Dodano kod QR za pomocą którego można oznaczać zamówienia jako odebrane.
Asynchroniczne wysyłanie maili i wystawianie faktur.
Dodano możliwość wygenerowania WZ dla całego zamówienia.
Reseller będzie miał możliwość dodania do systemu własnych pracowników grafików.
Dodano możliwość dodania kosztów realizacji projektu graficznego u resellera.
Dodano kod QR za pomocą którego można oznaczać zamówienia jako odebrane.
Asynchroniczne wysyłanie maili i wystawianie faktur.
Dodano możliwość wygenerowania WZ dla całego zamówienia.
Reseller będzie miał możliwość dodania do systemu własnych pracowników grafików.
Dodano możliwość dodania kosztów realizacji projektu graficznego u resellera.
Błąd powiadomienia o realizacji zamówienia.
Błąd powodował wysyłanie wielu powiadomień gdy nie zachowaliśmy kolejności zakańczania zleceń w zamówieniu.
Po edycji parametrów nie pojawiały się parametry wykluczone.
Błąd zmiany czasu realizacji.
Błąd powodował, że po zmianie statusu pliku w zleceniu system aktualizował i zmieniał czas realizacji zlecenia nawet gdy kliknięte zostało 'Nie zmieniaj czasu realizacji'
Błąd przydzielonego rabatu.
Błąd powodował zresetowanie rabatu po wysłaniu oferty.
Błąd automatycznego generowania szablonów.
Błąd powodował brak generowania szablonów na froncie sklepu.
Wykres Gantta
Błąd polskich znaków w komentarzach.
Błąd powodować błędne wyświetlanie polskich znaków w komentarzach do zlecenia.
Wykres Gantta Dni wolne od pracy będą automatycznie uwzględniane na wykresie.
Dodano wyszukiwanie produktów z listy przy tworzeniu oferty.
Pliki wgrane przez klientów na serwer ftp nie będą miały zmienionej nazwy.
Dodano nowe tagi w mailingu, które dotyczą listy zmienianych parametrów w zleceniu.
Wprowadzono aktualizację systemu do najnowszej wersji 10.7.
Zły koszt paczki przy zmienionej stawce vat.
Błąd powodował złe obliczanie wartości paczki
Magazyn 3.0
Ukrycie w podsumowaniu zużycia materiałów w zleceniu pozycji z rezerwacją równą 0.
Magazyn 3.0
Błąd rezerwacji materiału. Błąd powodował brak zmian rezerwacji materiałów po edycji parametrów zlecenia.
Do historii zlecenia dodano informację o powodzie odrzucenia plików przez grafika.
Dodano filtrowanie statusów druku w zleceniu.
Błąd arkusza konfiguracji parametrów. Błąd powodował złe działanie wykluczeń.
Dodano możliwość wyświetlenia na stronie sklepu produktów promowanych.
Czytaj więcej
Dodano możliwość ukrycia wyliczeń postkalkulacji dla pracownika preodukcji.
Wykres Gantta
Dodano możliwość edycji czasu realizacji statusu w zleceniu.
Wprowadzono aktualizację systemu do najnowszej wersji 10.6.
Magazyn 3.0.
Znikające zamówienia materiałów.
Błąd powodował, że po zamknięciu bez zapisywania okna edycji zamówienia oznaczało się jako odebrane ale materiał się nie dodawał.
Możliwość korzystania ze starej wersji systemu ticketowego została zablokowana.
Ucięta zawartość popupa, który pojawia się po najechaniu kursorem na link do zlecenia.
Błąd powodował brak wyświetlonej pełnej zawartości popupa w przypadku zleceń z dużą ilością parametrów.
Wykres Gantta
Dodano przycisk do wyświetlania na liście zleceń parametrów pod numerami zleceń.
Magazyn 3.0
Dodano przycisk wyświetlający listę wszystkich zamówień materiałów w systemie wraz z możliwością filtrowania.
Informacja "Dane zmienione"
Błąd powodował ciągłe wyświetlanie informacji i zmianie danych nadawcy.
Wykluczenia za pomocą arkusza konfiguracji parametrów.
Błąd powodował nie działanie wykluczeń dla udostępnionych produktów.
Opłacone faktury dla klientów podzlecających z płatnością terminową.
Błąd powodował wystawianie opłaconych faktur.
Dodano nowy widok Odbiór os.3.0 (beta)
Zamówienia z odbiorem osobistym nie będą już traktowane jako etap produkcji (będą miały status: Zakończone / Czeka na odbiór). Faktura / Paragon będzie generowany po oznaczeniu paczki jako odebrana.
Wysyłka 3.0 (beta)
Automatyczne powiadomienia o nie wydrukowanych etykietach w zleceniach do wysłania danego dnia.
Czytaj więcej
Wysyłka 3.0 (beta)
Dodano możliwość opóźnienia wysyłki o określoną ilość dni.
Czytaj więcej
Wysyłka 3.0 (beta)
Dodano możliwość edytowania adresów za pomocą Książki adresowej.
Magazyn 3.0
Dodano przycisk grupowego zamawiania materiałów.
Wykres Gantta.
Wprowadzono poprawkę optymalizującą, która poprawia szybkość działania.
Dodano tagi do mailingu dotyczące zmiany ceny.
Dodano możliwość blokowania wysyłania maila na dany adres za pomocą opcji regex
Czytaj więcej
Dodano nowy widok: Wysyłka 3.0 (beta)
Czytaj więcej
Wprowadzono aktualizację systemu do najnowszej wersji 10.5
Błąd złej daty zakończenia zamówienia na liście faktur.
Błąd powodował wyświetlanie złej daty zakończenia zamówienia.
Błąd działanie przycisku 'Zapisz i wyślij w handlowcu BOK.
Błąd powodował brak możliwości zapisania i wysłania oferty za pomocą jednego kliknięcia.
Magazyn 3.0 anulowanie zlecenia nie cofało rezerwacji/pobrania materiału.
Błąd powodował, że rezerwacja materiału była usuwana po anulowaniu materiału a nie była cofana z powrotem na stan.
Wykres Gantta.
Dodano możliwość szybkiego przewinięcia na koniec planów danego stanowiska produkcyjnego.
Własne etykiety produktu widoczne w linkach do zleceń.
Dodano wstępną kalkulację kosztów realizacji zlecenia przy tworzeniu oferty dla klienta.
Magazyn 3.0 błąd wysyłania powiadomień do dostawcy po przyjęciu materiału na magazyn.
