Blog

Nowości w systemie IwarePrint cz. 3 Podsumowanie wydarzenia

Opublikowano 10 listopada 2021

3 listopada br. spotkaliśmy się z Wami na naszym kolejnym, trzecim webinarze z cyklu “Nowości w IwarePrint”. Informowaliśmy Was o tym, co wydarzyło się w ciągu 30 dni od naszego ostatniego spotkania. Materiały z tego webinaru w formie nagrania udostępniamy Wam na naszej stronie: https://webinaria.iwareprint.pl/. Dla przypomnienia, webinaria odbywają się w każdą pierwszą środę miesiąca, a zainteresowanych zapraszamy na najbliższe wydarzenie 1 grudnia o godz. 12.00

Rejestracja w TYM miejscu 

1. M. E-commerce – Nowy System Ticketów i Nowy System Podpowiedzi Ticketowych

Działanie nowego systemu Ticket Tracking jest analogiczne jak w starym systemie do obsługi ticketów, natomiast warto przyjrzeć się nowej funkcjonalności w automatycznych powiadomieniach systemowych. Informacje zawarte w powiadomieniach, dopasowywane są do naszych wyszukiwań w oparciu o aktualizowany na bieżąco przewodnik techniczny https://help.iwareprint.pl/.

Więcej na temat Nowego Systemu Ticketów i Nowego Systemu Podpowiedzi Ticketowych można dowiedzieć się w TYM miejscu

2. Chat

Dodaliśmy do systemu również możliwość innej formy kontaktu z nami, w formie chatu, dostępnej na naszej stronie https://iwareprint.pl/. Chat ten jest połączony ze wspomnianym powyżej nowym System Ticket Tracking

3. M. E-commerce. Widok historii zamówień

Nowa chronologia zdarzeń w historii zamówień/zleceń

Uporządkowaliśmy chronologicznie zdarzenia w widoku listy w zakładce historia zleceń/zamówień Teraz najnowsze zdarzenia wprowadzane podczas realizacji zlecenia pojawiają się na górze listy.

Informacja na temat edycji parametrów

Teraz, jeśli edytujemy parametr w zamówieniu, to w historii zdarzeń otrzymujemy informację o dokonanej edycji

Informacja na temat zmiany ceny w zamówieniu

W systemie pojawia się również informacja o zmienionej uprzednio przez nas cenie.

Zwiększenie liczby logów w historii zamówień/zleceń

Zwiększyliśmy znacznie ilość zawartych informacji na liście zdarzeń w historii zamówień/zleceń, które możemy swobodnie przewijać.

Informacja w historii zamówień/zleceń o usuniętym pliku z zamówienia

W sytuacji, gdy usuniemy plik z zamówienia, informacja na temat usunięcia pliku jest również widoczna w historii zamówień/zleceń.

4. M. Produkcja. Widok historii zamówień. Informacja o wydruku karty technologicznej

Klienci korzystający z Modułu Produkcja, w historii zamówień/zleceń otrzymują informację na temat wydrukowania karty technologicznej. To przydatna funkcjonalność na etapie produkcyjnym.

5. M. E-commerce. Możliwość zaciągania danych z GUS przy rejestracji

To nowa, bardzo przydatna funkcjonalność weryfikacji klienta po automatycznej integracji z GUS zarówno po stronie klienta-nowego użytkownika jak i z panelu administracyjnego.

6. M. E-commerce. Zakładka dotycząca Faktur Proforma

Dodaliśmy funkcjonalność, przydatną w momencie poszukiwań wystawionych faktur proform. Można je znaleźć w panelu administracyjnym.

7. Lista wdrożeniowa. Usunięto funkcję “współdziel koszt”

Z racji wprowadzenia Pakietu Wdrożeniowego (LINK), który poszerza zakres naszych działań, usunęliśmy opcję współdzielenia kosztów z Listy Wdrożeniowej

8. Lista Wdrożeniowa

Żeby dane wdrożenie z Listy Wdrożeniowej było przez nas realizowane, konieczne jest stworzenie specyfikacji technicznej. Taki dokument to zbiór najważniejszych danych w temacie danego wdrożenia. Na założonych na Slacku kanałach pod pojedyncze wdrożenia, dla ułatwienia i przyspieszenia prac, udostępniliśmy naszym Klientom szablon specyfikacji technicznej, który jest przydatnym narzędziem dla autora pomysłu na dane wdrożenie.

9. Powiadomienia Push

Nowością w naszym systemie są również powiadomienia Push w postaci ikony dzwonka na naszej stronie internetowej https://help.iwareprint.pl/, po włączeniu których będziemy otrzymywać powiadomienia o nowych funkcjonalnościach, aktualizacjach czy wydarzeniach

Standardowo podczas webinaru zaprosiliśmy naszych uczestników na pozostałe wydarzenia:

17.11.2021 godz. 12.00 Presentation of the IwarePrint system in English – Prezentacja systemu w języku angielskim

24.11.2021 godz. 12.00 Integracja z Allegro

1.12.2021 godz. 12.00 Nowości w IwarePrint vol.4

Zapraszamy do rejestracji na te wydarzenia na naszej stronie webinarowej:

http://webinaria.iwareprint.pl 

Zapraszamy

Zespół IwarePrint

Możliwość komentowania została wyłączona.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

    IwarePrint Code & Design
    Umów się na prezentację systemu
    Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
    +48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)