Staramy się wsłuchiwać w głosy naszych Klientów. Te od dawna wskazywały na chęć aktywnego uczestnictwa w tworzeniu Listy wdrożeniowej (LW) czy nawet samego jej podglądu. Poznajcie najważniejsze zasady działania Listy Wdrożeniowej.
Na przestrzeni ostatnich miesięcy toczyliśmy wiele dyskusji z Klientami o tym magicznym narzędziu. Pomysły były mniej lub bardziej udane – od tworzenia grup na Social media, korzystania z dostępnym CRM`ów, po stworzenie prostej, ogólnodostępnej Listy.
Postanowiliśmy pójść krok dalej i oddać Klientom pod głosowanie całą Listę Wdrożeniową, która jest już dostępna wewnątrz systemu iwarePRINT.
Panel Listy Wdrożeniowej dostępny jest z poziomu systemu – przycisk otwierający Listę znajdziemy w górnym menu
Na sam początek zobaczymy Panel „Lista wdrożeń„. To tutaj znajdują się wszystkie aktualnie realizowane wdrożenia oraz te, które są na liście do głosowania.
Realizowane wdrożenia – To okno zobaczymy dopiero za miesiąc, gdy pierwsze funkcjonalności zostaną wybrane do realizacji. Okno to będzie przedstawiać aktualnie realizowane wdrożenia oraz ich status postępu.
Wdrożenia pod głosowanie – Tutaj znajduje się lista wszystkich propozycji funkcjonalności, na które będzie można oddawać swoje głosy. Wdrożenia oznaczone są modułami, a sama lista posortowana jest ilością głosów już oddanych na dane zgłoszenie.
Co oznaczają poszczególne kolumny?
Ilość głosów – liczba głosów już oddanych na daną funkcjonalność.
Wdrożenie – nazwa danego wdrożenia. Po rozwinięciu dostępny jest także jego opis.
Koszt wdrożenia – jeżeli jesteś zainteresowany danym wdrożeniem, ale nie uzyskuje ono wystarczającej ilości głosów, możesz opłacić to wdrożenie, by zostało przekazane do realizacji. Koszt nie oznacza, że za wdrożenie trzeba zapłacić. Jeżeli funkcjonalność zbierze największą liczbę głosów – przejdzie do realizacji bez dodatkowych kosztów.
Współdziel koszt – ta kolumna odnosi się do poprzedniej. Jeżeli kilku Klientów jest zainteresowanych danym wdrożeniem, to mogą oni współdzielić koszt między sobą.
Samo wyrażenie chęci do niczego nie zobowiązuje – jest tylko sumą poglądową. Można zarówno oddać głos na wdrożenie jak i wyrazić chęć współdzielenia kosztów. Dalsze ustalenia co do płatnego wdrożenia będą miały miejsce po zebraniu odpowiedniej ilości Klientów zainteresowanych.
Czas – czas, jaki jest potrzebny na zrealizowanie danego wdrożenia. Wyrażony jest w dniach roboczych.
Jak funkcjonuje lista wdrożeniowa?
Aktualizacja 10.2020
Głosować można przez cały miesiąc. Wdrożenia z największą liczbą głosów zostają przekazane do realizacji. W następnym miesiącu punkty do głosowania ulegają także odnowieniu. Lista wdrożeń realizowana jest zawsze w trybie 90 dni roboczych do przodu. Następne wdrożenie z kolejki przejdzie do realizacji, gdy zwolni się odpowiednia ilość dni na liście. Głosy oddane na wdrożenia są liczone automatycznie oraz przechodzą one na następny miesiąc.
Liczba głosów
Wdrożenia mają limity głosów – na jedno wdrożenie nie możemy oddać więcej, niż 10 naszych głosów na miesiąc. Oznacza to, że jeżeli zagłosujemy na dane zgłoszenie dziesięć razy dnia 11 stycznia, to kolejne nasze dziesięć głosów na to samo wdrożenie będzie można oddać 11 lutego.
Liczba głosów, zależna jest od liczby posiadanych modułów:
1 Moduł – 5 głosów
2 Moduły – 10 głosów
3 Moduły – 15 głosów
4 Moduły – 20 głosów
5 moduły i więcej – 25 głosów
Dodatkowe punkty uzyskać można za:
Stałe korzystanie z własnego serwera FTP – 3 głosy
Korzystanie z Rozszerzenia Planeupload – 1 głos
Pomysł na funkcjonalność na Listę Wdrożeniową – 1 głos
Udział w Webinarium Szkoleniowym – 5 głosów
Korzystanie z innych Rozszerzeń dodatkowych w iP – 1 głos
Należy jednak pamiętać, że niewykorzystane głosy nie przechodzą na następny miesiąc!
Aktualizacja 10.2021
Współdziel koszt – Usunięto możliwość współdzielenia kosztu wdrożenia między klientami zainteresowanymi danym wdrożeniem.