Wprowadzono aktualizację systemu. Lista najważniejszych zmian.
Usunięto błąd.
Błąd powodował brak wyświetlania menu Kategorie produktów przy wyłączonej opcji uproszczonego menu resellera.
Dodano paginację do widoku Zamówienia przy włączonej opcji uroszczonego menu resellera.
Dodanie możliwości włączenia lub wyłączenia kalkulatora metrów kwadratowych w ofercie handlowca oraz poprawka przeliczania jednostek.
Kalkulator jest domyślnie wyłączony.
W widoku oferty zmieniono „Zwiększ cenę o” na „Wpisz własną cenę produktu” Cena będzie nadpisywana a nie dodawana.
Dodano kalkulator metrów kwadratowych i innych produktów w podsumowaniu oferty.
Dodano ustawienia do zarządzania widocznością komentarza dodanego do zlecenia. Poprawka dotyczy wpisania autora komentarza.
Dodano możliwość zmiany terminu realizacji zlecenia w koszyku – zmiana daty realizacji całego zamówienia oraz osobnych zleceń.
Nowa funkcjonalność 'Zatwierdzenie zamówienia’
Teraz można wyłączyć klientowi możliwość opłaty lub pobierania proformy przed tym jak administrator zatwierdzi zamówienie.
Ustawienie znajduje się na początku listy „Ustawienia → Ustawienia → Ustawienia zamówień”
Po złożeniu zamówienia przez klienta, w szczegółach zamówienia w panelu administratora pojawi się przycisk „Zatwierdź zamówienie ”
Po kliknięciu na ten przycisk zamówienie się zatwierdza i pojawiają się wszystkie przyciski w Panelu klienta.
Po kliknięciu będzie wysłany mail ze zdarzenia mailingowego „Powiadomienie o zatwierdzeniu zamówienia”
Usunięto błąd.
Błąd powodował brak wyświetlania menu Kategorie produktów przy wyłączonej opcji uproszczonego menu resellera.
Dodano paginację do widoku Zamówienia przy włączonej opcji uroszczonego menu resellera.
Dodanie możliwości włączenia lub wyłączenia kalkulatora metrów kwadratowych w ofercie handlowca oraz poprawka przeliczania jednostek.
Kalkulator jest domyślnie wyłączony.
W widoku oferty zmieniono „Zwiększ cenę o” na „Wpisz własną cenę produktu” Cena będzie nadpisywana a nie dodawana.
Dodano kalkulator metrów kwadratowych i innych produktów w podsumowaniu oferty.
Dodano ustawienia do zarządzania widocznością komentarza dodanego do zlecenia. Poprawka dotyczy wpisania autora komentarza.
Dodano możliwość zmiany terminu realizacji zlecenia w koszyku – zmiana daty realizacji całego zamówienia oraz osobnych zleceń.
Nowa funkcjonalność 'Zatwierdzenie zamówienia’
Teraz można wyłączyć klientowi możliwość opłaty lub pobierania proformy przed tym jak administrator zatwierdzi zamówienie.
Ustawienie znajduje się na początku listy „Ustawienia → Ustawienia → Ustawienia zamówień”
Po złożeniu zamówienia przez klienta, w szczegółach zamówienia w panelu administratora pojawi się przycisk „Zatwierdź zamówienie ”
Po kliknięciu na ten przycisk zamówienie się zatwierdza i pojawiają się wszystkie przyciski w Panelu klienta.
Po kliknięciu będzie wysłany mail ze zdarzenia mailingowego „Powiadomienie o zatwierdzeniu zamówienia”
Edycja ilości paczek: Przekazywanie ilości paczek do generacji etykiet
Uwagi do całego zamówienia oraz Uwagi do pozycji w zamówieniu
Możliwosc wyboru danych nadawcy w ofercie
Możliwość wpisania ceny produktu z palca (przy produktach z metrami kwadratowymi)
Faktury: mozliwosc zaznaczenia ktore zamowienia sa do wystawienia zbiorowej faktury i wystawienie faktury zbiorowej recznie
Dodanie możliwości włączenia opcji wysłania maila przy zmianie godziny zakończenia realizacji
Dodanie zdarzenia mailingowego odnośnie nowego komentarza do zlecenia.
