arrow back

Automatyczny System rabatowy w Programie partnerskim wyliczany za pomocą Excela

uwaga
Uwaga!

Ważne! W celu poprawnego naliczania rabatu zależnego od daty rejestracji klienta, arkusz kalkulacyjny musi być przygotowany za pomocą programu LibreOffice

Termin wdrożenia: 2020-03-04

Aktualizacja: 7.1.2

Funkcjonalność pozwala na stworzenie własnego, automatycznego systemu rabatowego, który za pomocą arkusza kalkulacyjnego będzie naliczał odpowiednią wysokość rabatu po spełnieniu przez klienta określonych warunków.

Wszystkie niezbędne ustawienia znajdują się w zakładce: 

Ustawienia > Kalkulator dodatkowych kosztów i rabatów

Pierwszym krokiem do stworzenia systemu rabatowego jest podjęcie decyzji jakie warunki musi spełnić klient aby otrzymać rabat. Ustawiamy je za pomocą pól wprowadzanych. Lista dostępnych typów widoczna jest na poniższym zdjęciu

Kolejnym etapem jest stworzenie kalkulatora, który będzie wyliczał rabat uwzględniając wcześniej wybrane typy pól wprowadzanych. Następnie trzeba ten kalkulator wgrać do systemu w zakładce Asortyment > Kalkulatory, klikając przycisk Dodaj.

Następnie ponownie przechodzimy do zakładki: Ustawienia > Kalkulator dodatkowych kosztów i rabatów i przypisujemy odpowiednie pola z arkusza.

Po zapisaniu zmian rabat będzie naliczany w sposób automatyczny po spełnieniu przez klienta ustawionych wcześniej warunków.

Ważne! W celu poprawnego naliczania rabatu zależnego od daty rejestracji klienta, arkusz kalkulacyjny musi być przygotowany za pomocą programu LibreOffice

Możliwość komentowania została wyłączona.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

    IwarePrint Code & Design
    Umów się na prezentację systemu
    Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
    +48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)