Płatności – tu trafiają zamówienia oczekujące na płatność, wyjątkiem są płatności terminowe. Zamówienia opłacone i za pobraniem automatycznie przechodzą do Prepress.
Prepress – na tym etapie można przydzielić grafika, w szczegółach zamówienia pobrać pliki klienta lub wysłać przypomnienie o ich wgraniu. Po sprawdzeniu i zaakceptowaniu zlecenia przez grafika przekazywane jest ono na produkcję.
Produkcja – podgląd zamówień ze statusem W druku. W przypadku rozbudowy systemu o moduł Produkcja, uzyskujemy dostęp do funkcji tworzenia nowych, przydzielania i śledzenia statusów druku dla każdego z produktów.
Wysyłka – ekran zamówień, które znajdują się na etapie wysyłki lub zostały wysłane.
Faktury – poza ich wystawianiem i archiwizacją, można tu dostosować szablon faktur do własnych potrzeb.
Płatności terminowe – w tym miejscu oczekują na płatność zlecenia klientów, którzy zostali zdefiniowani w Ustawieniach > Ustawienia płatności terminowych.
Reklamacje – tu trafiają reklamacje zgłoszone przez klientów w ich panelu.
Zakończone, Anulowane, Wszystkie – ekrany z zamówieniami z podziałem na kategorie.
W tym widoku znajduje się filtr zamówień. Można filtrować zamówienia po numerze zamówienia, dacie złożenia, dacie zmiany statusu, po użytkowniku lub po statusie druku.
Można tu również podejrzeć zamówienia produktów za punkty.
Zakładka Ustawienia pozwala zdefiniować format nazewnictwa zamówień oraz czas, po jakim zamówienie jest zagrożone opóźnieniem i opóźnione.
Z tego miejsca dostępna jest funkcja eksportu zamówień oraz usuwania zamówień i faktur.
Faktury dla resellerów – wystawianie faktur dla resellserów (tylko z modułem resellerskim)
Opcjonalnie:
Podzlecone – Widoczne przy włączonym module Podzlecania.
Płatności terminowe zamówień podzleconych – Widoczne przy włączonym module Podzlecania
Możliwość komentowania została wyłączona.
Cenimy sobie dobry kontakt
Grzegorz Jastrzębski Sprzedaż +48 533 025 708 grzegorz.jastrzebski@iware.pl
Copyright © 2022 Iware Software House Sp. z o.o.