W zależności na jakim etapie składania zamówienia jest tworzony projekt, po jego zapisaniu przez klienta będzie on widoczny:
– w widoku produktu
Dodany na tym etapie projekt, klient może otworzyć ponownie i usunąć projekt. Po wyjściu z widoku produktu, a następnie powrocie do tego produktu i wybranych parametrów, projekt będzie zapisany i widoczny jak na obrazie powyżej.
Po kliku w ikonę dodania do koszyka, projekt zostanie zapisany do tego zamówienia i będzie widoczny w późniejszych etapach.
Na tym etapie klient może dodać projekt jeśli wcześniej tego nie zrobił (wtedy zamiast projektu, będzie widoczny tylko przycisk „Stwórz projekt”).
Jak widać można tutaj otworzyć projekt i na przykład dokonać zmian, usunąć projekt lub pobrać plik poglądowy. Klient może też na tym etapie zaakceptować projekt do druku.
Po akceptacji projektu:
W koszyku klient nadal może „Anulować” akceptację projektu.
Po otwarciu projektu zaakceptowanego na tym etapie wyświetli się tylko pogląd. Nie ma możliwości edytowania zaakceptowanego projektu. Dopiero po anulowaniu akceptacji wracają inne funkcje tworzenia projektu (Projektuj, Zarządzaj czcionkami itd.).
Widok po otwarciu zaakceptowanego projektu.
Podobnie jak w koszyku, jeśli wcześniej klient nie dodał projektu będzie widoczny tylko przycisk „stwórz projekt”. Jeśli projekt był dodany będzie widoczny jak wyżej.
Na tym etapie tak samo klient może: otworzyć projekt, zaakceptować, usunąć projekt, pobrać plik poglądowy.
Zaakceptowanie projektu przez klienta na tym etapie powoduje wysłanie maila na adres, który został ustawiony w Ustawienia > Kreator – ustawienia.
Klient nie może w Panelu klienta anulować zaakceptowanego projektu w złożonym zamówieniu. Jeśli zamówienie już zostało potwierdzone, projekt może zostać anulowany tylko w Panelu Administracyjnym.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Cenimy sobie dobry kontakt
Grzegorz Jastrzębski Sprzedaż +48 533 025 708 grzegorz.jastrzebski@iware.pl
Copyright © 2022 Iware Software House Sp. z o.o.