Zmiany daty realizacji zamówienia można dokonać przechodząc do szczegółów danego zamówienia a następnie klikając na niebieski napis “Zmień”, który znajduje się przy aktualnej dacie.
Następnie wybieramy nową datę, ustawiamy godzinę i zapisujemy zmiany.
Przy zmianie daty realizacji zamówienia, w powiadomieniu mailowym otrzymujemy informację o poprzedniej oraz nowej dacie realizacji zamówienia. Jedna i druga data widnieje w systemie. Ponadto w przypadku ustawienia godziny na 00:00, w powiadomieniu mailowym nie otrzymujemy informacji na temat godziny realizacji zamówienia.
Wiadomość, gdy ustawimy godzinę
Możliwość komentowania została wyłączona.
Strona dedykowana Modułowi Podzlecania. Zobacz pełną listę drukarni korzystających.
PrzejdźCenimy sobie dobry kontakt
Grzegorz Jastrzębski Sprzedaż +48 533 025 708 grzegorz.jastrzebski@iware.pl
Copyright © 2022 Iware Software House Sp. z o.o.