradzamy punktami dodatkowymi do LW. Po zgłoszeniu chęci uczestnictwa otrzymacie od nas maila z właściwymi instrukcjami.
Szybka konfiguracja w systemie iP powstała, aby maksymalnie skrócić czas przystosowywania systemu. Jest dostępna po kliknięciu pomarańczowego koła zębatego w górnym menu systemu.
Umożliwia ona dostęp do najważniejszych elementów konfiguracyjnych bez znajomości systemu. Za pomocą prostych kreatorów ustawimy podstawowe dane (firmy, korespondencji), wgramy logo, skonfigurujemy serwer SMTP czy też produkty. Każda z operacji ma przewidziany czas realizacji. Proces rozpoczynamy poprzez kliknięcie różdżki po lewej stronie lub przycisku Rozpocznij po prawej.
Szybka kontrola to Panel umożliwiający zarządzanie pracą drukarni w jednym miejscu. Przeczytaj artykuł dotyczący jego najważniejszych funkcji. LINK
Produkt oparty na dokumentach Excel inaczej nazywany przez nas jako „Druk kalkulowany”. Jedna z dwóch możliwych metod tworzenia produktu w systemie iP. Całość zagadnień dotyczących dodawania produktu metodą wchodzi w skład modułu e-commerce.
Druk kalkulowany – polega na stworzeniu arkusza kalkulacyjnego (w Excelu lub LibreOffice Calc) zawierającego formuły obliczające cenę końcową produktu w danej konfiguracji parametrów. Następnie taki arkusz podłączany jest do systemu i stanowi swoisty silnik kalkulacyjny, do którego klient – poprzez stronę drukarni – wprowadza wartości parametrów i od razu otrzymuje wycenę. Kalkulator można stworzyć dla każdego produktu, gdzie występuje stały algorytm wyceny i zależności cenowe pomiędzy konkretnymi wartościami parametrów.
Szczegółowe odnośniki techniczne znajdują się w sekcji Baza Wiedzy.
Produkt oparty na wariantach inaczej nazywany przez nas jako „Druk wariantowy”. Jedna z dwóch możliwych metod tworzenia produktu w systemie iP. Całość zagadnień dotyczących dodawania produktu metodą wchodzi w skład modułu e-commerce.
Druk wariantowy polega na wygenerowaniu przez system wszystkich możliwych kombinacji wartości parametrów wybranych dla danego produktu. Naszym zadaniem jest wprowadzenie cen, wag i innych danych dla tych kombinacji. Druk wariantowy sprawdza się przy produktach mający relatywnie małą ilość parametrów i ich wartości, a tym samym – wariantów.
Szczegółowe odnośniki techniczne znajdują się w sekcji Baza Wiedzy.
Pakiet wdrożeniowy to zbiór złożonych działań dla klientów wdrożeniowych wymagających dużej ilości zmian, jak również indywidualnej opieki. Działania względem takich klientów są związane z wydzieleniem serwerów, zarówno pod wdrożenia, jak i pod dodatkowe integracje.
Klienci Wdrożeniowi otrzymają od nas dedykowanego opiekuna oraz oddzielny zespół. Współpraca z zespołem pozwala na konsultacje wszystkich zmian systemowych. Co więcej, zapewnia kompleksową obsługę i konfigurację systemu.
Wdrożenia i zmiany systemowe będą realizowane w oparciu o rozliczenie na bazie godzin przepracowanych przez pracowników IwarePrint.
Regulamin systemu iP dostępny jest W TYM miejscu.
Pakiet Startowy IwarePrint ustawiony jest w pełnej wersji darmowej na 10 dni.
Po 10 dniach zostaje naliczana pierwsza należność, ale tylko za Moduł E-commerce. Pozostałe moduły w ramach Pakietu Startowego IwarePrint pozostają przez kolejne 80 dni włączone bezpłatnie.
Wysokość pierwszej płatności za Moduł E-commerce jest proporcjonalnie uzależniona od ilości dni do wykorzystania na płatnej wersji systemu w danym miesiącu.
Okres testowy – jest to czas na uruchomienie i zapoznanie się z serwisem, przejście indywidualnych szkoleń, dopasowanie i wprowadzenie nowych produktów, wprowadzenie treści, własnej grafiki, podłączenie kurierów oraz płatności internetowych.
Nie przedłużamy okresów testowych w iP. Możesz wnieść opłatę abonamentową na obecnie testowanym systemie lub założyć ponownie system do testów (faktycznego wdrożenia) na iwareprint.pl. Do tego celu można użyć tego samego adresu email, ale już innej nazwy własnej.
Nie wiążemy klienta umowami długoterminowymi. Umowę stanowi regulamin, który klient akceptuje w chwili zakładania systemu. Rozliczamy się za okres rozliczeniowy z góry, w cyklach miesięcznych – zgodnie z modułami na, które się zdecydowałeś.
Rozliczania za system dokonuje się bezpośrednio w systemie, za pomocą dostępnych bramek płatniczych: PayU oraz PayPal. Po dokonaniu płatności za pomocą bramek w systemie automatycznie generowana jest faktura. Płatność zawsze następuje za okres rozliczeniowy z góry.
Płatności należy uiścić za okres rozliczeniowy za dany miesiąc z góry, ale termin płatności wydłużony jest o 9 dni.
Przykładowo: płatność za abonament na miesiąc Maj należy dokonać najpóźniej do 9 dnia Maja.
Jeśli pominąłeś płatność za jeden abonament i system został zablokowany, to by uniknąć wykasowania systemu należy dokonać płatności za dwa abonamenty najpóźniej do pierwszego dnia następnego miesiąca.
Przykładowo: pominięta została opłata za miesiąc Maj, opłaty za abonament za Maj i za Czerwiec należy dokonać najpóźniej do 1 dnia Czerwca. Po tym terminie system zostanie wykasowany.
Aby uniknąć opłat po zakończeniu testowania modułów należy je wyłączyć najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca, w którym były testowane.
