Blog

Zapowiedź aktualizacji v10.0

Opublikowano 12 kwietnia 2022

Zgodnie z harmonogramem w piątek, 15.04.2022, nastąpi aktualizacja systemu IwarePrint do najnowszej wersji aktualizacyjnej v10.0. Poniżej przedstawiamy krótką zapowiedź tego, co przyniesie nowa odsłona systemu. Szczegółowe instrukcje techniczne do zleceń pojawią się natomiast bezpośrednio podczas aktualizacji. W tym celu zachęcamy do śledzenia Aktualizacji.

Zmiany w aktualizacji v10.0:

  • InPost kurier – integracja;
  • Zmiany w edycji parametrów zlecenia, m.in. możliwość pozostawienia ceny zlecenia bez zmian względem ceny pierwotnej;
  • Lista zleceń w widoku pracownika – najnowsze zlecenia widoczne na górze listy;
  • Kreator – dodatkowe kryteria oraz role parametrów, pozwalające wyświetlić dany szablon produktu tylko w sytuacji, gdy jest wybrany odpowiedni parametr;
  • Moduł Rozszerzeń dostępny tylko na wersji Premium lub IwarePrint 3.0;
  • System do obsługi zgłoszeń Freshdesk zmieniony z wtyczki na narzędzie wewnętrzne, co usprawni jego działanie;
  • Wiele poprawek, dotyczących m.in. zakładek Kurierzy oraz Wysyłka; Rabatu na zestaw parametrów oraz mailingu w Panelu Handlowca, Rezerwacji materiału przy anulowanych zleceniach, automatycznego wystawianiu paragonów, łączenia paczek, błędów z sprawdzeniem poprawności oraz zmianą numeru telefonu.

Zapraszamy również na naszą stronę z Webinariami, gdzie już w czwartek, o godzinie 12:00 słyszymy się online na cyklicznym wydarzeniu “Nowości w IwarePrint cz. 7”, gdzie przedstawimy wszystkie powyżej opisane nowości. Zachęcamy do zapisów!

Do zobaczenia na wersji aktualizacyjnej v10.0!
Konrad Skotniczny
Customer Success Management
#team IwarePrint

Możliwość komentowania została wyłączona.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

    IwarePrint Code & Design
    Umów się na prezentację systemu
    Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
    +48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)