Błąd powodował wysłanie powiadomienia o aktualizacji oferty po odebraniu materiału.
Magazyn 3.0 dodano filtrowanie materiałów.
Dodano automatyczne drukowanie kart technologicznych.
Dodano możliwość wgrywania kilku plików do zlecenia po stronie panelu administracyjnego.
Dodano możliwość wyświetlenia na stronie sklepu pól dodatkowo zwracanych.
Magazyn 3.0 Zmiana działania stałych wartości materiału.
Wprowadzono aktualizację systemu do najnowszej wersji 10.4.
Automatyczny druk etykiet bezpośrednio na drukarce.
Czytaj więcej
Wyłączenie powiadomień dla klienta.
Czytaj więcej
Dodano możliwość włączenia/wyłączenia domyślnej widoczności komentarzy na karcie technologicznej.
Czytaj więcej
Błąd suwaka rabatu.
Błąd powodował, że suwak zatrzymywał się na wartości 0.9.
Wykres Gantta. Zakończona zlecenia znikają z listy zleceń.
Wprowadzono zmiany w działaniu kalkulacji produktu przy tworzeniu oferty.
Zastosowano ten sam sposób kalkulacji co w produkcie.
Wprowadzono także wsparcie dla zbiorów wykluczeń i arkusza konfiguracji parametrów.
Dodano możliwość udostępnienia drukarni reseller, produktów podzlecanych w Module Podzlecania. Od teraz sklepy resellerskie mogą działać na produktach w Module Podzlecania.
Włączenie rozszerzeń będzie możliwe dopiero po ustawieniu domeny poza .iwareprint.pl oraz zainstalowaniu certyfikatu SSL.
Na liście faktur dodano oznaczenie, które zlecenia zostały zakończone.
Dodano filtrowanie parametrów przy tworzeniu produktu.
Wykres Gantta.
Dodano możliwość filtrowania zleceń na liście. Można filtrować po numerze zlecenia, produkcie i parametrach.
Wykres Gantta nie przesuw osi czasu przy największym przybliżeniu.
Błąd powodował nieprawidłowe działanie przesuwania osi czasu przy największym przybliżeniu wykresu.
Dodano porównywarkę cenową. Tworząc nową ofertę dla klienta w Module Handlowca, masz możliwość porównania twojej oferty z cenami liderów rynku drukarni on-line w Polsce.
Dodano możliwość zablokowania widoczności koszyka dla niezalogowanego klienta.
Wprowadzono aktualizację systemu do najnowszej wersji 10.3
Paczkomaty InPost
Błąd przy próbie otwarcia pliku z etykietą po wpisaniu punktu odbioru z małych liter.
Błąd powodował, że po wpisaniu punktu odbioru małymi literami generował się uszkodzony plik etykiety i nie dało się go otworzyć.
Brak powiadomienia o prośbie akceptacji podzlecania.
Błąd powodował nie wyświetlanie na górnym pasku informacji o przesłanej prośbie o akceptację podzlecania.
Poprawiono bezpieczeństwo haseł w systemie.
Hasła będą dodatkowo szyfrowane.
Automatyczna blokada źle użytego klucza API.
Źle użyte klucze będą automatycznie blokowane. W przypadku zablokowania klucza w systemie pojawi się przy nim informacja "Klucz zablokowany ze względów bezpieczeństwa."
Wielu klientów na jeden nr NIP.
Błąd powodował brak możliwości dodania przez handlowca klientów z tym samum nr NIP nawet gdy opcja jest włączona w ustawieniach.
Nie aktualizuje się waga paczki po edycji parametrów zlecenia.
Błąd powodował brak zmiany w wadze paczki po edycji parametrów zlecenia.
Błąd podglądu materiałów na górnym pasku.
Błąd powodował wyświetlanie pięciu ostatnich materiałów a nie tych z najmniejszym stanem.
Dodano możliwość włączenia rozszerzenia PalneUpload na nowej skórce sklepu.
Wysyłka maili z powiadomieniem do usuniętego pracownika.
Błąd powodował wysyłanie powiadomień o zleceniach na adres mailowy pracownika usuniętego z systemu.
Automatyczne anulowanie zamówień po określonej ilości dni.
Czytaj więcej
Zapamiętywanie produktów w koszyku klienta nawet po jego wylogowaniu.
Dodano możliwość włączenia dużego kontrastu na stronie sklepu.
Wykres Gantta.
Dodano możliwość własnej stylizacji Karty technologicznej połączonych procesów.
Rezerwacja materiału z Magazynu będzie się wyświetlać w panelu handlowca przy składaniu oferty.
Magazyn 3.0.
Dodano paginację w oknach Zamówień i Zużycia materiału.
Po kliknięciu przycisku "Pokaż więcej" wczytają się kolejne pozycje.
Wykres Gantta
Dodano poziomą linię oddzielającą stanowiska produkcyjne.
Wykres Gantta
Zaktualizowano reprezentację graficzną zakończonych zleceń.
Blok zakończonego zlecenia wypełnia się kolorem czarnym a nie tylko podkreśla.
Wprowadzono do systemu zaktualizowaną integrację z SMSAPI.
Czytaj więcej
Dodano możliwość ustawienia i wyświetlenia w produkcie innych produktów powiązanych.
Czytaj więcej
Postkalkulacja.
Dodano możliwość dodania dodatkowych kosztów poza magazynem.
Czytaj więcej
Wprowadzono aktualizację systemu do najnowszej wersji 10.2
Zmiana statusów produkcyjnych w zleceniu nie aktualizuje się na wykresie Gantta. Błąd powodował brak aktualizacji statusów produkcyjnych na wykresie po zmianie ilości statusów w zleceniu.
Wykres Gantta. Zmieniono mechanizm blokowania zleceń na wykresie. Zlecenia przesunięte nie będą już automatycznie blokowane.
Wprowadzono zmiany w logowaniu do panelu administracyjnego. Dodano możliwość użycia własnego loginu oraz powiadomienie mailowe o zalogowaniu. Dodano zabezpieczenie przed logowaniem botów Recaptcha.
Zakończone zlecenia widoczne w zakładce Szybka kontrola.
Błąd powodował wyświetlanie zakończonych zleceń w zakładce Szybka kontrola po odświeżeniu strony.
Edycja parametrów zlecenia z usługą dodatkową.
Błąd powodował brak możliwości zapisania zmian po edycji parametrów w zamówieniu zawierającym usługi dodatkowe.
