Słów kilka o aktualizacjach systemowych w IwarePrint w cyklu miesięcznym. Aktualizacje systemowe to nic innego jak nowe funkcjonalności, które wprowadzamy do systemu samodzielnie, głosami naszych klientów z Listy Wdrożeniowej czy też dzięki sugestią innych użytkowników IwarePrint. Za pomocą aktualizacji systemowych eliminujemy również błędy systemowe.
W naszych czasach gdy przestaniesz przeć do przodu, zaczynasz się cofać. Jest to szczególnie prawdziwe w branży internetowej. Nowe oprogramowanie powstaje każdego dnia. Giganci w postaci Google, Meta, Apple czy Microsoft nadają tempa, którego wszyscy chcąc nie chcąc muszą dotrzymać.
Jednak samo pędzenie przed siebie nie oglądając się do tyłu, może wiązać się z problemami. W przypadku IwarePrint mnogość funkcjonalności wprowadzanych w trybie dość nie systematycznym (właściwie lepszym określeniem byłoby w trybie ciągłym) spowodował większą ilość błędów. W momencie uruchomienia IwarePrint 3.0 postanowiliśmy usystematyzować wprowadzanie aktualizacji systemu IwarePrint. Postawiliśmy na przejrzystość i porządek:
Wersja aktualizacji systemowej | Ostatni dzień przyjmowania zgłoszeń na nowe funkcjonalności | Ostatni dzień wdrażania nowych funkcjonalności | Ostatni dzień testów nowych funkcjonalności | Dzień aktualizacji na systemach klientów |
10.0 | 18.03.2022 | 01.04.2022 | 08.04.2022 | 15.04.2022 |
10.1 | 18.04.2022 | 01.05.2022 | 08.05.2022 | 15.05.2022 |
10.2 | 18.05.2022 | 01.06.2022 | 08.06.2022 | 15.06.2022 |
Taki system aktualizacji IwarePrint pozwala na czytelną komunikację z klientami
Działowi Programistów oraz Testerów IwarePrint daje niezbędny czas na wprowadzenie funkcjonalności oraz odpowiednie ich przetestowanie. Minimalizujemy również ryzyko błędów, które mogą występować przy aktualizacjach systemowych.
Gdzie można zobaczyć najnowsze aktualizacje systemowe?
Klienci, którzy korzystają z naszego systemu, nowe aktualizacje widzą bezpośrednio w swoich systemach w cyklu wspomnianym powyżej. Aktualizacje prezentujemy również zawsze na żywo na cyklicznych wydarzeniach online tj. webinar “Nowości w systemie IwarePrint”. Wydarzenie odbywa się zawsze w połowie miesiąca. Rejestrować można się na naszej stronie webinarowej – TUTAJ. Lista wprowadzonych aktualizacji systemowych dostępna jest również na naszym Help’ie w TYM miejscu.
Czy mogę otrzymać informacje o aktualizacjach wcześniej?
Tym wszystkim, których interesuje temat optymalizacji pracy w drukarni, sprzedaży on-line, aktualizacji systemowych IwarePrint, zachęcamy do zapisywania się na newsletter, oraz włączenie powiadomień na naszej stronie. Dzięki temu nie przegapicie żadnych nowości, które szykujemy.
Pozdrawiamy!
Zespół IwarePrint