Wprowadzono aktualizację systemu IwarePrint. Lista najważniejszych zmian.
Nowa funkcjonalność
Dodano kod QR za pomocą którego można oznaczać zamówienia jako odebrane.
Nowa funkcjonalność.
Asynchroniczne wysyłanie maili i wystawianie faktur.
Nowa funkcjonalność.
Dodano możliwość wygenerowania WZ dla całego zamówienia.
Nowa funkcjonalność.
Dodano możliwość importowania produktów z Drukomatu.
Nowa funkcjonalność.
Reseller będzie miał możliwość dodania do systemu własnych pracowników grafików.
Nowa funkcjonalność.
Dodano możliwość dodania kosztów realizacji projektu u resellera.
Usunięto błąd
Niedziałający kod od metody wysyłki w kalkulatorze dodatkowych kosztów i rabatów.
Błąd powodował, że kod: „system.cart.shipmentMethod.id” nie działał.
Usunięto błąd
Błąd powiadomienia o realizacji zamówienia.
Błąd powodował wysyłanie wielu powiadomień gdy nie zachowaliśmy kolejności zakańczania zleceń w zamówieniu.
Usunięto błąd
Po edycji parametrów nie pojawiały się parametry wykluczone.
Usunięto błąd
Błąd zmiany czasu realizacji.
Błąd powodował, że po zmianie statusu pliku w zleceniu system aktualizował i zmieniał czas realizacji zlecenia nawet gdy kliknięte zostało 'Nie zmieniaj czasu realizacji’
Usunięto błąd
Błąd przydzielonego rabatu.
Błąd powodował zresetowanie rabatu po wysłaniu oferty.
Usunięto błąd
Błąd automatycznego generowania szablonów.
Błąd powodował brak generowania szablonów na froncie sklepu.
Usunięto błąd
Wykres Gantta
Błąd polskich znaków w komentarzach.
Błąd powodować błędne wyświetlanie polskich znaków w komentarzach do zlecenia.
Aktualizacja
Wykres Gantta
Dni wolne od pracy będą automatycznie uwzględniane na wykresie.
Aktualizacja
Dodano wyszukiwanie produktów z listy przy tworzeniu oferty.
Aktualizacja
Pliki wgrane przez klientów na serwer ftp nie będą miały zmienionej nazwy.
Aktualizacja
Dodano nowe tagi w mailingu, które dotyczą listy zmienianych parametrów w zleceniu.
Nowa funkcjonalność
Dodano kod QR za pomocą którego można oznaczać zamówienia jako odebrane.
Nowa funkcjonalność.
Asynchroniczne wysyłanie maili i wystawianie faktur.
Nowa funkcjonalność.
Dodano możliwość wygenerowania WZ dla całego zamówienia.
Nowa funkcjonalność.
Dodano możliwość importowania produktów z Drukomatu.
Nowa funkcjonalność.
Reseller będzie miał możliwość dodania do systemu własnych pracowników grafików.
Nowa funkcjonalność.
Dodano możliwość dodania kosztów realizacji projektu u resellera.
Usunięto błąd
Niedziałający kod od metody wysyłki w kalkulatorze dodatkowych kosztów i rabatów.
Błąd powodował, że kod: „system.cart.shipmentMethod.id” nie działał.
Usunięto błąd
Błąd powiadomienia o realizacji zamówienia.
Błąd powodował wysyłanie wielu powiadomień gdy nie zachowaliśmy kolejności zakańczania zleceń w zamówieniu.
Usunięto błąd
Po edycji parametrów nie pojawiały się parametry wykluczone.
Usunięto błąd
Błąd zmiany czasu realizacji.
Błąd powodował, że po zmianie statusu pliku w zleceniu system aktualizował i zmieniał czas realizacji zlecenia nawet gdy kliknięte zostało 'Nie zmieniaj czasu realizacji’
Usunięto błąd
Błąd przydzielonego rabatu.
Błąd powodował zresetowanie rabatu po wysłaniu oferty.
Usunięto błąd
Błąd automatycznego generowania szablonów.
Błąd powodował brak generowania szablonów na froncie sklepu.
Usunięto błąd
Wykres Gantta
Błąd polskich znaków w komentarzach.
Błąd powodować błędne wyświetlanie polskich znaków w komentarzach do zlecenia.
Aktualizacja
Wykres Gantta
Dni wolne od pracy będą automatycznie uwzględniane na wykresie.
Aktualizacja
Dodano wyszukiwanie produktów z listy przy tworzeniu oferty.
Aktualizacja
Pliki wgrane przez klientów na serwer ftp nie będą miały zmienionej nazwy.
Aktualizacja
Dodano nowe tagi w mailingu, które dotyczą listy zmienianych parametrów w zleceniu.