Zgodnie z harmonogramem w piątek, 15.04.2022, nastąpi aktualizacja systemu IwarePrint do najnowszej wersji aktualizacyjnej v10.0. Poniżej przedstawiamy krótką zapowiedź tego, co przyniesie nowa odsłona systemu. Szczegółowe instrukcje techniczne do zleceń pojawią się natomiast bezpośrednio podczas aktualizacji. W tym celu zachęcamy do śledzenia Aktualizacji.
Zmiany w aktualizacji v10.0:
- InPost kurier – integracja;
- Zmiany w edycji parametrów zlecenia, m.in. możliwość pozostawienia ceny zlecenia bez zmian względem ceny pierwotnej;
- Lista zleceń w widoku pracownika – najnowsze zlecenia widoczne na górze listy;
- Kreator – dodatkowe kryteria oraz role parametrów, pozwalające wyświetlić dany szablon produktu tylko w sytuacji, gdy jest wybrany odpowiedni parametr;
- Moduł Rozszerzeń dostępny tylko na wersji Premium lub IwarePrint 3.0;
- System do obsługi zgłoszeń Freshdesk zmieniony z wtyczki na narzędzie wewnętrzne, co usprawni jego działanie;
- Wiele poprawek, dotyczących m.in. zakładek Kurierzy oraz Wysyłka; Rabatu na zestaw parametrów oraz mailingu w Panelu Handlowca, Rezerwacji materiału przy anulowanych zleceniach, automatycznego wystawianiu paragonów, łączenia paczek, błędów z sprawdzeniem poprawności oraz zmianą numeru telefonu.
Zapraszamy również na naszą stronę z Webinariami, gdzie już w czwartek, o godzinie 12:00 słyszymy się online na cyklicznym wydarzeniu “Nowości w IwarePrint cz. 7”, gdzie przedstawimy wszystkie powyżej opisane nowości. Zachęcamy do zapisów!
Do zobaczenia na wersji aktualizacyjnej v10.0!
Konrad Skotniczny
Customer Success Management
#team IwarePrint