Magazyn 3.0 zdublowane menu.
Błąd powodował podwójne wyświetlanie menu magazynu w ustawieniach.
Panel wysyłki się nie wyświetla.
Błąd powodował brak działania panelu Wysyłka na koncie pracownika.
W ustawieniach kuriera DPD dodano pole umożliwiające wprowadzenie adresu email nadawcy.
Nie działający wybór rodzaju wysyłki w koszyku.
Błąd powodował brak możliwości wyboru rodzju przesyłki w koszyku dla klientów z rabatem.
Wykres Gantta, ograniczono możliwość cofnięcia wykresu do trzech dni.
Po kliku w tło książka adresowa się zamyka.
Błąd powodował zamknięcie książki adresowej po przypadkowym kliknięciu w tło.
Wprowadzono możliwość udostępniania produktu wybranemu użytkownikowi w taki sposób, żeby pozostawał ukryty dla pozostałych.
InPost Kurier. Przy generowaniu etykiety domyślne wymiary paczki pobierają się z ustawień paczkomatów. Błąd powodował zaczytywanie domyślnych wymiarów paczki z ustawień dotyczących paczkomatów.
InPost Kurier. Błędne wymiary paczki na etykiecie.
Błąd powodował wyświetlanie na etykiecie przewozowej złych wymiarów i wagi paczki.
W ustawieniach dodano opcję pozwalającą na włączenie pracownikom możliwości rozpoczynania kilku zleceń jednocześnie.
Dodano możliwość składania zamówień z poziomu handlowca bez konieczność uzupełniania danych do wysyłki i faktury.
Czytaj więcej
Dodano możliwość wprowadzenia nazwy zlecenia podczas składania zamówienia.
Czytaj więcej
Wprowadzono możliwość udostępniania produktu wybranemu użytkownikowi w taki sposób, żeby pozostawał ukryty dla pozostałych.
Czytaj więcej
Dodano możliwość ustawienia jednego szablonu dla wielu produktów.
Czytaj więcej
Magazyn 3.0. Dodano możliwość eksportowania stanów magazynowych do pliku csv.
Czytaj więcej
Zaktualizowane zostały cenniki systemu IwarePrint zarówno w wersji SaaS (abonamentowej) jak i w wersji wykupu systemu w licencji samodzielnej. Aktualizacja dotyczy zmiany cennika dla Modułu Preflight. Link do nowych Ofert w rozwinięciu
Czytaj więcejPublikacja artykułu "IwarePrint 3.0 w ofercie leasingowej". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną „InPost kurier”.
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną „Dodatkowe kryteria wyświetlania szablonów”.
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Przypisywanie statusów preflightowych pracownikom typu grafik".
Czytaj więcejDodano możliwość przypisywania grafikom statusów preflightowych.
Dodano instrukcję techniczną "Produkcja 3.0 - Wykres Gantta".
Czytaj więcejWprowadzono planowanie produkcji za pomocą wykresu Gantta.
Czytaj więcejWprowadzono aktualizację systemu do najnowszej wersji 10.1.
Aktualizacja do wersji systemowej v10.0 została przesunięta o kilka dni i odbędzie się w następnym tygodniu. Przepraszamy za utrudnienia. Zespół IwarePrint
Do magazynu dodano automatyczne powiadomienia mailowe o niskim stanie materiału.
Czytaj więcejDo magazynu dodano możliwość ręcznego zdejmowania materiałów ze stanu.
Czytaj więcejDo magazynu dodano możliwość korzystania ze skanera kodów paskowych przy odbiorze zamówienia materiału.
Dodano możliwość filtrowania statusów w Panelu Grafika
Czytaj więcejDo magazynu dodano funkcjonalność, która automatycznie wybiera i zdejmuje ze stanu odpowiedni materiał w zależności od wybranych przez klienta parametrów zlecenia.
Apaczka. Brak brak wyświetlania danych adresowych na liście przewozowym. Błąd powodował brak wyświetlania części adresu na etykiecie (numer domu)
Do magazynu dodano możliwość wymiany materiałów.
Czytaj więcejDo magazynu dodano możliwość zastosowania zamienników materiałów
Czytaj więcejWprowadzono zmianę w sortowaniu zleceń, najstarsze zlecenia na górze listy zleceń
Dodano możliwość akceptacji lub odrzucenia plików bezpośrednio z poziomu Panelu Grafika
Rozszerzenia. Allegro. Dodano możliwość wyświetlania loginu użytkownika w importowanym zamówieniu
Czytaj więcejZablokowano możliwość usunięcia konta handlowca, który posiada aktywne oferty.
Wprowadzono aktualizację systemu do najnowszej wersji 9.9
Publikacja artykułu "Jak zarządzać produkcją drukarni w systemie IwarePrint cz.2". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejZaktualizowano instrukcję techniczną "GLS" o informacje jak zmienić nadawcę paczki na etykiecie
Czytaj więcejPublikacja artykułu "Dodawanie produktu w IwarePrint 3.0. Szkolenia cykliczne". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną " Integracja z BaseLinker w Produkcji 3.0"
Czytaj więcejIntegracja z BaseLinker w Produkcji 3.0
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Magazyn 3.0. Wymagane potwierdzenie zużycia materiału przez pracownika"
Czytaj więcejW nowej wersji Magazynu dodano wymóg potwierdzenia zużycia materiału przez pracownika
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Magazyn 3.0"
Czytaj więcejWprowadzono nową wersję obsługi Magazynu
Czytaj więcej(Wersja 9.8.) Dodano możliwość ustawień ważności oferty w Module Handlowca
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Ważność oferty w Module Handlowca"
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Wyświetlanie opisu kategorii produktu"
Czytaj więcej(Wersja 9.8.) Dodano możliwość wyświetlania opisu kategorii produktu
Czytaj więcejWprowadzono aktualizacje systemu do najnowszej wersji 9.8
“Rozmowy w kolorze”. Nowy format spotkań on-line. Premiera już 02 marca br. Gościem specjalnym Adam Burzyński (spiroprint.pl). Link do wydarzenia w rozwinięciu
Czytaj więcejPublikacja artykułu "Dodatkowe przestrzenie serwerowe w IwarePrint". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną: "Możliwość podpięcia bloga w systemie"
Czytaj więcejNowa funkcjonalność (dostępna w Pakiecie Wdrożeniowym w wersji 9.7) Dodano możliwość podpięcia bloga w systemie
Czytaj więcejAktualizacja instrukcji technicznej "Automatyczny System rabatowy w Programie partnerskim wyliczany za pomocą Excela"
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Wyłączenie możliwości pobierania danych z GUS dla klientów zagranicznych"
Czytaj więcej(Wersja 9.7) Dodano możliwość wyłączenia opcji pobierania danych z GUS dla klientów zagranicznych
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Wyłączanie przycisku pobierania danych z GUS"
Czytaj więcej(Wersja 9.7) Dodano możliwość wyłączania pobierania danych z GUS w ustawieniach systemu
Czytaj więcej(Wersja 9.7) W systemie dodano walidację nr telefonu oraz ograniczenia ilości wpisywanych liczb w formularzu rejestracji i Panelu Klienta (książka adresowa) (Min 7 znaków, max 15)
(Wersja 9.7) Poprawiono chronologię listy zleceń, najnowsze zlecenia znajdują się na górze listy.