Przykładowo: dodatkowy moduł włączony był w miesiącu Kwietniu, a testy zakończyły się w Maju. Należy wyłączyć najpóźniej do 30-go dnia Maja, by uniknąć naliczenia go w abonamencie na Czerwiec.
Nie. Na każdy moduł przypada 10-dniowy okres testowy. Niezależnie od tego kiedy się na niego zdecydujesz.
Nie. Regulamin jest wewnętrzną sprawą korzystającego z serwisu. Polecamy skorzystanie z usług kancelarii prawnych.
Bazowy moduł iP. Do niego można dobierać kolejne moduły, które rozbudowują system o dodatkowe funkcjonalności.
Moduł składa się z rozbudowanego sklepu internetowego (e-sklep) gdzie klient, po wybraniu interesującego go produktu, otrzymuje natychmiastową wycenę oraz możliwość zamówienia produktu online.
Oprócz sprzedaży produktów przez internet w module E-commerce zarządzasz stroną graficzną sklepu, przyjmujesz pliki klientów, rozliczasz się z klientem za pomocą bramek płatniczych, faktur, nadajesz rabaty, konfigurujesz kurierów. Realizujesz zamówienie od a-z nie wychodząc poza system.
E-sklep umożliwia m.in. podgląd historii zamówień, płatność przez internet, przesyłanie projektów, śledzenie etapów realizacji i trasy przesyłki.
Moduł e-commerce obsługiwany jest z konta Administratora (można obsługiwać z kilku przeglądarek jednocześnie). Do modułu e-commerce możemy tworzyć dodatkowe konta pracowników – grafików (dowolna liczba).
Rozbudowane produkty – Definiowanie parametrów, cenników, opisów, galerii zdjęć, szablonów.
Modyfikacja grafiki – Wygląd w oparciu o własny projekt lub darmowe skórki (2 responsywne do wyboru).
Zaawansowane wyceny – Możliwość stworzenia dowolnie skomplikowanej kalkulacji.
Panel Klienta – Historia i ponawianie zamówień. Zarządzanie wgranymi projektami.
Wgrywanie plików – Możliwość załączania plików do zleceń.
Płatności online – Natychmiastowe księgowanie wpłat na koncie drukarni (payU, paypal, Sofort, DotPay,
Trust Pay).
Płatności terminowe – Możliwość opłacania zamówienia w określonym terminie po zakończeniu realizacji.
Kurierzy DPD, UPS, GLS, DHL, Paczkomaty, furgonetka.pl
Program lojalnościowy – Nagradzanie Klientów wymienialnymi punktami za dokonane zakupy.
Relacje B2B – Narzędzia do obsługi kluczowych Klientów.
Mailing – Obsługa newsletterów i kampanii mailingowych.
Pozycjonowanie – Kompletne wsparcie działań SEO.
Mierzenie konwersji – Nieograniczone możliwości umieszczania kodów analitycznych.
Google Analytics – Integracja z Google analytics i Google e-commerce.
Statystyki sprzedaży – Raporty sprzedaży drukarni, produktów, Klientów, i wiele innych.
Grupy Klienckie – Grupowanie Klientów w celu nadania rabatu lub wysyłania mailingów.
Produkty promocyjne – Tworzenie „szybkich” promocji np. dla określonego nakładu czy gramatury.
Faktury – Automatyczne fakturowanie realizowanych zleceń.
Karta technologiczna – Wydruk karty technologicznej ze szczegółami
Powiadomienia mailowe – Automatyczna komunikacja z klientem po wystąpieniu określonych zdarzeń.
Zarządzanie sposobami dostawy – Możliwość definiowania dowolnych sposobów dostawy i rozliczeń.
Zamawianie kuriera – Integracja z firmami kurierskimi – zamówienie odbioru paczek z poziomu systemu.
Kalkulator kosztów dostawy – Możliwość wyliczenia ceny dostawy na podstawie wagi, podziału na paczki itp.
Grupowanie zamówień – Możliwość łączenia zamówień w paczki.
Opóźnienia – Lista zamówień po przekroczonym czasie ostrzegawczym.
Reklamacje – Obsługa procesu reklamacji.
Komunikaty z drukarni – Informacje dla przełożonego o zaistniałych zdarzeniach.
Rabaty – Na klienta, na grupę, od koszyka, od zamówień, rabaty na produkt, rabaty na zestaw parametrów, kody na klienta, kody na produkt, kody na element koszyka, kody wysyłane po opłaceniu zamówienia.
Social media – Możliwość integracji z wszystkimi portalami społecznościowymi.
Upload plików – Bezpośrednio z panelu sklepu.
Blokada sklepu – Możliwość zablokowania sklepu przed niezalogowanymi użytkownikami.
Opinie klientów – Klienci mogą wystawiać opinie o Twoim sklepie.
Bezpłatne próbki – Możliwość zamawiania bezpłatnych próbek.
Własne formularze – Tworzenie własnych formularzy z dowolnymi polami.
API – Dostęp i operacje na obiektach w drukarni internetowej takich jak m.in. zamówienia, produkty, pliki klientów i użytkownicy.
Budowanie słowników – Możliwość przetłumaczenia sklepu dla klientów na dowolny język.
VIES – Możliwość sprzedawania w krajach UE z zerową stawką VAT.
Różne stawki dla różnych produktów – Stawki Vat w oparciu o numery ISBN/ISSN.
Moduł rozszerzeń – Możliwość integracji z zewnętrznymi aplikacjami.
