Z ogromną przyjemnością zapraszamy na trzecie już spotkanie on-line z cyklu “Nowości w systemie Iwareprint”. Webinar odbędzie się 3 listopada br. o godzinie 12.00, podczas którego pokażemy nad czym pracowaliśmy od naszego ostatniego spotkania, opowiemy co nowego pojawiło się w systemie. Pod koniec spotkania skupimy się nad odpowiedziami na Wasze pytania czy wątpliwości.
Możecie szybko zarejestrować się W TYM MIEJSCU.
Transmisję z wydarzenia prowadzimy na naszej stronie webinarowej tj. https://webinaria.iwareprint.pl/
Nasze prace krążą wokół:
-Nowej chronologii zdarzeń w historii zamówień/zleceń,
-Dodania informacji w historii zamówień/zleceń o wydruku karty technologicznej (M.Produkcja),
-Dodania informacji w historii zamówień/zleceń o edycji parametrów,
-Dodania informacji w historii zamówień/zleceń na temat zmiany ceny w zamówieniu,
-Dodania większej liczby logów do historii zamówień/zleceń,
-Dodania informacji w historii zamówień/zleceń o usuniętym pliku z zamówienia,
-Możliwości zaciągania danych z GUS przy rejestracji,
-Dodania w Panelu Administracyjnym listy zawierającej Faktury Proformy,
-Dodania informacji/komunikatu przy chęci skorzystania z funkcji dostępnej w danym module, na temat jej dostępności tej opcji w momencie zakupu dedykowanego modułu,
-Zakończenia prac nad Apaczka.pl
Powyższe pojawi się niebawem w systemie, ale lepiej zobaczyć na żywo, dlatego zapraszamy do spotkania z nami 3 listopada br.o godzinie 12.00
Podsumowanie drugiego wydarzenia Nowości w systemie IwarePrint możecie zobaczyć W TYM MIEJSCU.