(Wersja 9.7) Ujednolicono nazwy statusów w całym systemie: [Płatności, Prepress, W realizacji, Zakończone] zamiast [Nowe, Opłacone, W realizacji, Wysłane]
Błąd nieprawidłowego wyświetlania polskich znaków w mailu. Błąd powodował występowanie nieprawidłowych znaków w mailu dotyczącym nowego zamówienia przy użyciu polskich znaków.
Błąd dotyczył nieprawidłowych danych występujących na fakturze. Błąd powodował występowanie imienia i nazwiska w podsumowaniu danych do faktury dla firm/agencji
Dodano instrukcję techniczną "Zmiana nazwy produktu w URI"
Czytaj więcej(wersja 9.7) Dodano możliwość zmiany nazwy w URI
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Tabela nadchodzących zleceń w panelu pracownika"
Czytaj więcejNowa funkcjonalność (dostępna do testów na 30 dni na wersji 9.7) Dodano tabelę nadchodzących zleceń w panelu pracownika
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Filtrowanie zleceń w panelu pracownika"
Czytaj więcej(Wersja 9.7) Dodano możliwość filtrowania zleceń w panelu pracownika
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Pobieranie FV od podwykonawców"
Czytaj więcejNowa funkcjonalność (Wersja 9.7) Dodano możliwość pobierania FV od podwykonawców
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Karta technologiczna-widoczność komentarzy"
Czytaj więcejNowa funkcjonalność (Wersja 9.7). Dodano możliwość włączania i wyłączania komentarzy do zleceń na karcie technologicznej.
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Widok zlecenia zależny od danego statusu druku"
Czytaj więcejNowa funkcjonalność (dostępna do testów na 30 dni na wersji 9.7) Widok zlecenia zależny od danego statusu druku
Czytaj więcejWprowadzono aktualizacje systemu do najnowszej wersji 9.7
Odświeżyliśmy wygląd ikon w kreatorze przy tworzeniu projektów w kreatorze takich jak dodaj 'Tekst', 'Obraz' czy 'Kształt'.
Publikacja artykułu "Muzeum IwarePrint". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejPublikacja artykułu "Witamy w świecie IwarePrint 3.0". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną 'Zarządzanie wieloma szablonami'
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną 'Możliwość zastąpienia (generowanego z szablonu) podglądu plikiem JPG.'
Czytaj więcejMożliwość zastąpienia (generowanego z szablonu) podglądu plikiem JPG.
Zarządzanie wieloma szablonami. Dodaliśmy możliwość usuwania, resetowania i kopiowania wielu plików naraz by usprawnić pracę na różnych grupach towarowych.
Usunięto błąd. Błąd dotyczył tekstu wprowadzanego przy personalizacji. Tekst podmienia się w odpowiednich warstwach projektu.
Dodano instrukcję techniczną 'Typ produktu - kalendarz z wyborem miesiąca początkowego'
Czytaj więcejPublikacja artykułu "IwarePrint 3.0 dla obecnych klientów IwarePrint". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejPublikacja artykułu "IwarePrint 3.0 – MIS i ERP dla poligrafii". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejAktualizacja instrukcji technicznej "Galeria zdjęć"
Czytaj więcejWebinar "Jak zoptymalizować pracę Grafika w drukarni internetowej?". Wideo na naszym kanale YT
Czytaj więcejBłąd dotyczył problemu ładowania tekstu sformatowanego na drugiej i kolejnych stronach projektu (zamiast tekstu wyświetlał się obrazek 'ośki'). Tekst ładuje się już poprawnie
Publikacja artykułu "Workflow Modułu Kreator – Obsługa Kreatora przez klienta". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Możliwość szybkiej zmiany statusu paczki na wysłane"
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Status plików w historii zamówienia w Panelu Klienta"
Czytaj więcejAktualizacja instrukcji technicznej dotyczącej rozszerzenia "Fakturownia"
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Podgląd plików w postaci miniaturek"
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Statusy zleceń w Module Preflight"
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Wykluczenia statusów preflightu"
Czytaj więcejPublikacja artykułu "IwarePrint 3.0 Premiera! Must have dla drukarni internetowej". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejBłąd dotyczył braku blokady dla wgrywania plików w zamówieniu, które weszło do procesu produkcji. Błąd powodował możliwość wgrania plików przy nie odświeżaniu strony z zamówieniem, które trafiło już do realizacji
Usprawniono działanie klonowania ofert, edytowane wartości parametrów zostają zapamiętane przez system przy klonowaniu
Dodano możliwość pobierania danych z GUS w innych miejscach systemu (M. Handlowca, Panel Klienta)
(Wersja 9.6) Dodano walidację numeru telefonu w formularzu rejestracji
(Wersja prod. 9.6) Dodano możliwość wykluczeń statusów preflightu w produktach kalkulowanych
Czytaj więcej(Wersja prod. 9.6) Dodano widoczność statusów plików w historii zamówienia w Panelu Klienta
Czytaj więcej(Wersja prod. 9.6) Dodano statusy zlecenia dla tego modułu: preflight, dtp - w trakcie, dtp - w akceptacji, z możliwością ich edytowania
Czytaj więcej(Wersja prod. 9.6) Dodano możliwość podglądu plików w postaci miniaturek
Czytaj więcej(Wersja 9.6) Dodano przycisk "Zmień status na wysłano" w zakładce Wysyłka
Czytaj więcejWprowadzono aktualizacje systemu do najnowszej wersji 9.6
Publikacja artykułu "Nowości w systemie IwarePrint vol 4. Podsumowanie wydarzenia". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejWebinar "Nowości w IwarePrint vol 4". Wydarzenie cykliczne. Każda pierwsza środa miesiąca. Wideo na naszym kanale YT
Webinar "Jak zoptymalizować pracę Grafika w drukarni internetowej?" Zapraszamy (środa) 15.12.2021 r. (12:00-13:00) Zapowiedź wydarzenia w rozwinięciu
Czytaj więcejPublikacja artykułu "Nowości w systemie IwarePrint cz.4. Zapowiedź webinaru". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Translacja formatów"
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Apaczka", pokazującą ustawienia w systemie potrzebne do skorzystania z tego multikuriera, jak również sposób poruszania się po tej funkcjonalności
Czytaj więcejZaktualizowano instrukcję techniczną "Karta technologiczna" o nową funkcjonalność-informację o wydrukowaniu karty
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Faktury proforma" dotyczącą wprowadzenia w widoku Faktur nowej zakładki "Faktury proforma"
Czytaj więcejZaktualizowano instrukcję techniczną "Widok zamówień. Historia zamówień i zleceń" o nowe funkcjonalności: chronologię zdarzeń na liście, informację na temat edycji parametrów, zmiany ceny w zamówieniu czy o usuniętym pliku z zamówienia, zwiększenie liczby logów
Czytaj więcejZaktualizowano instrukcję techniczną "Arkusz konfiguracji parametrów" o informację nt zasady korzystania z tej funkcji
Czytaj więcejDodano produkt 'Poduszka' do Showroomu Kreatora na creatordemo.iwareprint.pl. Zapraszamy do testowania!