Do wyboru są dwa bazowe szablony graficzne e-sklepu. Skórka nr 6 i skórka nr 7. Obie w pełni responsywne (RWD). Wybierasz jedną z dwóch skórek na etapie uruchamiania systemu na stronie https://creator.iwareprint.pl/
W systemie wyróżniamy dwa sposoby tworzenia produktu. W zależności od preferencji dzielimy na:
Druk kalkulowany – polega na stworzeniu arkusza kalkulacyjnego (w Excelu lub LibreOffice Calc) zawierającego formuły obliczające cenę końcową produktu w danej konfiguracji parametrów. Następnie taki arkusz podłączany jest do systemu i stanowi swoisty silnik kalkulacyjny, do którego klient – poprzez stronę drukarni – wprowadza wartości parametrów i od razu otrzymuje wycenę. Kalkulator można stworzyć dla każdego produktu, gdzie występuje stały algorytm wyceny i zależności cenowe pomiędzy konkretnymi wartościami parametrów.
Druk wariantowy – polega na wygenerowaniu przez system wszystkich możliwych kombinacji wartości parametrów wybranych dla danego produktu. Naszym zadaniem jest wprowadzenie cen, wag i innych danych dla tych kombinacji. Druk wariantowy sprawdza się przy produktach mający relatywnie małą ilość parametrów i ich wartości, a tym samym – wariantów.
W systemie przygotowanych jest 14 wstępnie zatowarowanych produktów:
Broszury szyte
Ulotki składane
Teczki ofertowe
Kalendarzyki listkowe
Kalendarze biurkowe
Notesy spiralowe
Wizytówki
Ulotki
Papier firmowy
Plakaty
Zaproszenia
Folia
Baner
Roll up
Wszystkie zarówno w wersji wariantowej, jak i kalkulowanej.
Co w sytuacji, gdy nie znam Excela?
W takiej sytuacji możesz dodać produkt oparty na wariantach.
Produkt oparty na arkuszach Excel ma większe możliwości. Możemy zaprojektować i przygotować kalkulator dla Ciebie. Jest to usługa dodatkowo płatna. Wycena jest przygotowywana za każdym razem indywidualnie. W cenę wliczone jest podłączenie kalkulatora do systemu. W zależności od skomplikowania i rozbudowy danego kalkulatora, ceny będą kształtować się na poziomie 200-300 zł netto.
Oferta do Pobrania w zakładce DO POBRANIA
Czy posiadacie przykładowe kalkulatory?
Poniżej znajduje się link do pobrania przykładowych kalkulatorów. Prosimy nie sugerować się wpisanymi cenami ani funkcjami – są one przykładowe, wymyślone wyłącznie na potrzebę stworzenia pokazowych arkuszy.
Pobierz przykładowe kalkulatory – LINK
Tak. Rozbudowany Panel Klienta pozwalający na pełną komunikację pomiędzy sklepem a użytkownikiem. W nim m.in. dostęp do historii zamówień, otrzymanych rabatów oraz komentarzy do zamówienia.
Tak. Wyróżniamy m.in: Rabaty Na klienta, na grupę, od koszyka, od zamówień, rabaty na produkt, rabaty na zestaw parametrów, kody na klienta, kody na produkt, kody na element koszyka, kody wysyłane po opłaceniu zamówienia.
System obsługuje automatyczne systemy płatności, dzięki którym do druku trafiają jedynie opłacone zamówienia. W przypadku e-płatności (PayU, PayPal, Sofort, DotPay) środki na koncie są zaksięgowanie w ciągu kilku minut po złożeniu zamówienia. Istnieje również możliwość płatności w sposób tradycyjny (płatność gotówką lub zwykłym przelewem bankowym) oraz opcja płatności za pobraniem.
Tak. System pozwala na automatyczne wystawianie faktur VAT oraz proforma. W Panelu Administracyjnym jest również możliwość określenia sposobu numeracji faktur i zamówień. Jest też możliwość integracji z innymi programami do faktur w module Rozszerzeń (wchodzi w skład modułu e-commerce)
W systemie mamy automatyczne integracje z DPD, DHL, GLS, UPS, Paczkomaty.
Tak. Zarówno zarządzanie stroną www (CMS), jak i wsparcie pozycjonowania (SEO). Brak większych ograniczeń w edycji layoutu strony dzięki dostępowi do plików CSS, zarządzanie artykułami, podstronami oraz banerami.
Tak. System pozwala na definiowanie przyznawanych punktów za zakup produktu zarówno w wersji wariantowej, jak i kalkulowanej. Można, na przykład, ustawić 50 punktów przy zakupie 100 sztuk wizytówek. Punkty można zamieniać na zdefiniowane przez administratora prezenty.
Moduł Podzlecania przeznaczony jest dla tych drukarni i agencji reklamowych oraz ich partnerów biznesowych, które outsourcują procesy produkcyjne, a także dla tych, którzy współpracują lub chcieliby współpracować z innymi drukarniami oferując ich produkty na swoim portalu, jako własne, i odwrotnie. To rozwiązanie dla agencji oraz drukarni, które chcą zwiększyć zakres usług bez konieczności inwestowania w nowe maszyny.
Moduł Podzlecania m.in:
Udostępnianie własnych produktów innym
Zaciąganie produktów od innych na swój sklep on-line
Automatyzacja podzlecania druków i gadżetów
Outsourcing
Dropshipping
Porządkuje czas obsługi zleceń realizowanych u podwykonawców
Automatyzacja całego procesu outsourcingu produkcji
Udostępnianie produktów – Produkty z własnej oferty można udostępnić innym drukarnią, agencją.
Sposób akceptacji udostępnionych produktów – Decyduje udostępniający. Z potwierdzeniem (mailowym) lub bez potwierdzenia.
Ustawienie domyślnych rabatów dla zainteresowanych – Domyślny rabat dla wszystkich.
Ustawienie indywidualnych rabatów – Możliwość ustawienia indywidualnych rabatów.
Podzlecanie produktów – Możliwość podzlecenia każdego produktu. Klient zawsze widzi aktualne cenniki.
Możliwość ustawienia kwoty bazowej takiej samej jak u podwykonawcy – Możliwe
Możliwość ustawienia innej kwoty bazowej – Możliwe
Możliwe ustawienia: Marża procentowa – Tj. marża produktu względem ceny bazowej.
Możliwe ustawienia: Marża dodawana – Tj. marża kwotowa dodawana do produktu.
