Wprowadzono aktualizację systemu. Lista najważniejszych zmian.
Usunięto błąd.
Błąd powodował brak wyświetlania menu Kategorie produktów przy wyłączonej opcji uproszczonego menu resellera.
Dodano paginację do widoku Zamówienia przy włączonej opcji uroszczonego menu resellera.
Dodanie możliwości włączenia lub wyłączenia kalkulatora metrów kwadratowych w ofercie handlowca oraz poprawka przeliczania jednostek.
Kalkulator jest domyślnie wyłączony.
W widoku oferty zmieniono „Zwiększ cenę o” na „Wpisz własną cenę produktu” Cena będzie nadpisywana a nie dodawana.
Dodano kalkulator metrów kwadratowych i innych produktów w podsumowaniu oferty.
Dodano ustawienia do zarządzania widocznością komentarza dodanego do zlecenia. Poprawka dotyczy wpisania autora komentarza.
Dodano możliwość zmiany terminu realizacji zlecenia w koszyku – zmiana daty realizacji całego zamówienia oraz osobnych zleceń.
Nowa funkcjonalność 'Zatwierdzenie zamówienia’
Teraz można wyłączyć klientowi możliwość opłaty lub pobierania proformy przed tym jak administrator zatwierdzi zamówienie.
Ustawienie znajduje się na początku listy „Ustawienia → Ustawienia → Ustawienia zamówień”
Po złożeniu zamówienia przez klienta, w szczegółach zamówienia w panelu administratora pojawi się przycisk „Zatwierdź zamówienie ”
Po kliknięciu na ten przycisk zamówienie się zatwierdza i pojawiają się wszystkie przyciski w Panelu klienta.
Po kliknięciu będzie wysłany mail ze zdarzenia mailingowego „Powiadomienie o zatwierdzeniu zamówienia”
Usunięto błąd.
Błąd powodował brak wyświetlania menu Kategorie produktów przy wyłączonej opcji uproszczonego menu resellera.
Dodano paginację do widoku Zamówienia przy włączonej opcji uroszczonego menu resellera.
Dodanie możliwości włączenia lub wyłączenia kalkulatora metrów kwadratowych w ofercie handlowca oraz poprawka przeliczania jednostek.
Kalkulator jest domyślnie wyłączony.
W widoku oferty zmieniono „Zwiększ cenę o” na „Wpisz własną cenę produktu” Cena będzie nadpisywana a nie dodawana.
Dodano kalkulator metrów kwadratowych i innych produktów w podsumowaniu oferty.
Dodano ustawienia do zarządzania widocznością komentarza dodanego do zlecenia. Poprawka dotyczy wpisania autora komentarza.
Dodano możliwość zmiany terminu realizacji zlecenia w koszyku – zmiana daty realizacji całego zamówienia oraz osobnych zleceń.
Nowa funkcjonalność 'Zatwierdzenie zamówienia’
Teraz można wyłączyć klientowi możliwość opłaty lub pobierania proformy przed tym jak administrator zatwierdzi zamówienie.
Ustawienie znajduje się na początku listy „Ustawienia → Ustawienia → Ustawienia zamówień”
Po złożeniu zamówienia przez klienta, w szczegółach zamówienia w panelu administratora pojawi się przycisk „Zatwierdź zamówienie ”
Po kliknięciu na ten przycisk zamówienie się zatwierdza i pojawiają się wszystkie przyciski w Panelu klienta.
Po kliknięciu będzie wysłany mail ze zdarzenia mailingowego „Powiadomienie o zatwierdzeniu zamówienia”
Edycja ilości paczek: Przekazywanie ilości paczek do generacji etykiet
Uwagi do całego zamówienia oraz Uwagi do pozycji w zamówieniu
Możliwosc wyboru danych nadawcy w ofercie
Możliwość wpisania ceny produktu z palca (przy produktach z metrami kwadratowymi)
Faktury: mozliwosc zaznaczenia ktore zamowienia sa do wystawienia zbiorowej faktury i wystawienie faktury zbiorowej recznie
Dodanie możliwości włączenia opcji wysłania maila przy zmianie godziny zakończenia realizacji
Dodanie zdarzenia mailingowego odnośnie nowego komentarza do zlecenia.