W widoku zamówienia z produktem podzleconym pojawia się błąd o komunikacie "fixerror". Błąd powodował pojawienie się nieprawidłowego widoku zamówienia z podzleconym produktem
(Wersja prod. 9.5) Usunięto możliwość współdzielenia kosztu wdrożenia. We wcześniejszej interakcji, jeżeli kilku Klientów było zainteresowanych danym wdrożeniem, to mogli oni współdzielić koszt między sobą. Obecnie jest to niemożliwe
(Wersja prod. 9.5) Dodano mechanizm usuwający stare State Files - niepotrzebne pliki, generowane podczas podglądu. Po włączeniu checkboxa "Automatyczne usuwanie State Files" pliki automatycznie usuwają się, liczona jest też wtedy zajętość dysku
Czytaj więcejPublikacja artykułu "Nowości w systemie IwarePrint vol 3. Podsumowanie wydarzenia". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejWprowadzono aktualizacje systemu do najnowszej wersji 9.5
Webinar "Nowości w IwarePrint vol 3". Wydarzenie cykliczne. Każda pierwsza środa miesiąca
Dodano możliwość automatycznego obliczania rabatu dla klienta z wykorzystaniem daty jego rejestracji w systemie, za pomocą "Kalkulatora dodatkowych kosztów i rabatów"
(Wersja prod. 9.5) Dodano możliwość pobrania danych firmy z GUS za pomocą przycisku. Funkcjonalność ta dostępna jest w momencie rejestracji nowego użytkownika, po wprowadzeniu numeru NIP
Czytaj więcej(Wersja prod. 9.5) Usunięto numer zlecenia w logach historii danego zlecenia
(Wersja prod. 9.5) W menu Faktury dodano zakładkę: Faktury Proforma, która zawiera listę wszystkich zamówień dla których została wystawiona proforma
(Wersja prod. 9.5) Logi historii zamówienia zawierają teraz informację o usunięciu wgranego pliku
Czytaj więcej(Wersja prod. 9.5) Wartość kwoty jaka została zmieniona podczas edycji parametrów zlecenia jest teraz uwzględniona w logach historii
Czytaj więcej(Wersja prod. 9.5) Edycja parametrów jest teraz uwzględniana w logach historii zlecenia
Czytaj więcej(Wersja prod. 9.5) Dodano do historii zlecenia informację o tym czy karta technologiczna została wydrukowana
Czytaj więcej(Wersja prod. 9.5) Przy tworzeniu własnych formularzy dodano możliwość zaznaczenia przykładowego kodu za pomocą przycisku
(Wersja prod. 9.5) Odwrócono kolejność logów w historii zlecenia. Teraz najnowsze wpisy pojawiają się na samej górze
Czytaj więcej(Wersja prod. 9.5) Dodano możliwość przeglądania i pobierania plików w anulowanych zamówieniach
(Wersja prod. 9.5) Dodano możliwość formatowania tekstu przy tworzeniu własnego formularza
Zaktualizowano instrukcję techniczną "Łączenie kilku zamówień w jedno" o informację jak dodać do szablonu faktury numery zleceń z połączonych zamówień
Czytaj więcejWebinar "Dropshipping i Outsourcing w IwarePrint - automatyzacja współpracy między drukarniami i agencjami". Wideo na naszym kanale YT
Czytaj więcejWebinar "Dropshipping i Outsourcing w IwarePrint - automatyzacja współpracy między drukarniami i agencjami"
Czytaj więcejPublikacja artykułu "Jak wyjść z ofertą na rynki zagraniczne z pomocą Modułu Podzlecanie?". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejZałożono kanał na slacku IwarePrint do dyskusji z klientami nt. Modułu Produkcja i ew. większych zmian w jego funkcjonowaniu. Wstępne założenia: Rozbudowa modułu Produkcja w obszarze MIS i ERP. Kanał dostępny dla wszystkich naszych klientów
Webinar "Jak zarządzać produkcją drukarni w systemie IwarePrint". Wideo na naszym kanale YT
Czytaj więcejUsunięto błąd tłumaczenia placeholderów w książce adresowej w panelu klienta. Błąd powodował brak tłumaczenia polskich nazw placeholderów na anglojęzycznej stronie
Naprawiono działanie przycisku "Formy wysyłki" w menu Statystyki. Błąd powodował brak wyświetlania statystyk dotyczących form wysyłki
Błędna nazwa miesiąca przy wyborze daty w zakładce Statystyki > Miesięczna ilość zamówień. Błąd powodował wyświetlanie niepotrzebnego nawiasu przy nazwie miesiąca
Webinar "Nowości w IwarePrint vol 2". Wydarzenie cykliczne. Każda pierwsza środa miesiąca. Wideo na naszym kanale YT
Czytaj więcejPublikacja artykułu "Jak zarzadzać produkcją drukarni w systemie IwarePrint". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejWprowadziliśmy aktualizację systemu do najnowszej wersji 9.4
Dodano możliwość wysyłki faktury do zamówienia na osobny adres email, inny niż adres z którego klient składa zamówienie
Czytaj więcejBłąd dot. pobierania plików z anulowanych zleceń. Błąd powodował brak możliwości pobrania pliku z anulowanego zlecenia
Błąd dot. braku wyświetlania obrazów w opisie produktu. Błąd powodował brak wyświetlania plików graficznych w Image Manager w momencie uzupełniania treści w opisie tworzonego/edytowanego produktu
Zaktualizowaliśmy wersję aplikacji desktopowej IP-Sync
Błąd dot. wyświetlania zbędnych znaków interpunkcyjnych czy wyrazów. Błąd powodował przy wyborze daty w menu Statystyki > Miesięczna ilość, pojawianie się zbędnych znaków interpunkcyjnych czy słów
Błąd dot. edycji maila. Błąd powodował pojawienie się komunikatu o błędzie w momencie edycji maila, Image Manager usuwał część obrazów wrzuconych do folderu
Błąd dot. konfiguracji ustawień zamówienia przy tworzeniu oferty. Błąd powodował brak możliwości wyboru godziny zakończenia zamówienia przy tworzeniu oferty z panelu handlowca
Błąd dot. tłumaczenia placeholderów w panelu klienta. Błąd powodował brak tłumaczenia placeholderów w książce adresowej w panelu klienta
Błąd dot. wgrywania plików. Błąd powodował pojawienie się widoku pustej strony w odpowiedzi na wgrywanie pliku
