кет казино онлайн pin up
arrow back

Zdarzenia mailingowe – lista zdarzeń

uwaga
Uwaga!

Oto lista dostępnych w systemie zdarzeń mailingowych i akcji, przy których są wyzwalane:

Zdarzenie Wyzwalacz
Nowe zamówienie Złożenie zamówienia (kliknięcie: ‚potwierdź zamówienie’)
Zamówienie zostało opłacone Zaksięgowanie wpłaty (opłacone przez PayU/Paypal lub ręczna zmiana statusu)
Zlecenie w realizacji Zmiana statusu zlecenia na ‚w realizacji’
Paczka została wysłana Zmiana statusu zlecenia na ‚wysłane’
Zlecenie zostało anulowane Zamian statusu zlecenia na ‚anulowane’
Aktywacja konta użytkownika Założenie konta z wymogiem aktywacji
Aktywacja konta agencji Założenie konta ‚Agencja’ z wymogiem aktywacji
Resetowanie hasła Kliknięcie przycisku ‚Przypomnij’ w widoku logowania
Kod rabatowy brak
Informacje o plikach w zleceniu Kliknięcie ‚Wyślij wiadomość email z informacją o plikach’
Informacja o wysyłce (DPD) Po wygenerowaniu listów przewozowych DPD
Potwierdzenie konta newslettera Kliknięcie linku aktywującego w mailu potwierdzającym zapisanie do newslettera
Nowy użytkownik b2b (subkonto) brak
Zmiana danych logowania użytkownika b2b (subkonto) brak
Zamówienie na punkty Złożenie zamówienia za punkty (kliknięcie ‚wybierz ten prezent’)
Zakończenie realizacji zlecenia Zamiana statusu na ‚zakończone’
Zlecenie gotowe do odbioru (odbiór osobisty) Po zmianie statusu na ‚wysłane’ dla odbioru osobistego
Nowe zamówienie (za pobraniem) Złożenie zamówienia, wybór przesyłki za pobraniem
Zakończenie realizacji zamówienia Zmiana statusu wszystkich zleceń w zamówieniu na wysłane/zakończone
Zamówienie w realizacji Zamówienie przechodzi do statusu ‚w druku’
Nowy plik w zamówieniu Dodanie pliku przez klienta
Plik w zamówieniu zmienił status Oznaczenie pliku jako zaakceptowanego/odrzuconego
Nowy komentarz do zamówienia projektu Po dodaniu komentarza do zamówienia projektu przez klienta
Notyfikacja o propozycjach projektów Po wysłaniu w systemie propozycji projektów dla klienta
Nowe zamówienie (płatność terminowa) Złożenie zamówienia przez klienta z płatnością terminową
Nowe zamówienie próbek Wypełnienie formularza zamówienia nowych próbek
Przypomnienie o zapłacie Przy kliknięciu ‚wyślij przypomnienie o opłaceniu’
Przypomnienie o wgraniu plików Przy kliknięciu ‚wyślij przypomnienie o wgraniu plików’
Wysłanie własnego formularza Po wypełnieniu formularza na stronie wygenerowanego w formularzach własnych
Nowa faktura Po wygenerowaniu faktury w systemie
Powiadomienie o nowej oferty do klienta Po wysłaniu oferty z modułu handlowca
Powiadomienie o aktualizacji oferty do klienta Po wprowadzeniu zmian w ofercie
Powiadomienie o nowym komentarzu do zlecenia widzialnym dla klienta
Powiadomienie o nowym użytkowniku
Powiadomienie o nowej reklamacji
Kupon rabatowy po opłaceniu zamówienia
Powiadomienie o zamówieniu express
Powiadomienie o nowym pliku proof
Powiadomienie o zmianie statusu pliku proof
Handlowiec dodał nowego użytkownika
Zlecenie w statusie wysyłka (odbiór osobisty)
Zmiana ceny zlecenia

Możliwość komentowania została wyłączona.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

    IwarePrint Code & Design
    Umów się na prezentację systemu
    Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
    +48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)