Dodanie przycisku prowadzącego do ustawienia kosztu projektu graficznego w wybranym produkcie
[Reseller 3.0][Projekty graficzne] – nowa zakładka „Projekty graficzne”
[Reseller 3.0] – update zakładki „Zamówienia” w uproszczonej wersji
[Reseller 3.0] – dodanie kosztów projektu do zakładek produktu w asortymencie
[Reseller 3.0] – zmiana modyfikatora ceny na narzut
Poprawiono braku informacji w mailu oraz logach odnośnie zmienionych parametrów. Dodanie zapisywania wybranej opcji przy punktach konta bonusowego
Ograniczenie Danych nadawcy i Odbiorcy do 25 znaków
Możliwość zmiany kosztu wysyłki w zamówieniu oraz ofercie
Możliwość zmiany widoczności plików w zleceniu (widoczny na produkcji lub
ogólnie)
Usunięto zakładki Parametry i Wykluczenia parametrów przy produktach
delegowanych
Dodano możliwość wyboru eksportu faktury wg daty sprzedaży zamiast daty
wystawienia
Uwagi do klientów widoczne podczas tworzenia oferty
Wykluczenia statusów realizacji przeniesiono z menu Ustawienia do
zakładki bezpośrednio w produkcie
Dodano możliwość wpisania ręcznie ilości paczek w zamówieniu
Wprowadzono możliwość dodania parametrów i nazwy klienta do nazwy
pobieranego pliku
Dodano integrację z Przelewy 24
Dodano możliwość wyboru paczkomatu w integracji z Apaczką
Możliwość importowania produktów z drukarni Drukomat.
Czytaj więcejZautomatyzowany proces rozstawiania resellerów.
Usunięto błąd brak numeru paczkomatu przy włączonej płatności terminowej.
Usunięto błąd brak powiadomień mailowych do klienta jeżeli do listy adresów jest dodany pracownik.
Usunięto błąd ‘ Proszę poprawić błędy’ pojawiający się przy tworzeniu oferty dla klienta z przyznanym rabatem.
Usunięto błąd ukrycie cen w magazynie jeśli są ukryte w ustawieniach pracownika.
Usunięto błąd aktualizacji kwoty paczki po zmianach w wyborze produktu.
Usunięto błąd brak możliwości wznowienia realizacji zlecenia po wstrzymaniu.
Usunięto błąd naliczania rabatu przy tworzeniu oferty przez handlowca.
Usunięto błąd nakładu po wybraniu wartości mniejszej o połowę przy tworzeniu oferty.
Usunięto błąd handlowiec BOK może złożyć zamówienie z wcześniejszą datą.
Usunięto błąd sklonowanie oferty nie resetuje jej ważności.
Zaktualizowano rozszerzenie PayU
Nowa funkcjonalność
Dodano kod QR za pomocą którego można oznaczać zamówienia jako odebrane.
Nowa funkcjonalność.
Asynchroniczne wysyłanie maili i wystawianie faktur.
Nowa funkcjonalność.
Dodano możliwość wygenerowania WZ dla całego zamówienia.
Nowa funkcjonalność.
Dodano możliwość importowania produktów z Drukomatu.
Nowa funkcjonalność.
Reseller będzie miał możliwość dodania do systemu własnych pracowników grafików.
Nowa funkcjonalność.
Dodano możliwość dodania kosztów realizacji projektu u resellera.
Usunięto błąd
Niedziałający kod od metody wysyłki w kalkulatorze dodatkowych kosztów i rabatów.
Błąd powodował, że kod: „system.cart.shipmentMethod.id” nie działał.
Usunięto błąd
Błąd powiadomienia o realizacji zamówienia.
Błąd powodował wysyłanie wielu powiadomień gdy nie zachowaliśmy kolejności zakańczania zleceń w zamówieniu.
Usunięto błąd
Po edycji parametrów nie pojawiały się parametry wykluczone.
Usunięto błąd
Błąd zmiany czasu realizacji.
Błąd powodował, że po zmianie statusu pliku w zleceniu system aktualizował i zmieniał czas realizacji zlecenia nawet gdy kliknięte zostało 'Nie zmieniaj czasu realizacji’
Usunięto błąd
Błąd przydzielonego rabatu.
Błąd powodował zresetowanie rabatu po wysłaniu oferty.
Usunięto błąd
Błąd automatycznego generowania szablonów.
Błąd powodował brak generowania szablonów na froncie sklepu.
Usunięto błąd
Wykres Gantta
Błąd polskich znaków w komentarzach.
Błąd powodować błędne wyświetlanie polskich znaków w komentarzach do zlecenia.
Aktualizacja
Wykres Gantta
Dni wolne od pracy będą automatycznie uwzględniane na wykresie.
Aktualizacja
Dodano wyszukiwanie produktów z listy przy tworzeniu oferty.
Aktualizacja
Pliki wgrane przez klientów na serwer ftp nie będą miały zmienionej nazwy.
Aktualizacja
Dodano nowe tagi w mailingu, które dotyczą listy zmienianych parametrów w zleceniu.