Głównym celem wnioskowanego projektu jest promocja marki IwarePrint na rynkach zagranicznych dzięki udziałowi w wydarzeniach zaplanowanych w ramach programu promocji IT. Cel projektu jest spójny z celem poddziałania 3.3.3 POIR. Zaplanowane działania bezpośrednio przyczynią się do rozwoju działalności eksportowej Wnioskodawcy, w tym turystyki stomatologicznej i wzmocnienia jego przewagi konkurencyjnej na rynku międzynarodowym. Realizacja projektu pozwoli na osiągnięcie zaplanowanych wskaźników rezultatu:

  • przychodów ze sprzedaży produktów na eksport
  • przychodów ze sprzedaży na eksport produktów będących przedmiotem projektu
  • liczby kontraktów handlowych zagranicznych podpisanych przez przedsiębiorstwa wsparte w zakresie internacjonalizacji.

Wzrost przychodów z działalności eksportowej przyczyni się do rozwoju firmy Wnioskodawcy – możliwe będzie wdrożenie nowych rozwiązań, spełniających zidentyfikowane oczekiwania. Pozwoli to uzyskać nowych kontrahentów -zwłaszcza zagranicznych.

Wydatki ogółem: 391 300,00 PLN

Wydatki kwalifikowalne: 391 300,00 PLN

Dofinansowanie: 332 605,00 PLN

help.iwareprint.pl

Nieskończona baza wiedzy i pomoc od ręki

Jeśli któryś z procesów sprawia Ci problem, lub jest dla Ciebie nie zrozumiały, nasz helpdesk jest do Twojej dyspozycji.

Zobacz nasze materiały
  • Instrukcje Techniczne
                i Tutoriale Video
  • Najczęściej
                zadawane Pytania - FAQ
  • Aktualizacje Systemowe
  • Materiały do pobrania
FAQ
Najbliższe webinaria IwarePrint
Najbliższe
Webinaria
Dropshipping Outsourcing IwarePrint
Dropshipping
Outsourcing

Strona dedykowana
Modułowi Podzlecania.
Zobacz pełną listę drukarni
korzystających.

Przejdź
Kreator Wydruków IwarePrint
Kreator
wydruków

Strona dedykowana
Modułowi Kreator.
Poznaj możliwości
graficzne kreatora.

Przejdź
Najbliższa
konferencja

Odbyła się:

Przejdź
Najbliższa konferencja IwarePrint
Unia Europejska flagi
Umów się na prezentację systemu
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
+48 783 778 772 (w sprawach sprzedażowych)