Dodanie przycisku prowadzącego do ustawienia kosztu projektu graficznego w wybranym produkcie
[Reseller 3.0][Projekty graficzne] – nowa zakładka „Projekty graficzne”
[Reseller 3.0] – update zakładki „Zamówienia” w uproszczonej wersji
[Reseller 3.0] – dodanie kosztów projektu do zakładek produktu w asortymencie
[Reseller 3.0] – zmiana modyfikatora ceny na narzut
Poprawiono braku informacji w mailu oraz logach odnośnie zmienionych parametrów. Dodanie zapisywania wybranej opcji przy punktach konta bonusowego
Ograniczenie Danych nadawcy i Odbiorcy do 25 znaków
Możliwość zmiany kosztu wysyłki w zamówieniu oraz ofercie
Możliwość zmiany widoczności plików w zleceniu (widoczny na produkcji lub
ogólnie)
Usunięto zakładki Parametry i Wykluczenia parametrów przy produktach
delegowanych
Dodano możliwość wyboru eksportu faktury wg daty sprzedaży zamiast daty
wystawienia
Uwagi do klientów widoczne podczas tworzenia oferty
Wykluczenia statusów realizacji przeniesiono z menu Ustawienia do
zakładki bezpośrednio w produkcie
Dodano możliwość wpisania ręcznie ilości paczek w zamówieniu
Wprowadzono możliwość dodania parametrów i nazwy klienta do nazwy
pobieranego pliku
Dodano integrację z Przelewy 24
Dodano możliwość wyboru paczkomatu w integracji z Apaczką
Możliwość importowania produktów z drukarni Drukomat.
Czytaj więcejZautomatyzowany proces rozstawiania resellerów.
Usunięto błąd brak numeru paczkomatu przy włączonej płatności terminowej.
Usunięto błąd brak powiadomień mailowych do klienta jeżeli do listy adresów jest dodany pracownik.
Usunięto błąd ‘ Proszę poprawić błędy’ pojawiający się przy tworzeniu oferty dla klienta z przyznanym rabatem.
Usunięto błąd ukrycie cen w magazynie jeśli są ukryte w ustawieniach pracownika.
Usunięto błąd aktualizacji kwoty paczki po zmianach w wyborze produktu.
Usunięto błąd brak możliwości wznowienia realizacji zlecenia po wstrzymaniu.
Usunięto błąd naliczania rabatu przy tworzeniu oferty przez handlowca.
Usunięto błąd nakładu po wybraniu wartości mniejszej o połowę przy tworzeniu oferty.
Usunięto błąd handlowiec BOK może złożyć zamówienie z wcześniejszą datą.
Usunięto błąd sklonowanie oferty nie resetuje jej ważności.
Zaktualizowano rozszerzenie PayU
Nowa funkcjonalność
Dodano kod QR za pomocą którego można oznaczać zamówienia jako odebrane.
Nowa funkcjonalność.
Asynchroniczne wysyłanie maili i wystawianie faktur.
Nowa funkcjonalność.
Dodano możliwość wygenerowania WZ dla całego zamówienia.
Nowa funkcjonalność.
Dodano możliwość importowania produktów z Drukomatu.
Nowa funkcjonalność.
Reseller będzie miał możliwość dodania do systemu własnych pracowników grafików.
Nowa funkcjonalność.
Dodano możliwość dodania kosztów realizacji projektu u resellera.
Usunięto błąd
Niedziałający kod od metody wysyłki w kalkulatorze dodatkowych kosztów i rabatów.
Błąd powodował, że kod: „system.cart.shipmentMethod.id” nie działał.
Usunięto błąd
Błąd powiadomienia o realizacji zamówienia.
Błąd powodował wysyłanie wielu powiadomień gdy nie zachowaliśmy kolejności zakańczania zleceń w zamówieniu.
Usunięto błąd
Po edycji parametrów nie pojawiały się parametry wykluczone.
Usunięto błąd
Błąd zmiany czasu realizacji.
Błąd powodował, że po zmianie statusu pliku w zleceniu system aktualizował i zmieniał czas realizacji zlecenia nawet gdy kliknięte zostało 'Nie zmieniaj czasu realizacji’
Usunięto błąd
Błąd przydzielonego rabatu.
Błąd powodował zresetowanie rabatu po wysłaniu oferty.
Usunięto błąd
Błąd automatycznego generowania szablonów.
Błąd powodował brak generowania szablonów na froncie sklepu.
