arrow back

Składanie zamówień z poziomu panelu handlowca bez konieczność uzupełniania danych do wysyłki i faktury.

uwaga
Uwaga!

Funkcjonalność pozwala na składanie zamówień za klientów dodanych z samym mailem bez konieczności uzupełniania danych do faktury i wysyłki.

W pierwszym kroku należy włączyć taką możliwość handlowcom. Aby to zrobić przechodzimy do zakładki Ustawienia > Ustawienia > Ustawienia główne i w polu Handlowiec – możliwość złożenia zamówienia bez podawania danych do faktury i wysyłki ustawiamy Tak i klikamy Zapisz.

Możemy już dodać klienta do systemu. W tym celu klikamy Dodaj klienta, przechodzimy do zakładki Dodaj nowego i zaznaczamy kwadracik Sam email, pisujemy adres mailowy klienta po czym klikamy przycisk Dodaj użytkownika.

Teraz handlowiec może wybrać takiego klienta i złożyć z niego zamówienie.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

    IwarePrint Code & Design
    Umów się na prezentację systemu
    Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
    +48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)