Dodano możliwość wyboru przycisków w toolbox podczas tworzenia/edycji szablonu
Czytaj więcejPoprawiono eksport plików do PDF: faktur systemowych, faktur resellera oraz wydania zewnętrznego
Błąd dot. wyświetlania numeru listu przewozowego. Błąd powodował brak wyświetlania informacji w panelu klienta na temat numeru listu przewozowego kuriera UPS
Błąd dot. ustawień funkcji wielu kont na jeden NIP. Błąd powodował brak możliwości uzupełnienia danych do rejestracji przy wcześniejszym ustawieniu funkcjonalności wielu kont na jeden NIP
Błąd dot. prawidłowej liczby projektów przy korzystaniu z funkcji wykluczeń parametrów. Problemem było wyświetlanie nieprawidłowej informacji na temat ilości projektów w zamówieniu i w koszyku przy wcześniejszym ustawieniu wykluczeń w arkuszu konfiguracji parametrów
Błąd dot. skryptu Livequery na skórce systemowej nr 7. Problem powodował błędy w Koszyku (brak możliwości zaznaczenia Faktury w Informacje dodatkowe) oraz brak widocznych tooltipów na karcie produktowej
Błąd dot. działania systemu na urządzeniach mobilnych. Błąd powodował brak możliwości rejestracji na urządzeniach mobilnych
Błąd dot. informacji o statusie zamówienia/zlecenia. Błąd powodował duplikaty statusów zamówień czy zleceń w zakładce "Historia"
Błąd dot. prawidłowego wyświetlania domyślnych wartości parametrów. Błąd powodował brak możliwości zapisu domyślnej wartości w produktach kalkulowanych
Dodano możliwość wyłączania widoku cen przy zamówieniach dla poszczególnych pracowników produkcyjnych
Czytaj więcejBłąd dot. wgrywania plików w zamówieniu. Błąd powodował brak możliwości wgrywania plików przy włączonym rozszerzeniu PlaneUpload w momencie składania zamówienia.
Uruchomiono usługę dodatkową w systemie IwarePrint tj. Pakiet Wdrożeniowy. Pakiet Wdrożeniowy może być Stały lub Czasowy. Pakiet Wdrożeniowy realizowany jest w oparciu o rozliczenie od ilości przepracowanych godzin przez nasz team
Czytaj więcejBłąd edycji ceny zamówienia w produkcie niestandardowym. Błąd powodował brak możliwości edycji ceny zamówienia w produkcie niestandardowym
Dodano nowy typ roduktu: Inny. Wybranie tego typu produktu blokuje możliwość wybrania pustego szablonu
Czytaj więcejDodano możliwość ustawienia strefy spadu bezpośrednio w pliku IDML, dzięki czemu można tworzyć projekt o rozmiarze produktu końcowego a wszystkie niezbędne wartości wyodrębniane są automatycznie
Czytaj więcej[PlaneUpload] Poprawiono mechanizm działania okna z powodem odrzucenia pliku przez grafika oraz zapytania przy usuwaniu plików (usunięcie wyskakujących okienek)
Dodano możliwość tłumaczenia parametrów z zaciąganego produktu na swój sklep online
Czytaj więcejPoprawiono ułożenie ikon na górnym pasku w panelu handlowca
Resetowania wprowadzonych wykluczeń w przypadku ich dużej ilości. Błąd powodował reset wprowadzonych zbiorów wykluczeń
Dodano możliwość wyboru rynku na który produkt jest podzlecany
Dodano możliwość łączenia paczek, które mają taki sam adres wysyłki
Czytaj więcejBrak możliwości zapisania zmian po edycji pól w zakładce exel (produkty kalkulowane). Błąd powodował wyświetlanie białej strony przy próbie zapisania zamian po edycji pól parametrów produktu w zakladce exel
Błąd paginacji w zakładce wysyłka. Błąd powodował nieprawidłowe działanie numeracji stron w zakładce wysyłka
Podczas zmiany daty realizacji zamówienia usunięto możliwość ustawiania sekund
Podczas dodawania lub edycji szablonów produktów zmieniono pole wpisywane format na wybór formatu z listy rozwijanej
Czytaj więcejPłatności terminowe w module produkcja
Czytaj więcejZmieniono reprezentację graficzną wygenerowania karty technologicznej w zakładce produkcja
Błędna liczba klientów zapisanych do grupy Newsletter. Błąd powodował wyswieltanie złej liczby klientów zapisanych do newslettera
Naprawiono błąd występujący w przeglądarce Firefox. Błąd powodował brak wyświetlania terminu realizacji wdrożenia
Usunięto błąd dotyczący testu połaczenia SMTP. Błąd powodował błędną informację o powodzeniu testu gdy w adresie hosta pojawiał się symbol: @ zamiast kropki
Automatyczne przeliczanie cen na podstawie waluty i kursu
Czytaj więcejDodano możliwość samodzielnej zmiany numeracji zamówień (zwiększenia), ustalając na początku wartość startową w nowej numeracji
Czytaj więcejPoprawiono funkcję przycisku „Zakończ” w panelu grafika
Błąd dostępności skórek graficznych. Błąd powodował dostępność wszystkich skórek systemowych w edycji resellera na drukarni głównej
Błąd przy dodawaniu zdjęć do galerii. Błąd występował podczas próby dodawania wielu zdjęć do galerii
Błąd przy usuwaniu zdjęć z galerii. Błąd występował podczas próby usuwania wszystkich zdjęć z galerii
Błąd zapisywania zmian przy edycji produktów. Błąd powodował brak możliwości zapisania zmian wprowadzonych przy edycji produktów dla drukarni resellerskiej
Komunikat o błędzie 404. Błąd 404 występował po próbie uruchomienia przez klienta zakładki "Kontakty"
Brak informacji nt danych korespondencyjnych do wysyłki i wystawienia faktury. Błąd powodował brak informacji w panelu administracyjnym nt danych klienta do wysyłki/faktury
W anulowanym zamówieniu (jeśli było tylko 1 zlecenie) nie było wcześniej informacji za pomocą jakiej płatności oraz jaka forma wysyłki była użyta w zamówieniu
Czytaj więcejBłąd wyświetlania miniaturek kreatora. Błąd powodował nieprawidłowe wyświetlanie miniaturek kreatora
Błąd edycji edycji statusu produkcyjnego. Błąd powodował brak możliwości edycji, dodania lub usunięcia statusu produkcyjnego