Usunięto błąd
Wykres Gantta
Błąd polskich znaków w komentarzach.
Błąd powodować błędne wyświetlanie polskich znaków w komentarzach do zlecenia.
Aktualizacja
Wykres Gantta
Dni wolne od pracy będą automatycznie uwzględniane na wykresie.
Aktualizacja
Dodano wyszukiwanie produktów z listy przy tworzeniu oferty.
Aktualizacja
Pliki wgrane przez klientów na serwer ftp nie będą miały zmienionej nazwy.
Aktualizacja
Dodano nowe tagi w mailingu, które dotyczą listy zmienianych parametrów w zleceniu.
Dodanie możliwości wyszukiwania zleceń po nazwie produktu w kontroli zamówień
Dodanie możliwości wyboru grupy klientów do eksportu zamówień
Możliwość filtrowania zakończonych oraz niezakończonych faktur w Widoku Faktur
Poprawa błędów w filtrowaniu zamówień w „Wysyłka” -> „Filtr”. Powinno teraz wyświetlać tylko zamówienia, których status pokrywa się z filtrem.
Dodanie na szablonie 3.0 nowej formy płatności (płatność terminowa). Dzięki temu klient może samemu podjąć decyzję o użyciu płatności terminowej zamiast zwyczajnego rodzaju płatności. Na szablonach starszej wersji pozostaje to bez zmian.
Dodanie statusu preflight do odpowiedzi Get zlecenia
Czytaj więcejDodanie mozliwości wyłączenia walidacji kodu pocztowego w książce adresowej (przy sprzedaży międzynarodowej)
Czytaj więcejDodanie możliwości zwijania poszczególnych elementów tabelki przy tworzeniu lub edycji oferty w Panelu Handlowca
Przywrócono wyświetlanie cen po kliknięciu przycisku Pokaż wszystkie w zakładce Faktury terminowe.
Wprowadzono sortowanie paczek po dacie wysyłki w panelu Wysyłka 3.0
Wprowadzenie opłacenia faktur terminowych automatycznie po odznaczeniu jako „opłacona” faktury po stronie Wfirmy
Czytaj więcejMagazyn 3.0
Ukrycie w podsumowaniu zużycia materiałów w zleceniu pozycji z rezerwacją równą 0.
Dodano możliwość wyświetlenia na stronie sklepu produktów promowanych.
Czytaj więcejDodano możliwość ukrycia wyliczeń postkalkulacii dla pracownika preodukcii.
Wykres Gantta Dodano możliwość edycji czasu realizacji statusu w zleceniu.
Dodano możliwość dodawania klas CSS do wykorzystania na szablonie 3.0
Czytaj więcejMagazyn 3.0
Dodano przycisk wyświetlający listę wszystkich zamówień materiałów w systemie wraz z możliwością filtrowania.
Dodano nowy widok Odbiór os.3.0 (beta)
Zamówienia z odbiorem osobistym nie będą już traktowane jako etap produkcji (będą miały status: Zakończone / Czeka na odbiór).
Faktura / Paragon będzie generowany po oznaczeniu paczki jako odebrana.
Dodano nowy widok: Wysyłka 3.0 (beta)
Czytaj więcejWysyłka 3.0 (beta)
Automatyczne powiadomienia o nie wydrukowanych etykietach w zleceniach do wysłania danego dnia.
Wysyłka 3.0 (beta)
Dodano możliwość opóźnienia wysyłki o określoną ilość dni.
Czytaj więcejWysyłka 3.0 (beta)
Dodano możliwość edytowania adresów za pomocą Książki adresowej.
Magazyn 3.0
Dodano przycisk grupowego zamawiania materiałów.
Dodano tagi do mailingu dotyczące zmiany ceny.
Dodano możliwość blokowania wysyłania maila na dany adres za pomocą opcji regex
Czytaj więcejWłasne etykiety produktu widoczne w linkach do zleceń.
Czytaj więcejDodano wstępną kalkulację kosztów realizacji zlecenia przy tworzeniu oferty dla klienta.
Magazyn 3.0 dodano filtrowanie materiałów.
Dodano automatyczne drukowanie kart technologicznych.
Dodano możliwość wgrywania kilku plików do zlecenia po stronie panelu administracyjnego.
Dodano możliwość wyświetlenia na stronie sklepu pól dodatkowo zwracanych.
