Wprowadzono aktualizację systemu do najnowszej wersji 10.2
Zmiana statusów produkcyjnych w zleceniu nie aktualizuje się na wykresie Gantta. Błąd powodował brak aktualizacji statusów produkcyjnych na wykresie po zmianie ilości statusów w zleceniu.
Wykres Gantta. Zmieniono mechanizm blokowania zleceń na wykresie. Zlecenia przesunięte nie będą już automatycznie blokowane.
Wprowadzono zmiany w logowaniu do panelu administracyjnego. Dodano możliwość użycia własnego loginu oraz powiadomienie mailowe o zalogowaniu. Dodano zabezpieczenie przed logowaniem botów Recaptcha.
Zakończone zlecenia widoczne w zakładce Szybka kontrola.
Błąd powodował wyświetlanie zakończonych zleceń w zakładce Szybka kontrola po odświeżeniu strony.
Wprowadzono aktualizację systemu do najnowszej wersji 10.2
Zmiana statusów produkcyjnych w zleceniu nie aktualizuje się na wykresie Gantta. Błąd powodował brak aktualizacji statusów produkcyjnych na wykresie po zmianie ilości statusów w zleceniu.
Wykres Gantta. Zmieniono mechanizm blokowania zleceń na wykresie. Zlecenia przesunięte nie będą już automatycznie blokowane.
Wprowadzono zmiany w logowaniu do panelu administracyjnego. Dodano możliwość użycia własnego loginu oraz powiadomienie mailowe o zalogowaniu. Dodano zabezpieczenie przed logowaniem botów Recaptcha.
Zakończone zlecenia widoczne w zakładce Szybka kontrola.
Błąd powodował wyświetlanie zakończonych zleceń w zakładce Szybka kontrola po odświeżeniu strony.
Edycja parametrów zlecenia z usługą dodatkową.
Błąd powodował brak możliwości zapisania zmian po edycji parametrów w zamówieniu zawierającym usługi dodatkowe.
Magazyn 3.0 zdublowane menu.
Błąd powodował podwójne wyświetlanie menu magazynu w ustawieniach.
Panel wysyłki się nie wyświetla.
Błąd powodował brak działania panelu Wysyłka na koncie pracownika.
W ustawieniach kuriera DPD dodano pole umożliwiające wprowadzenie adresu email nadawcy.
Nie działający wybór rodzaju wysyłki w koszyku.
Błąd powodował brak możliwości wyboru rodzju przesyłki w koszyku dla klientów z rabatem.
Wykres Gantta, ograniczono możliwość cofnięcia wykresu do trzech dni.
Po kliku w tło książka adresowa się zamyka.
Błąd powodował zamknięcie książki adresowej po przypadkowym kliknięciu w tło.
Wprowadzono możliwość udostępniania produktu wybranemu użytkownikowi w taki sposób, żeby pozostawał ukryty dla pozostałych.
InPost Kurier. Przy generowaniu etykiety domyślne wymiary paczki pobierają się z ustawień paczkomatów. Błąd powodował zaczytywanie domyślnych wymiarów paczki z ustawień dotyczących paczkomatów.
InPost Kurier. Błędne wymiary paczki na etykiecie.
Błąd powodował wyświetlanie na etykiecie przewozowej złych wymiarów i wagi paczki.
W ustawieniach dodano opcję pozwalającą na włączenie pracownikom możliwości rozpoczynania kilku zleceń jednocześnie.
Dodano możliwość składania zamówień z poziomu handlowca bez konieczność uzupełniania danych do wysyłki i faktury.
Czytaj więcej
Dodano możliwość wprowadzenia nazwy zlecenia podczas składania zamówienia.
Czytaj więcej
Wprowadzono możliwość udostępniania produktu wybranemu użytkownikowi w taki sposób, żeby pozostawał ukryty dla pozostałych.
Czytaj więcej
Dodano możliwość ustawienia jednego szablonu dla wielu produktów.
Czytaj więcej
Magazyn 3.0. Dodano możliwość eksportowania stanów magazynowych do pliku csv.
