Funkcjonalność pozwala na automatyczne rozstawianie resellerów podczas którego kopiowana jest przygotowana wcześniej drukarnia reseller.
Proces przebiega w następujący sposób. W pierwszej kolejności przygotowujemy prototypowego resellera który będzie potem kopiowany przy tworzeniu kolejnych resellerów. Następnie umieszczamy na stronie link do formularza zgłoszeniowego. Klient zgłasza chęć współpracy za pomocą wcześniej wspomnianego formularza zgłoszeniowego. Drukarnia główna musi zaakceptować zgłoszenie. Klient może sam uruchomić instalator klikając w link w mailu potwierdzającym akceptacje lub może to zrobić drukarnia główna.
Przygotowanie resellera do kopiowania
Przygotowanie resellera, który będzie później kopiowany przy rozstawianiu kolejnych przebiega w sposób, który jest już szczegółowo opisany na naszym helpie. Poniżej znajdują się linki do instrukcji poszczególnych kroków.
Gdy nasz prototyp będzie gotowy przechodzimy do menu Ustawienia > Ustawienia > Ustawienia główne i z listy rozwijanej w pozycji Reseller – zapytania o program resellerski – prototyp wybieramy stworzonego wcześniej resellera.
Formularz zgłoszeniowy do programu resellerskiego
Formularz zgłoszeniowy znajduje się pod adresem: http://domena drukarni głównej/reseller/request
Będzie dostępny dopiero po włączeniu w Ustawienia > Ustawienia > Ustawienia główne w pozycji Reseller – zapytania o program resellerski – włączone (beta) z listy wybieramy Tak
Ten link można wysłać bezpośrednio do agencji z którą chcemy współpracować lub umieścić go na stronie sklepu. Przykładowo można go umieścić w górnym menu jak na screenie poniżej.
Aby to zrobić przechodzimy do menu CMS > Menu. W dowolnej sekcji ( przykładowo Górne menu ) klikamy przycisk Nowy element. Wpisujemy nazwę np. Zgłoś się do programu reseller, typ zostawiamy ( automatycznie powinien być wybrany „Własny url” ) na koniec w polu Url wklejamy link do formularza i klikamy przycisk Zapisz.
Proces instalowania Resellera
Proces rozstawiania resellera przebiega w następujący sposób.
Klient po kliknięciu w link zostaje przekierowany do formularza, gdzie uzupełnia dane takie jak: Nazwa drukarni, dane kontaktowe, wgrywa logo i dodaje domenę. Po czym klika przycisk Wyślij.
W panelu administracyjnym pojawi się komunikat o nowym zgłoszeniu dodatkowo wysyła się powiadomienie mailowe do administracji.
Po kliknięciu w ikonę powiadomienia zostajemy przekierowani do widoku zgłoszeń gdzie możemy zaakceptować lub odrzucić prośbę.
Po kliknięciu przycisku Zaakceptuj zostanie wysłany mail do klienta z linkiem do instalatora, który przekierowuje do formularza w którym klient uzupełnia dane do logowania i płatności PayU. Po kliknięciu przycisku Instaluj reseller zostanie utworzony.
Istnieje możliwość zainstalowania resellera za klienta. W tym celu w menu Ustawienia >Zgłoszenia do programu resellera (beta) klikamy przycisk Oczekuje na instalację, następnie Przejdź do instalatora uzupełniamy dane za klienta i klikamy przycisk Instaluj.