Błąd podwójnego wyświetlania zamówień. Błąd powodował podwójne wyświetlanie zamówień w panelu administracyjnym BOK
Dodano funkcjonalność do karty technologicznej - po zmianie statusu realizacji zamówienia dane na karcie technologicznej (godzina rozpoczęcia/zakończenia, data) uzupełniają i aktualizują się automatycznie
Czytaj więcejDodano możliwość zmiany atrybutu dodawanych do galerii plików PDF z 'shape’ na 'vector’
Dodano możliwość logowania się na konto pracownika z panelu administracyjnego za pomocą przycisku "Zaloguj"
Czytaj więcejBłąd informacji graficznej o akceptacji plików. Błąd powodował brak oznaczeń o akceptacji plików z kreatora na drukarni głównej przy zamówieniu z drukarni resellerskiej
Dodano możliwość zmiany tolerancji przyciągania linii bezpieczeństwa. Ustawienia > Kreator ustawienia
Czytaj więcejDodano w systemie "Flagę Premium", która dotyczy klientów, którzy są na aktywnym Planie Wdrożeniowym Stałym
Czytaj więcejBłąd zapisywania sposobu towarowania. Błąd powodował brak możliwości zapisywania sposobu towarowania innego typu produktu niż dowolny
Błąd informacji graficznej o kosztach wysyłki. Błąd powodował brak wyświetlania informacji na temat kosztów wysyłki na fakturze dla drukarni resellerskiej
Dodano informację na temat możliwości włączenia dostępu do mniej bezpiecznych aplikacji na koncie Google przy konfiguracji SMTP
Czytaj więcejKomunikat o błędzie 403. Błąd 403 wystepował po przełączeniu w drukarni głównej na drukarnię resellerską
Przy zmianie daty realizacji zamówienia, w powiadomieniu mailowym otrzymujemy informację o poprzedniej oraz nowej dacie realizacji zamówienia
Czytaj więcejBrak informacji o statusie przesyłki. Błąd powodował brak możliwości sprawdzenia statusu przesyłki
Poprawiono kod do zastosowania w CSS, zastosowanie którego daje możliwość zmiany ikony szablonów do produktu
Błąd niewłaściwego wyświetlania waluty. Błąd powodował wyświetlanie nieprawidłowej waluty w drukarni resellerskiej
Brak informacji nt ilości paczek do wysyłki. Błąd powodował brak informacji o liczbie paczek do wysyłki
Błędna informacja w mailu o statusie zamówienia. Błąd powodował wysyłkę niewłaściwej informacji do klienta na temat statusu zamówienia. Po przekazaniu zamówienia do realizacji, klienci otrzymywali informacje o możliwości odbioru zamówienia
W widoku zamówień jak i zleceń dodano zakładkę: "Historia zamówienia"
Czytaj więcejWprowadzono zmianę deklaracji dokumentu HTML4 na HTML5
Stworzono aplikację desktopową - iP-Sync (excel) do pobrania, ułatwiającą i przyspieszającą pracę i na plikach xls - tworzenie i edycję kalkulatorów produktowych
Czytaj więcejBłąd edycji czcionki przy imporcie plików xls. Błąd powodował brak możliwości zmiany koloru oraz rodzaju czcionki podczas importu plików xls. Ustawienia > Kreator szablony > Szablon projektu > Wprowadź dane
Dodano możliwość usunięcia wszystkich obrazów z danej galerii za pomocą przycisku 'Usuń wszystkie'. CMS > Galeria Zdjęć > Edytuj > Usuń wszystkie
Czytaj więcejDodanie możliwości podmiany pliku dla makiet kreatora, dzięki czemu można podmienić makiety powiązane z szablonami bez konieczności ich usuwania i ponownego dodawania. Ustawienia > Kreator makiety > Edytuj
Czytaj więcejDodano możliwość wyboru, czy szablon ma się ładować w trybie podstawowym czy rozszerzonym. Ustawienia > Kreator szablony > Szablon projektu
Czytaj więcejDodano możliwość przypisywania kategorii do szablonów. Ustawienia > Kreator szablony > Szablon projektu
Czytaj więcejDodano możliwość zmiany typu i rozdzielczości pobieranych plików podglądowych. Ustawienia > Kreator szablony > Szablon projektu
Czytaj więcejDodano możliwość zmiany nazw stron szablonu. Ustawienia > Kreator szablony > Szablon projektu
Czytaj więcejDodano możliwość wgrania brakujących lub podmiany istniejących plików szablonów. Ustawienia > Kreator Szablony > Szablon projektu > Wgraj brakujące/podmień pliki
Czytaj więcejDodano możliwość pobrania pliku szablonu z panelu administracyjnego. Ustawienia > Kreator Szablony > Szablon projektu
Czytaj więcejDodano możliwość wyboru, od jakiej wartości DPI klient ma być informowany za pomocą powiadomień o zbyt niskiej jakości obrazu
Czytaj więcejDodano możliwość kopiowania linku szablonu bezpośrednio z panelu administracyjnego. Ustawienia > Kreator Szablony > Szablon projektu
Czytaj więcejDodano możliwość pobrania wielu zdjęć jednocześnie. CMS > Galeria Zdjęć > przycisk "dodaj wiele"
Czytaj więcejBłąd w wyświetlaniu informacji o wgraniu plików. Błąd powodował brak wyświetlania plików SVG po wgraniu
Dodano możliwość zaciągania do galerii plików w formacie SVG i PDF
Czytaj więcejDodano możliwość kopiowania szablonów. Ustawienia > Kreator Szablony > przycisk "kopiuj"
Czytaj więcejDodano możliwość zaznaczenia wielu szablonów do usunięcia czy resetu projektów administratora. Ustawienia > Kreator Szablony > zaznaczyć wybrane szablony
Czytaj więcejDodano przycisk, za pomocą którego jest możliwość zmiany kolejności szablonu na liście szablonów. Ustawienia > Kreator Szablony > Pozycja
Czytaj więcejDodano numerację stron (paginację) list szablonów
Czytaj więcejJęzyk serwisu (parametr lang w tagu html)"jak jest ustawione to jest na froncie jako parametr "lang" tagu html
Edycja statusów produkcyjnych w zamówieniu
Edycja zamówień - modyfikacji zamówienia - parametrów/ceny z opcją wyłączenia takiej możliwości
Usunięcie błędu. PlaneUpload - Dodawanie dużej ilości plików do zamówienia.
