Premiera 11 stycznia 2022 r. Zapisy w przedsprzedaży (do 31.12.2021) – dla potencjalnie zainteresowanych drukarni i agencji reklamowych przyjmujemy już teraz. Wersja IwarePrint 3.0 czeka w blokach startowych, żeby ruszyć w świat. Idealny system dla drukarni internetowej istnieje. Zapraszamy po więcej informacji na serwis WWW dedykowany nowemu interfejsowi graficznemu w IwarePrint 3.0
W artykule Nadciąga IwarePrint 3.0 tak pisaliśmy o zapowiadanej nowej wersji naszego systemu do zarządzania drukarnią internetową: “ Zmian będzie dużo i wprowadzane będą harmonijnie. To największa rewolucja w dziejach IwarePrint. Systematycznie, krok po kroku będziemy przybliżać Was do finalnego celu jakim będzie IwarePrint 3.0….”
Wystartowaliśmy od uruchomienia Pakietu Wdrożeniowego. Dzięki Pakietowi klient skupia się na sprzedaży, my zajmujemy się resztą. W Pakiecie Wdrożeniowym tworzymy dedykowany team do obsługi i wdrożeń indywidualnych.
Wprowadziliśmy duże zmiany w obszarze obsługi Klienta. Zdecydowanie poprawiliśmy wskaźniki reakcji na zgłoszenia obecnych klientów, zwiększyliśmy jakość naszego technicznego przewodnika po systemie.
Na bieżąco wprowadzamy mniejsze i większe funkcjonalności systemowe. Wciąż pod wersją IwarePrint 2.0. Z wszystkimi nowościami systemowymi możecie być na bieżąco dzięki zakładce Aktualizacje na naszym HELP’ie. Czas na większe zmiany systemowe, zatem pora na oficjalną komunikację pod egidą IwarePrint 3.0
Od 11 stycznia 2022 r. oficjalnie zacznie działać wersja systemu – IwarePrint 3.0
IwarePrint 3.0 zastąpi wersję 2.0 i Moduł E-commerce, którą dość mocno rozwinęliśmy w ostatnich 7 latach. Finałem wszystkich zmian zapoczątkowanych w lipcu 2021 r. ma być nowy interfejs graficzny frontu sklepu drukarni internetowej oraz zupełnie nowy widok Panelu Administracyjnego 3.0 – czyli narzędzia pozwalającego zarządzać całym procesem obiegu zlecenia. Nowy Panel Administracyjny pojawi się w systemach w drugiej połowie 2022 roku i zamknie niejako klamrą wszystkie zmiany w wersji IwarePrint 3.0.
Aktualnie jesteśmy na ukończeniu prac związanych z kodowaniem nowego interfejsu graficznego sklepu, który zawarty będzie w IwarePrint 3.0 Ta zmiana w swoim działaniu jest na tyle rewolucyjna, że już teraz warto komunikować ją jako nową wersję systemową.
Landing Page nowego interfejsu – IwarePrint.pl/3.0
Nowy wygląd i jeszcze lepsza użyteczność interfejsu – IwarePrint.pl/3.0
Nowy interfejs sklepu jest zdecydowanie bardziej dopracowany zarówno pod kątem funkcjonalności jak i wyglądu. Przy tworzeniu interfejsu uwzględniliśmy uwagi, które wcześniej zgłaszali nam aktualni klienci, sami również przejrzeliśmy rynkowe trendy. Za nami ponad 12 lat doświadczeń w pracy nad rozwojem systemu w oparciu o stały feedback z ponad 150 drukarni. Postawiliśmy na nowoczesny design i zdecydowaną poprawę użyteczności.
Twoi klienci zamówią produkty z każdego urządzenia – IwarePrint.pl/3.0
Pełna responsywność systemu otwiera możliwość zamawiania i kontrolowania zamówień z każdego urządzenia jakie tylko Twój klient ma pod ręką. Zarówno na tablecie jak i na telefonie interfejs jest czytelny, przejrzysty i łatwy w obsłudze.
Koszyk dający wygodę i prostotę użytkowania – IwarePrint.pl/3.0
W koszyku dokonaliśmy prawdziwej rewolucji. Zrezygnowaliśmy z kroków prowadzących klienta do koszyka zakupowego. Usprawniliśmy przepływ informacji i ich dostępność. Wasi klienci będą zachwyceni prostotą użytkowania.
Panel klienta z nowymi funkcjonalnościami – IwarePrint.pl/3.0
Analizując potrzeby klientów drukarni i dostęp do informacji, ułożyliśmy taki panel by dać maksymalną swobodę w działaniu. Dodaliśmy również wiele przydatnych funkcji w tym długo wyczekiwaną wysyłkę pod wiele adresów.
Blog wordpress’owy – IwarePrint.pl/3.0
W nowym interfejsie klient będzie miał możliwość podłączenia dodatkowo bloga wordpress. Dojdą tu dodatkowe kwestie konfiguracyjne (po naszej stronie) oraz hostingowe (po stronie klienta), ale samo podłączenie bloga na nowej wersji IwarePrint 3.0 będzie możliwe.
Jak edytować nowy interfejs by przybrał barwy Twojej drukarni?
Dostosujemy wygląd Twojego sklepu za Ciebie – IwarePrint.pl/3.0
W IwarePrint 3.0 i nowym interfejsie graficznym to my dopasowujemy wygląd indywidualnych grafik za klienta. W ramach miesięcznego cyklu klienci będą mieli do wykorzystania 5 godzin prac naszych programistów. Te godziny przeznaczać będziemy na indywidualne modyfikacje interfejsu za klienta. My zajmujemy się obsługą techniczną, klient skupia się na sprzedaży. Klient musi przygotować materiały graficzne (ikony produktowe, boxy, bannery) w określonych rozmiarach, my zajmujemy się ich wgraniem na sklep. W wersji podstawowej te 5 godzin przeznaczamy na modyfikacje w ramach gotowego szablonu graficznego.
Możemy również przygotować bardziej rozbudowany projekt zarówno pod kątem graficznym jak i funkcjonalnym z wykorzystaniem naszego zespołu grafików i programistów. Możemy też zająć się pełną konfiguracją sklepu. Od stworzenia produktów, poprzez wszystkie niezbędne ustawienia systemowe. Tu również zajmujemy się obsługą techniczną, aby klient mógł skupić się całkowicie na sprzedaży. My zajmujemy się jego obsługą techniczną, klient skupia się na sprzedaży.
Jak wyrazić zainteresowanie i ustalić szczegóły współpracy?
Wystraczy wyrazić zainteresowanie za pomocą formularza na stronie: IwarePrint.pl/3.0 Napisz do nas po więcej szczegółów i indywidualną ofertę. Twoje pytanie trafi w najodpowiedniejsze ręce. Jesteśmy przekonani, że dzięki IwarePrint 3.0 oddajemy na ręce klientów narzędzie, które usprawni obsługę klienta i podniesie jej poziom. Jeśli jesteście zainteresowani usprawnieniem procesów, zwiększeniem sprzedaży, wyprzedzeniem konkurencji rynkowej – zachęcamy do zapisów, umówienia demo i domówienia szczegółów. Zapewniamy pełne wsparcie wdrożenia. Dla pierwszych 60 klientów dorzucamy bonusy 🙂
Do usłyszenia!
Łukasz Głośny
#team IwarePrint