Możliwe ustawienia: Modyfikator czasu realizacji – procentowy – Tj. procentowe zwiększenie czasu realizacji względem.
Płatności terminowe (domyślny termin płatności) – Możliwość ustawienia płatności terminowych dla danego produktu i kontrahenta.
Ustawienia dostawy – Możliwość wyboru rodzaju wysyłki w koszyku takiej samej jak u podwykonawcy.
Etykiety przewozowe – Etykiety generowane z danymi Podzlecającego.
Przekazywanie zamówienia na produkcję – Automatyczne lub ręczne.
Opłacenie zamówienia względem Udostępniającego – Płatności on-line, płatności tradycyjne.
Preflilght – Pliki wgrywane przez klienta są widoczne zarówno w panelu podzlecającego jak i podwykonawcy.
Komentarze do plików i zmiany statusów przez obie strony – Widoczne dla klienta (w panelu klienta) oraz w panelach administracyjnych w sekcji preflight i managerze plików.
Statusy produkcyjne – Statusy produkcyjne zmienia podwykonawca, zgodnie z ustawieniami w swoim systemie.
Wysyłanie komentarzy między podzlecającym i podwykonawcą – Możliwe
Wysyłka – Etykiety przewozowe generuje Podwykonawca z właściwymi danymi Podzlecającego.
Wykluczenia parametrów, nakładów – Możliwe.
Najlepiej na stronie http://podzlecdruk.pl/
Lista dostępnych produktów widoczna jest również w systemie, w Panelu Administracyjnym.
Nie. W chwili w której moduł zostaje wyłączony – produkty, które Udostępniłeś nie będą dalej widoczne dla innych drukarni.
Ceny kurierów nie muszą się zgadzać między drukarniami. Klient opłaca przesyłkę dla drukarni w której zamawia produkt, a drukarnia podzlecająca opłaca zamówienie wraz z wysyłką podwykonawcy.
Cykl zamówienia wygląda w następujący sposób:
Złożenie zamówienia przez klienta
Opłacenie zamówienia przez klienta
Podzlecenie zamówienia przez podzlecającego
Opłacenie zamówienia przez podzlecającego podwykonawcy
Preflight
Przekazanie na produkcję
Obieg zlecenia na produkcji podwykonawcy (zmiany statusów)
Wysyłka podwykonawcy
Zakończenie zamówienia podwykonawcy
Podzlecanie uproszczone pozwala w szybki i prosty sposób podzlecać produkcję tym drukarniom, które nie korzystają z systemu iP lub z modułu Podzlecania. W przeciwieństwie do standardowego podzlecania, w podzlecaniu uproszczonym to drukarnia korzystająca z oprogramowania IwarePrint musi przygotować produkt odpowiadający standardom podwykonawcy oraz wgrać go do swojego systemu. Sam przekaz informacji odbywa się drogą mailową. Szczegóły w sekcji Technicznej.
Tak. W module podzlecania jest możliwość wykluczeń parametrów.
Moduł pozwalający na zarządzanie procesem produkcyjnym poprzez tworzenie szczegółowych pod-statusów w statusie głównym „W druku” (występującym w module e-commerce). Jak również stworzenie kont pracowniczych
i delegowanie poszczególnych osób do obsługi pod-statusów.
Moduł produkcja to mi.m:
Zarządzanie produkcją
Tworzenie dowolnej ilości kont pracownicznych
Panel pracownika produkcyjnego
Panel księgowej
Tworzenie statusów produkcyjnych
Analiza procesów produkcyjnych
Kontrola obciążenia pracy
Rozbudowana Karta technologiczna
Stany magazynowe
Kody QR
Zarządzanie produkcją – System nadzoru nad zleceniami i pracownikami.
Obieg zlecenia – Pełen nadzór nad przebiegiem realizacji zamówień.
Statusy zamówień – Możliwość tworzenia dowolnej ilości pod–statusów odpowiadającym odpowiednim procesom w drukarni.
Panel pracownika – Pracownik posiada stały podgląd do aktualnie realizowanych zadań.
Panel grafika – Pracownik posiada stały podgląd do aktualnie przesyłanie plików graficznych (dostępny również w w. e-commerce)
Panel Księgowej – Zarządzanie fakturami i rozliczeniami.
Panel wysyłki – Specjalny ekran ułatwiający pracę logistyków.
Obłożenie pracowników – Ilość zadań przyporządkowana poszczególnym stanowiskom i osobom.
Historia pracy – Wgląd w ilość i czas wykonywanych zadań przez pracowników.
Kolejka zadań – Uporządkowana, modyfikowalna lista kolejnych zadań pracowników.
Kontrola produkcji – Zaawansowane mechanizmy kontroli przebiegu realizowanych zadań.
Poziomy uprawnień – Przydzielanie dostępu określonym pracownikom do wybranych funkcji systemu.
Receptury produkcji – Każdy produkt jest realizowany według odrębnego scenariusza.
Stany magazynowe – Występują
Kody QR, kody kreskowe – Możliwa zmiana statusów produkcyjnych za pomocą kodów.
Tak. Do odpowiednich pod-statusów można przydzielać pracowników, dzięki czemu widzą oni jedynie te zamówienia i te dane, które są im niezbędne do wykonania pracy.
Pracownicy mają stały dostęp do informacji o aktualnym statusie realizacji zlecenia, co pozwala na łatwą weryfikację stanu druku.
Każdy pracownik jest przypisany do ustalonych statusów druku, więc nie musi tracić czasu na sprawdzanie czy ma przystąpić do realizacji swojego zadania. W panelu pracownika ma dostęp do zleceń, których etap realizacji wymaga jego pracy.
Przypisywanie pracowników odpowiedzialnych za poszczególne zadania odbywa się przez osobę zarządzającą drukarnią. Udostępnia pracownikowi moduły, nadaje role i uprawnienia, czyli definiuje zakres obowiązków pracowników.