Magazyn 3.0
Zmiana działania stałych wartości materiału.
Automatyczny druk etykiet bezpośrednio na drukarce.
Czytaj więcejWyłączenie powiadomień dla klienta.
Czytaj więcejDodano możliwość włączenia/wyłączenia domyślnej widoczności komentarzy na karcie technologicznej.
Czytaj więcejWykres Gantta.
Zakończona zlecenia znikają z listy zleceń.
Wprowadzono zmiany w działaniu kalkulacji produktu przy tworzeniu oferty. Zastosowano ten sam sposób kalkulacji co w produkcie. Wsparcie dla arkusza konfiguracji parametrów oraz zbiorów wykluczeń.
Dodano możliwość udostepnienia drukarni reseller, produktów podzlecanych.
Włączenie rozszerzeń będzie możliwe dopiero po ustawieniu domeny poza .iwareprint.pl. oraz zainstalowaniu certyfikatu SSL.
Na liście faktur dodano oznaczenie, które zlecenia zostały zakończone.
Dodano filtrowanie parametrów przy tworzeniu produktu.
Wykres Gantta.
Dodano możliwość filtrowania zleceń na liście. Można filtrować po numerze zlecenia, produkcie i parametrach.
Dodano możliwość zablokowania widoczności koszyka dla niezalogowanego klienta.
Czytaj więcejDodano porównywarkę cen.
Zaktualizowano reprezentację graficzną zakończonych zleceń. Blok zakończonego zlecenia wypełnia się kolorem czarnym a nie tylko podkreśla.
Dodano poziomą linię oddzielającą stanowiska produkcyjne.
Poprawiono bezpieczeństwo haseł w systemie. Hasła będą dodatkowo szyfrowane.
Automatyczna deaktywacja źle użytego klucza API. Źle użyte klucze będą automatycznie blokowane. W przypadku zablokowania klucza w systemie pojawi się przy nim informacja „Klucz zablokowany ze względów bezpieczeństwa.”
Dodano możliwość korzystania z rozszerzenia PlaneUpload na nowej skórce sklepu.
Automatyczne anulowanie zamówień po określonej ilości dni.
Czytaj więcejZapamiętywanie produktów w koszyku klienta nawet po jego wylogowaniu.
Dodano możliwość włączenia dużego kontrastu na stronie sklepu.
Czytaj więcejDodano możliwość ustawienia i wyświetlenia w produkcie innych produktów powiązanych.
Czytaj więcejWprowadzono do systemu zaktualizowaną integrację z SMSAPI.
Czytaj więcejWprowadzono zmiany w logowaniu do panelu administracyjnego. Dodano możliwość użycia własnego loginu oraz powiadomienie mailowe o zalogowaniu. Dodano zabezpieczenie przed logowaniem botów Recaptcha.
W ustawieniach dodano opcję pozwalającą na włączenie pracownikom możliwości rozpoczynania kilku zleceń jednocześnie.
Czytaj więcejDodano możliwość składania zamówień z poziomu handlowca bez konieczność uzupełniania danych do wysyłki i faktury.
Czytaj więcejDodano możliwość wprowadzenia nazwy zlecenia podczas składania zamówienia.
Czytaj więcejWprowadzono możliwość udostępniania produktu wybranemu użytkownikowi w taki sposób, żeby pozostawał ukryty dla pozostałych.
Czytaj więcejDodano możliwość ustawienia jednego szablonu dla wielu produktów.
Czytaj więcejZmieniono mechanizm blokowania zleceń na wykresie Gantta. Zlecenia przesunięte nie będą już automatycznie blokowane.
Usunięto błąd. Zmiana statusów produkcyjnych w zleceniu nie aktualizuje się na wykresie Gantta. Błąd powodował brak aktualizacji statusów produkcyjnych na wykresie po zmianie ilości statusów w zleceniu.
Usunięto błąd. Edycja parametrów zlecenia z usługą dodatkową. Błąd powodował brak możliwości zapisania zmian po edycji parametrów w zamówieniu zawierającym usługi dodatkowe.
Ograniczono możliwość cofnięcia wykresu do trzech dni.
Cenimy sobie dobry kontakt
Grzegorz Jastrzębski Sprzedaż +48 533 025 708 grzegorz.jastrzebski@iware.pl
Copyright © 2022 Iware Software House Sp. z o.o.