Kolejną zmianą jaką planujemy w IwarePrint jest poprawa jakości i szybkości odpowiedzi na zgłoszenia naszych Klientów. Będzie to możliwe dzięki integracji systemu IwarePrint z profesjonalnym narzędziem do obsługi klienta jakim jest Freshdesk. Z końcem października br. wszystkich naszych Klientów przeniesiemy na nowy system Ticketów oraz Powiadomień Systemowych.
Dzięki zastosowaniu integracji z platformą Freshdesk system obsługi ticketów jak i system powiadomień są bardziej czytelne i bogatsze w nowe opcje. Teraz w bardzo prosty sposób, można przekazać nam swoje pytania, uwagi czy zgłoszenia techniczne w postaci Ticketów czy też dowiedzieć o najważniejszych wydarzeniach, aktualizacjach systemu IwarePrint. Zaletą nowego systemu jest możliwość szybkiego wglądu w aktualny status naszego zgłoszenia, zarówno z Panelu Administracyjnego jak również poprzez powiadomienie mailowe. Dodatkowo, przy wpisywaniu fraz przy zgłoszeniu ticketowym, system sugeruje nam rozwiązania naszego problemu w postaci trafnych odniesień do instrukcji czy artukułów na help.iwareprint.pl czy blog.iwareprint.pl. Kolejną funkcjonalnością jest możliwość zmiany adresu mailowego dla przychodzących powiadomień. Wprowadzając nowe opcje do systemu nie zapominamy o użytkownikach, dla których aktualny system ticketowy jest w pełni wystarczający, dlatego w każdej chwili, w prosty sposób, zwolennicy pracy na starszej wersji systemu ticketowego, mają możliwość szybkiego przełączenia się na dotychczasową wersję.
Dla obydwu rodzajów powiadomień, wyświetlana jest informacja liczbowa w Panelu Administracyjnym na kopercie dla powiadomień dotyczących Ticketów lub na dzwoneczku dla Powiadomień Systemowych
Powiadomienia Systemowe posiadają oznaczenia kolorystyczne:
niebieskie – informacja,
pomarańczowe – wiadomość systemowa,
zielone – nowa funkcjonalność.
W menu znajduje się również zakładka archiwum powiadomień. Dzięki temu żadna informacja nie zaginie i w każdej chwili można do niej powrócić.
To tylko niektóre z możliwości jakie dają nam wspomniane systemy. Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany pozwolą nam na usprawnienie procesu odpowiedzi na zgłoszenia naszych Klientów a tym samym na bardziej owocną współpracę.
Zapraszamy na wydarzenie poświęcone nowemu systemowi Ticketów. Odbędzie się w Piątek 5 listopada br o godzinie 14:00. Zapisy na naszej stronie WEBINAR’owej.
Marek Czubak
#team IwarePrint
Tester IwarePrint z kilkuletnim doświadczeniem w branży drukarskiej