6 października br spotkaliśmy się z Wami na naszym kolejnym, drugim webinarze z cyklu “Nowości w IwarePrint”. Zaprezentowaliśmy na nim opracowane przez nas tematy w systemie z ostatniego miesiąca. Dla przypomnienia, webinaria odbywają się w każdą pierwszą środę miesiąca, a zainteresowanych zapraszamy na najbliższe wydarzenie 3 listopada o godz 12.00 Rejestracja w TYM miejscu
1. M. E-commerce – Nowy System Ticketów i Nowy System Podpowiedzi Ticketowych
Z końcem października br. wszystkich naszych Klientów przeniesiemy na Nowy System Ticketów oraz Powiadomień Systemowych. Duży nacisk położyliśmy również na wprowadzenie automatycznych podpowiedzi systemowych. Więcej o samym systemie przeczytacie W TYM MIEJSCU
2. Moduł E-commerce. Brak możliwości pobierania plików z anulowanych zleceń
Poprawiliśmy funkcję pobierania plików z anulowanych zleceń.
Teraz wchodząc w menu Zamówienia > Anulowane > Szczegóły zlecenia, gdy zaznaczymy ikonę: “Spinacza”, plik z anulowanego zlecenia jest dostępny do pobrania.
4. Moduł E-commerce. Brak możliwości zapisu domyślnej wartości w produktach kalkulowanych
Popracowaliśmy również nad produktem kalkulowanym i wykluczeniami ukrywającymi inne parametry. Nie występuje już błąd, który skutkował brakiem możliwości zapisu domyślnej wartości w produktach kalkulowanych.
5. Moduł E-commerce. Wysyłka faktury na osobny e-mail
W systemie pojawiła się nowa funkcjonalność, która pozwala na wysyłanie faktury do zamówienia na osobny adres email, inny niż adres z którego klient składa zamówienie.
Funkcjonalność ta znajduje się w panelu administracyjnym:
Klienci > wybór klienta > Szczegóły
lub w panelu klienta:
6. IP – Sync – Zaktualizowaliśmy wersję aplikacji
Od jakiegoś czasu jest możliwość skorzystania z bezpłatnego narzędzia do edycji plików excel bezpośrednio z komputera Klienta – iP-Sync. Synchronizuje pliki excel z IwarePrint na komputer Klienta oraz znacznie znaczne przyspiesza pracę na dokumentach excel i tworzeniu kalkulatorów. Ostatnio zaktualizowaliśmy wersję do nowszej, w której nie występuje już błąd certyfikatu SSL. Ponadto zachęcamy do zaglądnięcia W TYM MIEJSCU do Bazy Wiedzy, w której znajdziecie film instruktażowy, który jest dobry narzędziem wspomagającym proces proces konfiguracji aplikacji, wskazującym jak poruszać się po systemie.
7. Aktualizacja systemów do wersji 9.4
W ostatnim czasie zaktualizowaliśmy Państwu systemy do nowszej wersji 9.4, tak, aby każdy z Was był na czasie z nowymi funkcjonalnościami o których można przeczytać W TYM MIEJSCU
8. Apaczka
Projekt Apaczka pochłania nam sporo czasu jednak nasi programiści są już na etapie finalizacji wdrożenia. W niedługim czasie integracja z serwisem apaczka.pl będzie możliwa w naszym systemie.
9. Lista Wdrożeniowa
Omówiliśmy pokrótce aktualne pozycje, które znajdują się na Liście Wdrożeniowej, o której można przeczytać W TYM MIEJSCU
Do realizacji weszły wdrożenia:
-Lista zleceń, zmiany statusów produkcji i dat danego pracownika produkcji
-Wysyłka pod wiele adresów
-InPost kurier – Integracja
Jesteśmy na etapie ustalania szczegółowej specyfikacji technicznej z naszymi Klientami.
Podczas webinaru zaprosiliśmy naszych uczestników na najbliższe wydarzenia:
14.10. godz. 12.00. M. Produkcja. Jak zarządzać produkcją drukarni w systemie IwarePrint, podczas którego podsumujemy funkcjonalności wprowadzone w zeszłym miesiącu:
-wyłączenie widoku cen pracownika produkcyjnego
-w widoku zamówienia / zlecenia zmiana historii zamówienia na zwykłą listę (produkcja)
-karta technologiczna, czy po zmianie statusu realizacji zamówienia dane (godzina rozpoczęcia/zakończenia, data) uzupełniają i aktualizują się automatycznie?
-przy zmianie daty realizacji zamówienia zapisanie poprzedniej daty w bazie i użycie jej w mailingu
Omówimy również temat rozbudowy tego modułu.
27.10. godz. 12.00. M. Podzlecanie. Dropshipping i Outsourcing w IwarePrint – automatyzacja współpracy między drukarniami i agencjami, podczas tego spotkania omówimy porozmawiamy m.in. na temat modyfikacji, które chcemy wprowadzić, a dotyczyłyby one: zakładki Prepress, dodania pod-statusów czy poruszymy temat listy zleceń pracownika-grafika. Poza tym podsumujemy funkcjonalności z zeszłego miesiąca w tym module:
-Produkt udostępniony zawiera informacje na temat rynku (kraju) pod kątem jego wysyłki,
-Przy udostępnianiu produktu, mamy możliwośc wyboru rynku (kraju) na który chcemy go udostępniać,
-Możliwość automatycznego przeliczania cen na podstawie waluty i kursu, gdzie ceny od podwykonawcy są automatycznie przeliczane na podstawie ustawionego przez nas kursu w ustawieniach zleceniodawcy,
-Tłumaczenie parametrów z zaciąganego produktu na swój sklep online.
03.11. godz. 12.00. Rozszerzenia. Integracja z Allegro w IwarePrint, spotkanie to poświęcone będzie w całości integracji z popularnym panelem sprzedażowym jakim jest Allegro. Opowiemy o korzyściach jakie przynosi ta integracja, jak również pokażemy proces obiegu zamówienia w systemie Iwareprint przy tym włączonym rozszerzeniu
03.11. godz. 12.00. Nowości w IwarePrint vol. 3, kolejne spotkanie poświęcone będzie najnowszym funkcjonalnościom czy modyfikacjom wprowadzonym do systemu Iwareprint, gdzie większość dotyczyć będzie sekcji Zamówień, a konkretnie Historii zamówień/zleceń, m.in pojawi się:
-Nowa chronologia zdarzeń w historii zamówień/zleceń,
-Dodanie informacji w historii zamówień/zleceń o wydruku karty technologicznej (M.Produkcja)
-Dodanie informacji w historii zamówień/zleceń o edycji parametrów,
-Dodanie informacji w historii zamówień/zleceń na temat zmiany ceny w zamówieniu,
-Dodanie większej liczby logów do historii zamówień/zleceń
Zapraszamy do rejestracji na te wydarzenia na naszej stronie webinarowej http://webinaria.iwareprint.pl
Zapraszamy
Zespół IwarePrint