Tak. Po przydzieleniu dwóch ról pracownikowi (np. grafik i pracownik produkcji) wszystkie udostępnione mu elementy menu będą widoczne w jego Panelu.
Każdy z pracowników widzi to, co jest dla niego dedykowane.
Administrator systemu definiuje, które sekcje systemu pracownik może przeglądać oraz, w których może wprowadzać zmiany. Każdy z pracowników ma dostęp do swojego panelu, gdzie widzi swoje zadania.
System przydziela nowe zlecenia tym pracownikom, którzy mają ich najmniej. Administrator może, jeśli jest taka potrzeba, przekazywać ręcznie przydzielone zamówienia innym pracownikom.
Tak. Standardowo, produkt przechodzi przez takie etapy, jak: płatność, preflight, druk, wysyłka. Moduł produkcja pozwala na definiowanie dodatkowych statusów i pod-statusów druku dla każdego z produktów.
Za pomocą kodów QR można zmieniać statusy druku zlecenia. Aby dodać na Kartę technologiczną odpowiednie kody kreskowe, należy umieścić w Szablonie kart technologicznych kod. Szczegóły w sekcji Baza Wiedzy.
Tak. Stany magazynowe – funkcjonalność, która pozwala na nadzorowanie stanów magazynowych w iP. Dostępne wyłącznie w module Produkcja.
To nowoczesny CRM przeznaczony dla przedstawicieli handlowych firm z branży poligraficznej oraz ich kadry zarządzającej.
Dzięki modułowi, handlowiec, ma wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu, nie tracąc czasu na ich pozyskiwanie.
Moduł Handlowiec to m.in. :
Indywidualny Panel handlowca
Tworzenie i klonowanie ofert
Tworzenie niestandardowych produktów
Dołączanie usług dodatkowych
Dodawanie klientów
Kalendarz
Lista To-Do
Integracja z pocztą e-mail
Nadawanie rabatów
Analiza porównawcza pracy handlowca
Skuteczność docierania z ich ofertą
Tworzenie ofert handlowych – Tworzenie ofert handlowych, przeglądanie historii ofert i sprzedaży.
Tworzenie ofert z produktów niestandardowych – Możliwość tworzenia „Produktu niestandardowego” za pomocą wpisywanych parametrów tekstowych.
Sprzedaż i prowizja – Sprzedaż i prowizja z ostatnich 30 dni dla drukarni i handlowców.
Rabaty i prowizja – Przejrzysty system rabatów i prowizji (drukarni i handlowca).
Dodawanie Klientów – Dodawanie Klientów i przypisywanie Klientów do handlowca. Lista klientów i ich niezbędnych danych.
Skrzynka pocztowa – Integracja ze skrzynką pocztową handlowca.
Kalendarz – Kalendarz przypominający o zdarzeniach.
Zadania / Notatki – Lista zadań („to-do”), notatki.
Statystyki – Rozbudowane statystyki, statystyki porównawcze Handlowców.
Powielanie ofert – Możliwość klonowania stworzonych ofert.
Skuteczność handlowa – Oceny faktycznej skuteczności danego handlowca, oraz jego udział w sprzedaży.
Szczegółowe informacje o pracy Handlowców – Informacja o rabatach, prowizjach, ilościach wysyłanych ofert i sfinalizowanych transakcji.
Panel handlowca – Każdy z Handlowców ma dostęp do swojego Panelu.
Nowego handlowca dodaje administrator systemu po dodaniu nowego pracownika i przypisaniu mu roli handlowca. Szczegóły techniczne w sekcji Baza Wiedzy.
Korzystając z wpisywanych parametrów tekstowych można, w Module handlowca, stworzyć w prosty sposób „Produkt niestandardowy”. Szczegółowy opis techniczny znajduje się w sekcji Baza Wiedzy.
Moduł umożliwia stworzenie dowolnej ilości drukarni pod różnymi brandami z różną szatą graficzną, inną grupą docelową i przede wszystkim z inną ofertą. Każda z tych drukarni jest połączona z drukarnią matką (moduł e-commerce) i to drukarnia matka realizuje wszystkie zamówienia.
W cenie modułu klient otrzymuje możliwość stworzenia dowolnej liczby resellerów na subdomenie i jednego na domenie osobnej. Koszt każdego dodatkowego resellera na osobnej domenie to 250,00 zł/m-c.
Moduł Reseller – Multidrukarnia to m.in.:
Tworzenie dodatkowych sklepów
Sprzedaż zagraniczna
Sprzedaż w różnej walucie
Sklep dla zaprzyjaźnionej agencji
System dla korporacji do współpracy
System dla klientów portali aukcyjnych
Wszystkie dane w jednym miejscu
Produkty zaciągane z drukarni „matki”
Dowolna liczba drukarni – Możliwość sprzedaży pod wieloma niezależnymi markami.
Różna szata graficzna – Wygląd w oparciu o własny projekt lub darmowe skórki (2 do wyboru).
Automatyczne kopiowanie na multi drukarnię – Artykułów, boksów, banerów, danych oraz produktów z drukarni matki.
Połączenie z drukarnią – matką – Każda ze sklepów jest połączony z drukarnią matką i to drukarnia matka realizuje wszystkie zamówienia.
Płatności – Klient płaci do resellera. Na koniec miesiąca następuje podsumowanie sprzedaży (prze–fakturowanie).
Płatności przez internet – Możliwe. Wymagane osobne konto.
Wielojęzyczność – Możliwość sprzedaży usług w różnych krajach i różnych walutach.
Sposób towarowania produktów w resellerze – sposób DOWOLNY – Produkt w resellerze będzie posiadał swój osobny sposób towarowania, a tym samym dowolność w ustalaniu cen (np. za pomocą innego kalkulatora).
Sposób towarowania produktów w resellerze – sposób TYLKO RESELLER – Ceny produktu w resellerze zostaną pobrane z głównej drukarni, jednak można je modyfikować (zmniejszać lub zwiększać) poprzez
mnożnik ceny, który mnoży cenę produktu w danej konfiguracji przez rzeczony modyfikator, wyliczając koszt końcowy.
