кет казино онлайн pin up
arrow back

Menu – Klienci

uwaga
Uwaga!

Multiuser pozwala użytkownikom na podzielenie się kontem klienta z wieloma adresami email.

Co znajduje się w zakładce?

Klienci

Zakładka Klienci pozwala na:

Wyświetlenie listy klientów

Lista klientów pozwoli Tobie na ich szybką kontrolę. Możesz:

  • manualnie dodawać i usuwać klienta z newslettera,
  • dostać się do szczegółów danego klienta,
  • filtrować wyświetlanie klientów dodanych do poszczególnych grup,
  • szybko edytować ich grupy.

Zalogować jako klient

Możesz również wyszukać odpowiedniego klienta klikając w pole wyboru i wpisując potrzebne informacje (email, imię lub nazwisko).

Po wybraniu klienta i kliknięciu przycisku „Zaloguj” zostaniesz zapytany czy na pewno chcesz się zalogować. Jeśli klikniesz „OK” zostaniesz zalogowany jako ten klient i dostaniesz możliwość przejścia do jego szczegółów albo do sklepu zalogowany jako ten klient.

Sprawdzić klientów nieaktywowanych

Jeśli w zakładce Ustawienia > Ustawienia główne wybrałeś:

Rejestracja / zamawianie: Rejestracja z aktywacją.

Klienci nie będą w stanie zalogować się do swoich kont bez kliknięcia w link aktywacyjny wysłany na podany przez nich adres email. Jeśli z jakiegoś powodu mail aktywacyjny do nich nie dotarł: (źle podany adres email, źle skonfigurowane konto SMTP) możesz aktywować konto manualnie klikając na odnośnik „Akceptuj”.

Dodać klienta

Jeśli potrzebujesz dodać klienta z panelu administracyjnego możesz to zrobić z tego widoku.
Jeżeli w zakładce Ustawienia > Ustawienia główne wybrałeś:

Zaczytywanie danych z GUS: Tak

Będziesz mógł dodając klienta firmowego zaciągnąć potrzebne dane do faktury przy pomocy numeru NIP. Więcej informacji tutaj.

Eksportować klientów

Formaty eksportu klientów możesz ustawić w Ustawienia > Formaty Eksportu. Informację jak to zrobić znajdziesz tutaj.
Jeśli potrzebujesz, możesz ustalić zakres czasu kiedy składane były zamówienia przy pomocy dwóch pól z datą „Data od (opcjonalnie do zamówień)” oraz „Data do (opcjonalnie do zamówień)”.

Po kliknięciu na przycisk „Eksportuj” będziesz mógł pobrać plik w formacie, który wybrałeś.

Grupy klientów

Zakładka Grupy klientów pozwala na:

Wyświetlenie listy grup klientów

Lista grup klientów pozwoli Tobie na ich szybką kontrolę. Możesz:

  • Wyszukać grupy klientów,
  • Edytować poszczególne grupy klientów,
  • Usunąć niepotrzebne grupy klientów.

Dodać grupę klientów

Po utworzeniu grupy klientów (np. stali klienci, resellerzy, etc.) można przyporządkować do niej klientów. Grupy ułatwiają zarządzanie m.in. rabatami oraz listami mailingowymi.
Istnieje także możliwość wyświetlania produktów tylko dla określonej grupy klientów (Asortyment > produkt > Zasady widoczności).

Multiuser

By ta zakładka się pojawiła należy włączyć ją w zakładce Ustawienia > Ustawienia główne.
Więcej informacji można znaleźć tutaj

Zakładka Multiuser pozwala na:

Wyświetlenie listy Multiuserów

Lista Multiuserów pozwoli Tobie na ich szybką kontrolę. Możesz:

  • Wyszukać multiuserów,
  • Edytować poszczególnych multiuserów,
  • Usunąć niepotrzebnych multiuserów.

Dodać multiusera

Za pomocą pola wyboru możesz wybrać, do którego klienta przydzielasz multiusera.
Możesz również ustalić jakie uprawnienia będzie miał dany multiuser:

  • Administracja kontem,
  • składanie zamówień,
  • dokonywanie płatności,
  • dodawanie plików,
  • akceptacja plików.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

    IwarePrint Code & Design
    Umów się na prezentację systemu
    Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
    +48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)