Czytaj więcej
Zaktualizowane zostały cenniki systemu IwarePrint zarówno w wersji SaaS (abonamentowej) jak i w wersji wykupu systemu w licencji samodzielnej. Aktualizacja dotyczy zmiany cennika dla Modułu Preflight. Link do nowych Ofert w rozwinięciu
Czytaj więcejPublikacja artykułu "IwarePrint 3.0 w ofercie leasingowej". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną „InPost kurier”.
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną „Dodatkowe kryteria wyświetlania szablonów”.
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Przypisywanie statusów preflightowych pracownikom typu grafik".
Czytaj więcejDodano możliwość przypisywania grafikom statusów preflightowych.
Dodano instrukcję techniczną "Produkcja 3.0 - Wykres Gantta".
Czytaj więcejWprowadzono planowanie produkcji za pomocą wykresu Gantta.
Czytaj więcejWprowadzono aktualizację systemu do najnowszej wersji 10.1.
Aktualizacja do wersji systemowej v10.0 została przesunięta o kilka dni i odbędzie się w następnym tygodniu. Przepraszamy za utrudnienia. Zespół IwarePrint
Do magazynu dodano automatyczne powiadomienia mailowe o niskim stanie materiału.
Czytaj więcejDo magazynu dodano możliwość ręcznego zdejmowania materiałów ze stanu.
Czytaj więcejDo magazynu dodano możliwość korzystania ze skanera kodów paskowych przy odbiorze zamówienia materiału.
Dodano możliwość filtrowania statusów w Panelu Grafika
Czytaj więcejDo magazynu dodano funkcjonalność, która automatycznie wybiera i zdejmuje ze stanu odpowiedni materiał w zależności od wybranych przez klienta parametrów zlecenia.
Apaczka. Brak brak wyświetlania danych adresowych na liście przewozowym. Błąd powodował brak wyświetlania części adresu na etykiecie (numer domu)
Do magazynu dodano możliwość wymiany materiałów.
Czytaj więcejDo magazynu dodano możliwość zastosowania zamienników materiałów
Czytaj więcejWprowadzono zmianę w sortowaniu zleceń, najstarsze zlecenia na górze listy zleceń
Dodano możliwość akceptacji lub odrzucenia plików bezpośrednio z poziomu Panelu Grafika
Rozszerzenia. Allegro. Dodano możliwość wyświetlania loginu użytkownika w importowanym zamówieniu
Czytaj więcejZablokowano możliwość usunięcia konta handlowca, który posiada aktywne oferty.
Wprowadzono aktualizację systemu do najnowszej wersji 9.9
Publikacja artykułu "Jak zarządzać produkcją drukarni w systemie IwarePrint cz.2". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejZaktualizowano instrukcję techniczną "GLS" o informacje jak zmienić nadawcę paczki na etykiecie
Czytaj więcejPublikacja artykułu "Dodawanie produktu w IwarePrint 3.0. Szkolenia cykliczne". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną " Integracja z BaseLinker w Produkcji 3.0"
Czytaj więcejIntegracja z BaseLinker w Produkcji 3.0
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Magazyn 3.0. Wymagane potwierdzenie zużycia materiału przez pracownika"
Czytaj więcejW nowej wersji Magazynu dodano wymóg potwierdzenia zużycia materiału przez pracownika
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Magazyn 3.0"
Czytaj więcejWprowadzono nową wersję obsługi Magazynu
Czytaj więcej(Wersja 9.8.) Dodano możliwość ustawień ważności oferty w Module Handlowca
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Ważność oferty w Module Handlowca"
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Wyświetlanie opisu kategorii produktu"
Czytaj więcej(Wersja 9.8.) Dodano możliwość wyświetlania opisu kategorii produktu
Czytaj więcejWprowadzono aktualizacje systemu do najnowszej wersji 9.8
“Rozmowy w kolorze”. Nowy format spotkań on-line. Premiera już 02 marca br. Gościem specjalnym Adam Burzyński (spiroprint.pl). Link do wydarzenia w rozwinięciu