Moduł umożliwia automatyczne sprawdzanie plików przesyłanych przez Klientów. Użytkownik po wgraniu plików otrzymuje zwrotna informację o wynikach weryfikacji, z adnotacją co należy w przesłanym pliku poprawić.
Moduł preflight to m.in:
Rozmiar pliku
DPI
Spady
CMYK
Ilość stron
Możliwość integracji z zewnętrznymi narzędziami
Sprawdzanie poprawności plików – Bezobsługowe sprawdzenie poprawności plików powiązanych z zamówieniem.
Panel grafika – Preflight powiązany z panelem grafika.
Preflight automatyczny sprawdza – Pliki o rozszerzeniu jpg, gif i pdf.
DPI – Sprawdzane jest w taki sposób, że z pdf wyciągane są wszystkie obrazki rastrowe i dla każdego z osobna jest liczone jest dpi, jeśli jest za niskie użytkownik otrzyma komunikat.
Spady – W systemie ustawiamy interesujące nas spady dla każdego produktu oddzielnie.
CMYK – System sprawdza czy kolory w danym projekcie zapisane są w przestrzenie barwnej CMYK.
Ilość stron – System sprawdza ilość stron wg ustawień zapisanych w parametrze w danym produkcie.
Rozmiar plików – w systemie ustawiona jest tolerancja wymiarów mała, średnia, duża, bardzo duża . Gdy w systemie wymagany jest rozmiar 90×50 a klient wgra np. 91×51 to system przy ustawionej tolerancji
nie odrzuci plików.
Rozmiary pliku,
spady,
DPI,
CMYK,
Ilość potrzebnych projektów stron do zadruku.
Obecnie obsługiwane pliki przez preflight to jpg,png,gif i pdf
Preflight umożliwia natychmiastowe sprawdzenie pliku w panelu zamówienia. Klient otrzymuje wskazówki dotyczące proporcji, DPI, palety barw oraz ilości projektów wymaganych w zamówieniu. Wie co należy ewentualnie w pliku poprawić, dostaje informacje zwrotną czy plik spełnia kryteria do druku.
W ramach Modułu Kreator do wyboru mamy DWA niezależne Kreatory i DWIE niezależne licencje:
Moduł Kreator Wydruków
Moduł Kreator Opakowań
Jest to moduł pozwalający na tworzenie za pomocą kreatorów wydruku projektów graficznych. Produktów i projektów można tworzyć dowolną ilość. Poczynając od:
Wizytówki
Plakaty
Ulotki
Foto kalendarze
Fotoksiążki
Foto albumy
Fototapety
Naklejki
Bannery / Rollupy
Skarpetki
Kubki
Etui Na telefony
Puzzle
Koperty
Długopisy
i wiele wiele innych…
Tak naprawdę większość produktów jakie potrzebuje Twój klient.
Tworzenie projektów graficznych jest ściśle powiązane z szablonami graficznymi tworzonymi w PSD lub IDML. Więc od Ciebie zależy jakie produkty tworzysz.
Wersja abonamentowa – opłata miesięczna
Moduł Kreator Wydruków (opłata miesięczna)
Basic 500 zł netto
Pro 1000 zł netto
Basic 3000 zł netto
Naszym Klientom proponujemy alternatywnie zakup modułu Kreator Wydruków w opłacie jednorazowej. Działa to na podobnej zasadzie jak zakup systemu IwarePrint wersji opłaty jednorazowej. Klient płaci raz, w dalszych latach ma opcjonalnie możliwość wykupienia aktualizacji systemowych.
Moduł Kreator Wydruków opłata jednorazowa 40 000 zł netto.
Więcej informacji: https://kreatorwydrukow.pl/
Ażeby móc korzystać z Modułu Kreator Wydruków wymagane jest posiadanie minimum IwarePrint 3.0 we własnym systemie iP. Niezależnie od tego czy posiadasz system w wersji abonamentowej, czy też w wersji wykupu na własność.
Testy jak i sama decyzja co do współpracy na kreatorach odbywają się na systemie demo do tego dedykowanym. Szczegółowe informacje można zobaczyć na stronie http://kreatorwydrukow.pl/ Strona w całości dedykowana jest Modułowi Kreator Wydruków. Tam też znajdują się niezbędne odnośniki do systemu demo, instrukcji technicznych.
System demo Kreatora Wydruków tj. https://3.0.iwareprint.pl/
Jeśli chcesz poznać pełnię możliwości modułu kreator wydruków umów się na spotkanie z naszym przedstawicielem w dogodnym dla siebie terminie. Rejestracja wymagana:
calendly.com/iware-print-sprzedaz/modul-kreator-wydrukow
Przed spotkaniem (minimum 24 godziny przed) daj znać – jaka gama produktów interesuje Cię w kreatorze. Postaramy się przygotować wcześniej wybrane szablony graficzne. Jeśli tego nie wiesz na tę chwilę, nie ma problemu. Jeśli jednak wiesz – daj nam znać!
Szablony graficzne to bazowe szablony projektów. To na ich podstawie klient będzie mógł stworzyć swój własny projekt lub edytować te przygotowane indywidualnie przez drukarnie. Szablony do projektów każda drukarnia tworzy indywidualnie. Liczba szablonów, formatów jest nieskończona. Same szablony graficzne do projektów powstają w programie Adobe Photoshop (pliki PSD) lub Adobe InDesign (pliki IDML).
Klient na sklepie on-line może tworzyć indywidualne projekty graficzne z użyciem Kreatora z przygotowanych wcześniej szablonów graficznych. Ma też możliwość tworzenia projektu graficznego zupełnie od zera, z wykorzystaniem funkcji „Pusty Szablon”.
