Blog

Witamy w świecie IwarePrint 3.0

Opublikowano 11 stycznia 2022

To już, jesteśmy! Wersja IwarePrint 3.0 oficjalnie zadebiutowała. Już nie stoi w blokach startowych.
Już się rozgościła. Jest dostępna dla wszystkich. Zapraszamy do testowania. 

IwarePrint.pl/3.0

Nasze oprogramowanie dedykowane dla drukarni i agencji reklamowych tworzymy już ponad 13 lat. Pamiętamy początki gdy pierwsze realizacje robiliśmy w barterze, na targi branżowe jeździliśmy w charakterze uczestnika, nie wystawcy.  Drukarze na hasło web2print pytali, ale o co chodzi? 13 lat na rynku i nic nie zapowiada by nie miało być kolejnych trzynastu. Mamy rok 2022, debiutujemy z nową wersją. 

Odnotujmy dla potomnych

iwarePRINT 1.0 2009 – 2014 

iwarePRINT 2.0 2014 – 2021

IwarePrint 3.0 2022 – ….

Specjaliści mówią, że dobrze jest wypuścić produkt na rynek gdy jest gotowy w 80 %

Osobiście nam nie wyszło..Jeśli chodzi o nowy interfejs graficzny zawarty w IwarePrint 3.0 dopieściliśmy go tak mocno, że jesteśmy przekonani o tym,  że Wasi klienci pokochają jego wygląd i użyteczność. 

Interfejs graficzny frontu sklepu to nie tylko nowy wygląd i lepsza użyteczność interfejsu, ale także kilka nowych funkcjonalności systemowych wchodzących w skład IwarePrint 3.0. To m.in. Wysyłka pod wiele adresów, Wielowzorowość – możliwość dodania plików w wielu wzorach w tym samym zleceniu. Możliwość podłączenia Blog’a np. wordpress’owego. To także zupełnie nowa ścieżka zakupowa, nowy widok produktowy i nowy panel klienta. To również stały rozwój i wsparcie techniczne dla nowego interfejsu. Pisaliśmy o tym choćby w artykule “IwarePrint 3.0 Premiera! Must have dla drukarni internetowej”.Teraz, warto zobaczyć jak działa IwarePrint 3.0 na żywym organiźmie np na naszej wersji demo. 

Na ShowRoom nowego interfejsu traficie przez stronę https://iwareprint.pl/3.0/ 

Przy okazji, będąc na ww. stronie. Jeśli jesteś naszym aktualnym klientem lub chcesz abyśmy stworzyli dla Ciebie jeszcze bardziej rozbudowany interfejs graficzny aniżeli ten, który zobaczyć możesz na wersji demo – warto zgłosić nam ten fakt za pomocą formularza na ww. stronie. Wszystkich innych zapraszamy po prostu na testy..

IwarePrint 3.0 można przetestować 

Każdy może przetestować bezpłatnie nasz system przez okres 10 dni. Gdzie? Wystarczy uruchomić system do testów https://iwareprint.pl/uruchom/ 

Co uruchamiasz na start?

Na pewno w podstawie IwarePrint 3.0 Inaczej mówiąc sklep internetowy oraz system do zarządzania organizacją i automatyzacją pracy. 

Z  IwarePrint 3.0 zwiększysz sprzedaż (jesteśmy o tym przekonani), usprawnisz obsługę klienta i podniesiesz jej poziom. To również w IwarePrint 3.0 dodasz swoje własne produkty, skonfigurujesz kurierów (wiele integracji automatycznych). To tu podłączysz płatności internetowe z popularnymi bramkami płatniczymi. To w IwarePrint 3.0 Twoi graficy sprawdzą pliki przesłane przez Twoich klientów, stworzą projekt za klienta, czy też przekażą zamówienie do dalszego etapu produkcyjnego. To dzięki IwarePrint 3.0 Twoi klienci z przyjemnością zamówią Twoje produkty z każdego urządzenia jakie masz pod ręką. 

IwarePrint 3.0 to również stały rozwój i stałe wsparcie techniczne dla nowego interfejsu. Przy nowym interfejsie graficznym IwarePrint 3.0 to zespół IwarePrint zajmuje się całościowym kodowaniem i edycją indywidualnego interfejsu sklepu. W ramach abonamentu klient otrzymuje 5 godzin w miesiącu wsparcia technicznego we wdrażaniu własnych grafik na interfejs IwarePrint 3.0

IwarePrint to dziś  duży ERP, Web2Print i MIS w jednym

IwarePrint 3.0 + 6 dodatkowych Modułów IwarePrint

Do IwarePrint 3.0 można dobierać – dodatkowe segmenty (moduły), które rozbudowują system o dodatkowe funkcjonalności. Dzięki dodatkowym modułom automatyzujesz jeszcze bardziej pracę. Dodatkowe moduły w IwarePrint to niezmiennie:  Podzlecanie, Produkcja, Handlowiec, Reseller, Preflight oraz Kreator.

Każdy z dodatkowych modułów to w praktyce dodatkowy produkt w naszym systemie. Ekstra moduły również możesz przetestować bezpłatnie przez okres 10 dni. Możesz to zrobić od razu przy starcie prac z IwarePrint 3.0 , możesz równie dobrze później, będąc naszym klientem abonamentowym. Ty decydujesz. 

Z czym wchodzimy w rok 2022? 

Debiutujemy z najbardziej kompletną wersją w historii. Finałem wszystkich zmian w IwarePrint 3.0 będzie wielka zmiana Panelu Administracyjnego  tzw. bekhendu systemu.. Ta nastąpi gdy zakończymy etap rozbudowy Modułu Produkcja. Więcej o tym piszemy w artykule „IwarePrint 3.0 – MIS i ERP dla poligrafii”

Tymczasem.. Idziemy po Was 🙂  

Jeśli chcesz zautomatyzować pracę, zoptymalizować procesy produkcyjne zapraszamy do nas. CRM, ERP, MIS i Web2Print w nowej odsłonie. Ruszamy na łowy, zamierzamy do Was dotrzeć. 

Jak zwiększyć przychody w drukarni internetowej? 

Bo o to w tym wszystkim również chodzi. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć przychody w drukarni internetowej zapraszamy  na wydarzenie. 
WEBINAR „Jak zwiększyć przychody w drukarni internetowej?”26.01.2022 r. h: 14:00 – 15:00 
Rejestracja (wymagana) jak również inne nasze wydarzenia W TYM miejscu.

Gotowy do testów już dziś ?

Super, bo my jesteśmy gotowi na Was. Nasz zespół jest do Waszej dyspozycji.
Zapraszamy do uruchomień. Jeśli macie pytania chwilę przed startem zawsze można złapać nas on-line, rezerwując 30 minutowe spotkanie w temacie IwarePrint 3.0

Czas się przetestować. Zapraszamy !

Do usłyszenia
# zespół IwarePrint

Możliwość komentowania została wyłączona.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

    IwarePrint Code & Design
    Umów się na prezentację systemu
    Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
    +48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)