Blog

Nowości w systemie IwarePrint cz.3

Opublikowano 26 października 2021

Z ogromną przyjemnością zapraszamy na trzecie już spotkanie on-line z cyklu “Nowości w systemie Iwareprint”. Webinar odbędzie się 3 listopada br. o godzinie 12.00, podczas którego pokażemy nad czym pracowaliśmy od naszego ostatniego spotkania, opowiemy co nowego pojawiło się w systemie. Pod koniec spotkania skupimy się nad odpowiedziami na Wasze pytania czy wątpliwości. 

Możecie szybko zarejestrować się W TYM MIEJSCU.

Transmisję z wydarzenia prowadzimy na naszej stronie webinarowej tj. https://webinaria.iwareprint.pl/

Nasze prace krążą wokół:

-Nowej chronologii zdarzeń w historii zamówień/zleceń, 

-Dodania informacji w historii zamówień/zleceń o wydruku karty technologicznej (M.Produkcja), 

-Dodania informacji w historii zamówień/zleceń o edycji parametrów, 

-Dodania informacji w historii zamówień/zleceń na temat zmiany ceny w zamówieniu, 

-Dodania większej liczby logów do historii zamówień/zleceń,

-Dodania informacji w historii zamówień/zleceń o usuniętym pliku z zamówienia,

-Możliwości zaciągania danych z GUS przy rejestracji,

-Dodania w Panelu Administracyjnym listy zawierającej Faktury Proformy,

-Dodania informacji/komunikatu przy chęci skorzystania z funkcji dostępnej w danym module, na temat jej dostępności tej opcji w momencie zakupu dedykowanego modułu,

-Zakończenia prac nad Apaczka.pl

Powyższe pojawi się niebawem w systemie, ale lepiej zobaczyć na żywo, dlatego zapraszamy do spotkania z nami 3 listopada br.o godzinie 12.00
Podsumowanie drugiego wydarzenia Nowości w systemie IwarePrint możecie zobaczyć W TYM MIEJSCU.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

    IwarePrint Code & Design
    Umów się na prezentację systemu
    Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
    +48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)