W programie Adobe Photoshop lub Adobe Indesign tworzy się szablony, mockupy (służące w kreatorze do Impozycji i Podglądu projektu). To na etapie pracy w programie graficznym, w szablonach decydujemy co klient, będzie mógł edytować w kreatorze. Można m.in korzystać z inteligentnych obiektów w szablonach PSD. Można tworzyć Placeholdery do zdjęć (z ramkami, nie-prostokątne, nieregularne kształty). Można generować pliki ze zmiennymi danymi. Bezpośrednio w systemie, tworzy się linie bezpieczeństwa, linie składania, linie cięcia. Drukarnia może wgrywać własne czcionki, klient też ma taką możliwość. Kreator pozwala również tworzyć własne galerie produktowe, kategorie produktów.
Szczegółowe instrukcje techniczne dotyczące pracy w programach graficznych oraz jak poruszać się po Module Kreator Wydruków znajdziesz w sekcji Baza Wiedzy. Pełna instrukcja techniczna w PDF – w zakładce Do pobrania
Inne instrukcje techniczne
Oprócz instrukcji technicznej występują dodatkowo instrukcje, które mogą się przydać na etapie Tworzenia Szablonów graficznych:
Instrukcja_techniczna_SZABLONY_GRAFICZNE_M.KREATOR_23.06.PDF
Obslugiwane_MARKERY_04_05_20.PDF
Moduł w wersji abonamentowej zainstalowany jest na serwerach iP i wydzielany indywidualnie klientowi na system. Wgrywane szablony i pliki tworzone w kreatorze nie dotykają bezpośrednio przestrzeni dyskowych klienta.
Tak. Szczegółowe informacje znajdziesz w sekcji Baza Wiedzy.
Tak. Szczegółowe informacje znajdziesz w sekcji Baza Wiedzy.
Tak. Szczegółowe informacje znajdziesz w sekcji Baza Wiedzy.
Tak. Zarówno drukarnia może wgrywać własne czcionki, jak również klient drukarni indywidualnie do własnych projektów. Szczegółowe informacje znajdziesz w sekcji Baza Wiedzy.
Jeśli posiadasz u nas system napisz do nas za pomocą TICKET’ów. Jeśli nie masz systemu daj nam znać mailowo bok@test.iwareprint.pl Możemy to też zawsze ustalić na wideoprezentacji on-line.
Różne produkty mogą mieć różne scenariusze (Typy) postępowania. Kreator Wydruków może mieć zupełnie inną ścieżkę postępowania dla Wizytówki (projekt + podgląd), inną ścieżkę dla Kalendarzy (wybór msc początkowego), jeszcze inną dla Koszulek, Długopisów. Typy produktów są stale rozwijane w module kreator wydruków
Dostępne są następujące typy szablonów:
Standardowy
Pusty szablon
Kalendarz
Kubek
Długopisy
Dla klientów z drukarnią rozbudowaną o Moduł Reseller istnieje możliwość zmiany języka.
Przykładowo w celu zmiany języka na angielski należy na innym resellerze ustawić język angielski, w translacji tego języka jest fraza cc_lang, którą należy ustawić na en.
Istnieje możliwość podłączenia Google Analytics do monitorowania zdarzeń związanych z kreatorem.
Moduł Kreator Opakowań jak nazwa wskazuje umożliwia projektowanie on-line projektów graficznych opakowań oraz pudełek.
Moduł Kreator Opakowań stanowi osobną licencję. Możliwy zakup jest w tym przypadku tylko w wersji opłaty jednorazowej + ewentualne roczne aktualizacje (opcjonalnie).
Moduł Kreator Opakowań opłata jednorazowa 40 000 zł netto.
Licencja na moduł zostaje przyznana bezterminowo z okresem jednego roku gwarancji (aktualizacji). Po roku czasu Klient ma możliwość wykupienia aktualizacji rocznych. Nie jest to jednak wymóg konieczny.
Aktualizacje roczne moduł Kreator Wydruków opłata jednorazowa (opcjonalnie) 10 000 zł netto
Moduł Kreator Opakowań zostaje zainstalowany na indywidualnym systemie Klienta w momencie zakupu Kreatora Opakowań w opłacie jednorazowej. Klient otrzymuje indywidualny klucz do swojej wersji kreatora, zainstalowanej na jego systemie iP.
Szczegółowe ustalenia techniczne odbywają się za każdym razem indywidualnie z Klientem
Do korzystania z modułu Kreator Opakowań nie jest wymagane korzystanie z Modułu Kreator Wydruków. Ażeby móc korzystać z Modułu Kreator Opakowań wymagane jest posiadanie minimum modułu E-commerce w systemie iP.
Demo możliwości kreatora opakowań udostępniamy indywidualnie podczas videoprezentacji z zainteresowanym klientem.
Moduł Kreator Opakowań zostaje zainstalowany na indywidualnym systemie Klienta w momencie zakupu Kreatora Opakowań w opłacie jednorazowej. Klient otrzymuje indywidualny klucz do swojej wersji kreatora, zainstalowanej na jego systemie iP.
Proces projektowania produktów opakowaniowych obejmuje trzy główne etapy:
generowanie dieline
personalizację projektu pudełka
wizualizację 3D niestandardowego pudełka.
Aby te trzy kroki działały razem, potrzebujemy pudełkowej dielektryki uzupełnionej o reguły składania, które kierują renderowaniem modelu 3D.
W Module Kreator Opakowań przewidziane są na to dwa sposoby: (oba w użyciu)
1) możliwość wpisania własnego rozmiar pudełka (wpisywany z ręki)
– w kreatorze automatycznie tworzą się linie dla tego pudełka
2) możliwość wyboru opakowań z predefiniowanych wcześniej i gotowych wielkości pudełek
Decydując się na integrację z podaniem własnych rozmiarów pudełka (wpisywanych z ręki) decydujemy się również na przedstawienie z początkową listą modeli FEFCO/ECMA.
