Sklep resellerski
Konfigurację najlepiej zacząć od sekcji Ustawienia > Ustawienia.
Tu znajdują się, m.in., ustawienia logowania (login i hasło), korespondencji (adres mailowy,
stopka maili i nagłówek), ustawienia firmy (dane do przelewu), płatności oraz
SMTP.
Dostępne moduły zależą od modułów używanych przez drukarnię główną.
Drukarnia główna udostępniając produkty ustala sposób towarowania.
Walutę sklepu ustala drukarnia główna.
Język sklepu ustala drukarnia główna.
Język faktury i waluta są zależne od języka i waluty drukarni, w której zostało złożone zamówienie. Przykładowo, drukarnia główna jest w języku polskim i walucie PLN, reseller w języku angielskim i walucie Euro. Jeśli zamówienie zostanie złożone w resellerze, faktura będzie wystawiona w języku angielskim i w walucie Euro.
Sprzedaż międzynarodowa wymaga włączenia VIES. Ustawienia > Ustawienia > Sprzedaż międzynarodowa.
Szczegółowe informacje o VIES tutaj: VIES
Klient składając zamówienie u resellera opłaca je resellerowi. Reseller zewnętrzny potrzebuje więc podłączyć przynajmniej jednego operatora płatności z dostępnych w systemie: PayU, PayPal, Sofort, TrustPay.
Sekcja: Ustawienia > Ustawienia > wybrany operator
Instrukcje dla PayU
Instrukcje Sofort
W sekcji Ustawienia > Rodzaje wysyłek można zdefiniować rodzaje wysyłek (kurier, odbiór osobisty, za pobraniem). Klient składając zamówienie będzie miał do wyboru wprowadzone opcje, niezależnie od ustawień drukarni głównej.
Wysyłka jest obsługiwana przez drukarnię główną i to ona zarządza kurierami.
Paczki wysyłane są z drukarni głównej z danymi i brandingiem drukarni resellerskiej. Proces jest automatyczny.
W sekcji Ustawienia > Mailing należy skonfigurować wiadomości automatyczne na zdarzenia mailingowe. Maile automatyczne informują np. o złożeniu zamówienia, przekazaniu go na produkcję, wystawieniu FV, itd.
Drukarnia główna ma możliwość skopiowania szablonów takich wiadomości i udostępnienia ich resellerowi do łatwiejszej edycji.
W sekcji CMS > Menu można zdefiniować pozycje w poszczególnych sekcjach: menu na górze strony (nawigacyjne), w stopce, i produktowe – panel po lewej stronie.
O funkcjonalności menu można dowiedzieć się więcej tutaj: Menu w CMS
Szablon sklepu udostępnia drukarnia główna. Szablony w iwarePRINT są edytowalne i administrator ma dostęp do kodu poszczególnych widoków z kodem.
Zapoznaj się z sekcją dotyczącą pozycjonowania (SEO)
Usterki należy zgłaszać drukarni głównej. Jeśli sprawa będzie wymagała naszej interwencji, to drukarnia główna ma obowiązek zgłosić problem na systemowych Ticketach.
Cenimy sobie dobry kontakt
Grzegorz Jastrzębski Sprzedaż +48 533 025 708 grzegorz.jastrzebski@iware.pl
Copyright © 2022 Iware Software House Sp. z o.o.
Dodaj komentarz