Czytaj więcejPublikacja artykułu "Dodatkowe przestrzenie serwerowe w IwarePrint". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną: "Możliwość podpięcia bloga w systemie"
Czytaj więcejNowa funkcjonalność (dostępna w Pakiecie Wdrożeniowym w wersji 9.7) Dodano możliwość podpięcia bloga w systemie
Czytaj więcejAktualizacja instrukcji technicznej "Automatyczny System rabatowy w Programie partnerskim wyliczany za pomocą Excela"
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Wyłączenie możliwości pobierania danych z GUS dla klientów zagranicznych"
Czytaj więcej(Wersja 9.7) Dodano możliwość wyłączenia opcji pobierania danych z GUS dla klientów zagranicznych
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Wyłączanie przycisku pobierania danych z GUS"
Czytaj więcej(Wersja 9.7) Dodano możliwość wyłączania pobierania danych z GUS w ustawieniach systemu
Czytaj więcej(Wersja 9.7) W systemie dodano walidację nr telefonu oraz ograniczenia ilości wpisywanych liczb w formularzu rejestracji i Panelu Klienta (książka adresowa) (Min 7 znaków, max 15)
(Wersja 9.7) Poprawiono chronologię listy zleceń, najnowsze zlecenia znajdują się na górze listy.
(Wersja 9.7) Ujednolicono nazwy statusów w całym systemie: [Płatności, Prepress, W realizacji, Zakończone] zamiast [Nowe, Opłacone, W realizacji, Wysłane]
Błąd nieprawidłowego wyświetlania polskich znaków w mailu. Błąd powodował występowanie nieprawidłowych znaków w mailu dotyczącym nowego zamówienia przy użyciu polskich znaków.
Błąd dotyczył nieprawidłowych danych występujących na fakturze. Błąd powodował występowanie imienia i nazwiska w podsumowaniu danych do faktury dla firm/agencji
Dodano instrukcję techniczną "Zmiana nazwy produktu w URI"
Czytaj więcej(wersja 9.7) Dodano możliwość zmiany nazwy w URI
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Tabela nadchodzących zleceń w panelu pracownika"
Czytaj więcejNowa funkcjonalność (dostępna do testów na 30 dni na wersji 9.7) Dodano tabelę nadchodzących zleceń w panelu pracownika
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Filtrowanie zleceń w panelu pracownika"
Czytaj więcej(Wersja 9.7) Dodano możliwość filtrowania zleceń w panelu pracownika
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Pobieranie FV od podwykonawców"
Czytaj więcejNowa funkcjonalność (Wersja 9.7) Dodano możliwość pobierania FV od podwykonawców
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Karta technologiczna-widoczność komentarzy"
Czytaj więcejNowa funkcjonalność (Wersja 9.7). Dodano możliwość włączania i wyłączania komentarzy do zleceń na karcie technologicznej.
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną "Widok zlecenia zależny od danego statusu druku"
Czytaj więcejNowa funkcjonalność (dostępna do testów na 30 dni na wersji 9.7) Widok zlecenia zależny od danego statusu druku
Czytaj więcejWprowadzono aktualizacje systemu do najnowszej wersji 9.7
Odświeżyliśmy wygląd ikon w kreatorze przy tworzeniu projektów w kreatorze takich jak dodaj 'Tekst', 'Obraz' czy 'Kształt'.
Publikacja artykułu "Muzeum IwarePrint". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejPublikacja artykułu "Witamy w świecie IwarePrint 3.0". Link do artykułu w rozwinięciu
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną 'Zarządzanie wieloma szablonami'
Czytaj więcejDodano instrukcję techniczną 'Możliwość zastąpienia (generowanego z szablonu) podglądu plikiem JPG.'
Czytaj więcejMożliwość zastąpienia (generowanego z szablonu) podglądu plikiem JPG.
Zarządzanie wieloma szablonami. Dodaliśmy możliwość usuwania, resetowania i kopiowania wielu plików naraz by usprawnić pracę na różnych grupach towarowych.