Obecnie Moduł Kreator Opakowań obsługuje następujące osiem modeli pudełek:
ECMA A20.20.03.01 ReversedTuckEnd
ECMA A20.21.03.01
ECMA A55.20.01.01 DisplayOuterSnapLockBase
ECMA B21.05.00.00 GluedBufferWallTray
ECMA F70.01.00.00
FEFCO 0215
FEFCO 0217
FEFCO 0717
Przy użyciu powyższych modeli, pobierana jest roczna opłata w wysokości
Roczna opłata od modelu pudełka 300 zł netto
Jeżeli klient będzie chciał, ażeby zaprojektować mu model pudełka, który obecnie nie jest obsługiwany, pobierana jest jednorazowa opłata w wysokości:
Format pudełka inny niż ww. wymieniony (opłata jednorazowa) 2000 zł netto
Tak – wersja płatna jest kontynuacją wersji testowej. Wszystkie dane, w tym: produkty, grafiki, zmiany w szablonie, zamówienia, itd. będą obecne po opłaceniu systemu.
Filmy podzielone na kategorie dostępne są z poziomu górnego Menu – TUTORIALE na stronie help.iwareprint.pl
Same filmy można znaleźć również bezpośrednio w Baza Wiedzy – bezpośrednio przy poruszanym temacie. Można je znaleźć bezpośrednio w systemie w Panelu Administracyjnym w podpowiedziach do zapytań Ticketowych oraz po kliknięciu ikony pytajnika w poszczególnych zakładkach systemu.
Po prostu nam je zadaj, korzystając np. z formularza w systemie (ticket tracking).
Wyślij do nas zapytanie za pomocą systemu ticket tracking. Nagramy taki film lub pomożemy Ci w inny sposób.
Jest to protokół sieciowy używany do bezpiecznych połączeń internetowych. Przyjęto go jako standard szyfrowania na stronach WWW. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Posiadanie go podnosi wiarygodność Twojej strony i zwiększa zaufanie oraz poczucie bezpieczeństwa Twoich klientów.
Tak. Certyfikat SSL i zastosowanie połączenia szyfrowanego (https) są wymagane prawnie w przypadku systemów, gdzie ma miejsce przesyłanie danych osobowych – na przykład przy składaniu zamówienia przez klientów Twojej drukarni.
Obecnie preferowaną metodą jest instalacja certyfikatu jako wtyczki Let’s Encrypt.
Wybranie tej metody jest dodatkowo płatne i wynosi 350 zł netto – jest to opłata jednorazowa. Płacisz raz i nigdy więcej.
Jeśli preferujesz podpięcie swojego własnego certyfikatu. Certyfikat SSL instalujemy my na naszym serwerze. Zakup jest po Twojej stronie. Podpięcie certyfikatu SSL jest dodatkowo płatne i wynosi 250 zł netto – jest to opłata jednorazowa. Jednak jeśli, po przedłużeniu certyfikatu u wydawcy, niezbędna jest ponowna instalacja, to jej koszt również wynosi 250 zł netto.
Sugerujemy wybór wtyczki Let’s Encrypt, jest po prostu korzystniejsza finansowo w dłuższej perspektywie.
Tak. Instrukcję dla programistów, przykładowe wywołania i implementacje znajdziesz w sekcji Baza Wiedzy.
Napisz do nas na adres: bok@test.iwareprint.pl. Skontaktujemy się z Tobą.
Możesz też zawsze umówić się na widoprezentacje systemową, gdzie możemy omówić tematy i zaprezentować działanie systemu. Numery telefonów do naszych przedstawicieli podane są również bezpośrednio na stronie :
Można się z nami spotkać każdego dnia na wideoprezentacjach systemowych. W ciągu roku bywamy również na największych targach związanych z poligrafią.
Nasz bezpośredni kalendarz spotkań dostępny jest pod adresem: https://calendly.com/iware-print-sprzedaz
Nasi przedstawiciele nie jeżdżą na spotkania handlowe bezpośrednio do siedziby klienta. Preferujemy określone spotkania on-line. Z własnego doświadczenia wiemy, że to sprawniejsza forma kontaktu przy uruchamianiu systemu.
iP umożliwia płatne konsultacje z naszymi programistami. Są one dodatkowo płatne, a cena za taką usługę jest zależna od czasu trwania takiej konsultacji.
Podstawowo mamy do zaoferowania Pakiet Standard – Cena 300 zł netto, który obejmuje konsultacje video-telefoniczne z programistą (maksymalny czas konsultacji to 30 minut). Rozmowa odbywa się za pomocą programu TeamViewer. Warunkiem koniecznym jest podanie tematów, które mają zostać przedstawione na wyżej wymienionej konsultacji. Należy jednak pamiętać, że konsultacje te dotyczą rozwiązań technicznych zastosowanych w systemie IwarePrint, przyszłych bądź obecnych wdrożeń. Nie należy traktować konsultacji jako spotkań szkoleniowych z zakresu obsługi systemu – oferta ta jest przeznaczona tylko dla tematów, przy których niezbędna jest pomoc programistyczna.
Tematy poruszane podczas rozmowy muszą dotyczyć zdefiniowanych wcześniej tematów przez klienta i zostaną poruszone według wcześniej ustalonej kolejności. Po rozwiązaniu wszystkich tematów – konsultacje zostaną zakończone. W przypadku, gdy zaproponowane przez klienta tematy będą wymagały większej ilości czasu, każde kolejne 10 minut konsultacji to koszt dodatkowy + 50 zł netto.
Płatność za konsultacje odbywa się przed konsultacjami na podstawie faktury Proforma.
O chęci skorzystania z konsultacji należy poinformować za pomocą Ticketów Systemowych lub też bezpośrednio na adres mailowy bok@test.iwareprint.pl wraz z podaniem tematów do konsultacji. Po zaakceptowaniu tematów Firma IwarePrint standardowo proponuje 2 dostępne daty na spotkanie w standardowych godzinach pracy (09:00-15:00).
Nie. Nie udostępniamy dostępu do naszego FTP i nie robimy od tego wyjątków. Wynika to z kwestii bezpieczeństwa naszego systemu.