Edycja terminu zlecenia
Lista Wdrożeniowa - Edycja zamówień
Dodano "alt" i "title" w kodzie dla ikony produktów w szablonie strony
Błąd powodował brak występowania polskich znaków w komentarzach użytkownika na Karcie Technologicznej
Dodano możliwość zakończenia zadań przy tworzeniu drukarni za pomocą szybkiej konfiguracji
Dodano kalkulator dodatkowych kosztów - wyliczanie niezależnie od nakładu
Błąd powodował usunięcie komunikatu o użytkowniku o takim samym adresie email przy rejestracji samym mailem
Błąd powodował usunięcie gwiazdki przy formule: "Potwierdzam, że zapoznałem się z polityką prywatności sklepu internetowego" w momencie rejestracji samym mailem
Szablony strony - Usunięto błąd. Zdublowane pole wyszukiwania na skórce Iwareprint 6.
Marketing - rabaty - został usunięty błąd, gdy klient ma ustawiony rabat na użytkownika nie może dodać produktu do koszyka
Dodawanie produktu do koszyka przy rabacie na klienta w panelu Marketing.
Kalkulator dodatkowych kosztów - wyliczanie niezależnie od nakładu
Usunięto błąd w Panelu Klienta. Nie wyświetla się zakładka Prezenty.
Paczkomaty - usunięcie błędu. Dla niezalogowanego klienta pole adres przy wyborze punktu odbioru nie wyświetla się prawidłowo.
Wystawianie faktury - został usunięty błąd, który dodawał podwójny przedrostek kraju np. DE przed numerem NIP
Wystawianie faktury w panelu kontrolnym
Zmiana daty zakończenie zamówienia w widoku zlecenia (strona trello nie działa)
Możliwość pobrania pliku wynikowego z projektem w Panelu Administracyjnym. Pomocna funkcja dla większych plików takich jak Kalendarze
Optymalizacja systemu pod względem szybkość działania
Poprawki dla funkcjonalności usuwania makiet używanych w szablonach kreatora
InPost. Usunięto błąd z wyborem punktu odbioru. Dla niezalogowanego klienta przy wyborze paczkomatu z mapy, w polu adres pojawiają się przecinki
Usunięto bład z wyświetlaniem listy szablonów. Zmiana układu listy szablonów
Usunięto błąd wyświetlania podglądu projektu
Usunięto błąd związany z tłumaczeniem wartości parametrów w resellerze i wyświetlania się przycisku "stwórz projekt"
Usunięto błąd, przez który nie wyświetlała się w widoku produktu tabela z wyborem parametrów po translacji wartości parametrów
Usunięto błąd działania Pustego szablonu w produktach podzlecanych
Nie dodawaj kosztu wysyłki podwykonawcy gdy wysyłka jest darmowa. Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień
Kopiowanie szablonów pomiędzy drukarnią główną a drukarnią reseller
Usunięto błąd związany z poprawnym wyświetlaniem miniaturki z podglądem projektu
Inpost. Wybrany punkt odbioru zamiast adresu do wysyłki w koszyku
Inpost. Punkt odbioru widoczny w zamówieniu w Panelu Klienta
Nowe pola w dodatkowych kosztach i rabatach. Pozwalają na uzależnienie przyznania rabatu od sumy zamówień złożonych przez danego klienta w okresie ostatnich 12miesięcy/ostatnie 6 miesięcy/ostatnie3 miesiące/ostatni miesiąc/obecny rok/obecny i poprzedni rok/
Ustawienia. Możliwość ustawienia własnego url po wylogowaniu klienta
Rozszerzenia. Naprawiono błąd z zapisywaniem wyboru Paczkomatu w potwierdzeniu zamówienia
Konfigurowanie dostawy w module podzlecania. Aktualizacja instrukcji w Bazie Wiedzy
Naprawiono problem związany z generowaniem plików produkcyjnych w Panelu Administracyjnym ("500Internal Server Error")
Paginacja szablonów
Dodano możliwość ustawienia Podglądu DPI. Ustawienia > Kreator – szablony – Edytuj > Podgląd - dpi (typ 1 / vdp)
Ikonka w zakładce Prepress w Panelu Administracyjnym systemu pokazująca czy projekt jest zaakceptowany do druku
Zapisywanie plików z kreatora w planeupload. Gdy projekt z kreatora jest zapisany, pliki dodają się do planeupload zamiast do standardowego mechanizmu
Aktualizacja dla nazw stron w kreatorze dla Typu kalendarz w IDML. Dodano możliwość ustawienia nazw stron Szablonów IDML
Usuwanie projektów po stronie klienta z listy projektów tworzonych
Link do wypisania z Newsletter. Dodanie szczegółowej instrukcji technicznej
1
10
Cenimy sobie dobry kontakt
Grzegorz Jastrzębski Sprzedaż +48 533 025 708 grzegorz.jastrzebski@iware.pl
Copyright © 2022 Iware Software House Sp. z o.o.